abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32097434
quote:
Kopieerheffing MP3-spelers van de baan

F*CK Brein!U wilde positief nieuws? U krijgt positief nieuws. Zo gaat de omstreden heffing op MP3 spelers en DVD-recorders niet door. Wij herhalen: gaat niet door! En dat is vervelend voor Tim Kuijk. Het opperhoofd van de stichting Brein had jullie per 1 januari 2006 graag wat extra geld uit de zak willen kloppen. Maar helaas pindakaas voor hem, is de regeling nu van de baan. De Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoeding (SONT) is er namelijk niet van overtuigd “dat de door haar gevolgde procedure juridisch, maatschappelijk en cijfermatig voldoende zorgvuldig is geweest.” Zie daar, het understatement van het jaar

www.geenstijl.nl

mooi zo. Goed voor ons en goed voor de Nederlandse economie dat dit niet door gaat. Alleen wel slecht voor de stichting brein.
pi_32097491
ze proberen het vast nog wel een keer
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:19:40 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32097528
Ach, ik wil best een euro toeleggen als ik dan legaal mag downloaden...
  Donald Duck held dinsdag 8 november 2005 @ 20:23:04 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32097611
jammer
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32097784
Kijk, dat is goed nieuws

Zouden de plannen om harddiscs te belasten daarmee ook van de baan zijn? Lijkt me wel
pi_32097976
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Kijk, dat is goed nieuws

Zouden de plannen om harddiscs te belasten daarmee ook van de baan zijn? Lijkt me wel
denk t wel.
In t vorige topic stond btw n lijstje waarop te zien was hoe het geld besteed zou worden, de artiesten kwamen er nog bijna het minst van af.
pi_32098251
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ik wil best een euro toeleggen als ik dan legaal mag downloaden...
Als je ze één vinger geeft....!
pi_32098376
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef Eamon het volgende:

[..]

denk t wel.
In t vorige topic stond btw n lijstje waarop te zien was hoe het geld besteed zou worden, de artiesten kwamen er nog bijna het minst van af.
Courtney Love Does The Math
pi_32101137
Ze hebben hier natuurlijk gelezen. Iedere gebruiker van Fok! koopt blanco CD's in Duitsland of Beverwijk, deze voorgenomen maatregel brengt de economie alleen nog maar verder in de min.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_32107552
Goh hee zeg, goed nieuws, wie had dat ooit gedacht? Ik dacht dat er alleen slecht nieuws bestond.

FCUK brein en die stichting.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32123795
quote:
Mogen wij even vangen?

mp3? Thuiskopie kijkt mee...Even een ongezien de tiefus van Tim Kuijk en zijn makkers. Want ondanks eerdere berichten komt de heffing op MP3-spelers en dvd-recorders er lekker toch. Het enige waar ze het nog over eens moeten worden is de hoogte van de heffing. En die zal naar verwachting “niet of nauwelijks boven de 20 euri uitkomen”. Redelijk toch? Ja, ze zijn zo schappelijk daar in Hoofddorp. Zo wordt zelfs rekening gehouden met mensen die alleen maar keurig via legale downloads hun MP3-speler van geluid voorzien. Niet dat deze mensen straks worden vrijgesteld van deze geldklopperij, maar het bekt zo lekker. Dat gaat dus ENORM cashen worden voor de stichting. In Nederland zijn in 2004 namelijk al meer dan 800.000 mp3-spelers verkocht en in voorgaande jaren vertienvoudigde dit aantal per jaar. Wedden dat die artiesten daar noppes nada van gaan merken? Ach, als het doorgaat is de downloadbelasting ook weer voldaan. Trouwens, alleen Nederland heeft natuurlijk weer zo'n stichting die dit soort absurde voorstellen zomaar mag doen.
www.geenstijl.nl
Jezus, als dit waar is.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:21:12 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32125134
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef Eamon het volgende:

[..]

Jezus, als dit waar is.
Het is waar, en stond gister in de krant.
Het uitstel loopt tot even na sinterklaas, dus 'dan heb je er blijkbaar geen last van'

en ipv van 25 vraagt men 'nog maar 20'

heerlijk toch? veel vragen, en genoegen nemen met de helft (wat stiekem de bedoeling was)

dat is politiek, consessies.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:11:35 #14
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32142403
Dan koop je ze toch lekker in het buitenland. Zo'n maatregel heeft geen enkele zin als je dat niet op Europees nivo doet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32142718
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan koop je ze toch lekker in het buitenland. Zo'n maatregel heeft geen enkele zin als je dat niet op Europees nivo doet.
Ja maar met verzendkosten, BTW, invoerrechten (of geldt dat niet binnen Europa?) had je het spul net zo goed in Nederland kunnen kopen. Wat een idioterie zeg...
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_32143088
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef MrData het volgende:

[..]

Ja maar met verzendkosten, BTW, invoerrechten (of geldt dat niet binnen Europa?) had je het spul net zo goed in Nederland kunnen kopen. Wat een idioterie zeg...
wie vraagt er om invoer rechten etc wanneer je ff naar belgie of duitsland rijdt en daar een mp3-speler scoort
pi_32143193
Nederland ten voeten uit mensen. En de nederlanders staan erbij en kijken ernaar. Het is onze eigen schuld. We accepteren alles maar tegenwoordig. Hoge benzineprijs? Ach boeie. Mp3speler heffing? Klote, maar ja er zal wel niets aan te doen zijn.
Zo gaat het altijd.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_32143493
belachelijk dat ze het toch door gaan voeren
electronica is in europa al zo duur in vergelijking met de VS dat het gewoon loont om te importeren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32143565
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef Prego het volgende:

[..]

wie vraagt er om invoer rechten etc wanneer je ff naar belgie of duitsland rijdt en daar een mp3-speler scoort
Ja maar om nu helemaal naar Belgie/Duitsland te gaan om een mp3 spelertje te halen als je in Amsterdam woont...dan kun je van de benzine/trein/whatever kosten net zo goed die klote heffing betalen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_32143579
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
belachelijk dat ze het toch door gaan voeren
electronica is in europa al zo duur in vergelijking met de VS dat het gewoon loont om te importeren
Ja, en de douane zal nu extra alert zijn en dat soort dingen er echt wel uit weten te filteren
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_32143654
Gewoon voor al die pauperige geenstijl pubers hoop ik dat er alsnog een flink hoge heffing komt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:37 #22
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32143857
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef JohanV. het volgende:

[..]

Ja, en de douane zal nu extra alert zijn en dat soort dingen er echt wel uit weten te filteren
Denk je nou kan de grote stroom met import goederen nooit aan.

Ik heb al 10x iets geimporteerd en nooit last gehad.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32146023
http://tweakers.net/nieuws/39778

Goed nieuws, in 2006 mogen we legaal downloaden, we betalen toch al voor de copyrights.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32152692
Ik rij liever even naar België of Duitsland dan dat ik ook maar een cent aan die stichting ga betalen. Zij vangen 40%, en dat vind ik echt bullshit.
Als ze de prijzen van cd's,dvd's en games gewoon naar een betaalbaar niveau gooien, dan moeten ze eens opletten. Ik denk dat ze flink meer omzet zullen maken dan nu met die hoge prijzen, 55 euro voor n spel, doe ff normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')