quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Gebit viel mij ook wel op ja, maar daar bijten we ons dan maar doorheen.![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook, maar ik zag deze naam op een andere site staan.quote:
Jij vindt bijna alle allochtone deelnemers stomquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar nog steeds stom..
pancakequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Toch wel eenm leuke, fijne stem ook wel.
[afbeelding]
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat ze wat TE gewoontjes is....quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef BVO het volgende:
Zaterdag is ze. Hoop dat ze het een beetje waar kan gaan maken.
Dit filmpje zou toch wel verklaring genoeg moeten biedenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt die 'populariteit' opeens vandaan? (als ik ook naar de prono's kijk)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef --Globe-- het volgende:
Ze kan wel zingen daar niet van, maar ik vind haar saai.
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond haar echt goed hoor, de beste zelfsBaal dus wel dat ze niet door is..
Ja maar daar heeft ze 1/15e kans dat ze doorgaat. Ik haar toch echt wel verwacht dat ze vandaag door zou gaan...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ach, ze krijgt nog een herkansing in de wildcardshow.
Ja, naarmate ik haar optreden vaker terugkijk raak ik steeds meer overtuigd van haar kwaliteiten, en ze ziet er ook nog eens supergoed uit (maar ik val sowieso als een blok voor mooie donkere meiden). Volgens het publiek zat ze zeker bij de beste 4, maar misschien vond de jury haar een beetje te timide. Het viel me op dat ze de juryleden met 'U' aansprak (!), dat heb ik verder nog geen van de kandidaten horen doen. Ik hoop echt dat ze het nog gaat redden in de wildcardronde.quote:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt nog steeds onvoorstelbaar dat zij niet door is enAriel
en
Renske
wel.. Ze MOET gewoon die wildcard!
Inderdaad ze moet! Dan kan ze zichzelf nog meer bewijzen! Ik ga duimen voor derquote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt nog steeds onvoorstelbaar dat zij niet door is enAriel
en
Renske
wel.. Ze MOET gewoon die wildcard!
ik denk het ook echtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond alleen dat truitje echt vreselijk
Misschien kwam het daardoor
Ja, ik vond het er eigenlijk ook niet echt leuk om naar te kijken, misschien zelfs een beetje afstotelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het ook echtde styling was kut
![]()
Maar ze kan wel zingen! En ze zal vast plaatsen hebben waar ze best zout is.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Oh man ze was wel nat zeg!
Echt gruwelijk nat!!
De Spaanse?quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Echt gruwelijk nat!!
Dat was dus Ariël, niet Clarissa.quote:
Nat?quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Echt gruwelijk nat!!
Toch best zielig toch voor zo'n jongen als Serge, hij natuurlijk helemaal blij dat ie wint maar het is ongeveer hetzelfde als dat ik het regionaal kampioenschap win en morgen mag meedoen aan het wereldkampioenschap. Ik geloof er echt niet in dat hij gelijke kansen heeft. Voor de rest, ik ga offtopicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |