nicequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom, waarom bloed dit dood![]()
Dan maar weer een screen vanuit mijn stad.
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06024/0111.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die bredere wegen (Avenues) zit in de uitbreiding van Sim Cityquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef SolidArt het volgende:
Hey, ik zie dat jullie rotondes en bredere wegen bouwen.
Met welke mods doen jullie dat? En hebben deze toevoegingen ook daadwerkelijk effect?
Of is het puur voor de schoonheid van de stad?
Merciquote:
Greatquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die bredere wegen (Avenues) zit in de uitbreiding van Sim CityRush Hour.
En die rotondes zijn plugins, en ja, ze hebben zeker effectKruisingen blijven druk en rotondes zorgt voor de snelheid
. Ik kijk even waar ik die plugin kan downloaden
[..]
Merci
@ SolidArt: Klik hier om het te downloaden Je moet wel een Simtropolis account aanmakenGratis en je kan alles downloaden voor je spel
Ja, die zit al in je Rush Hour uitbreidingquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:47 schreef SolidArt het volgende:
Check dit kruispunt: http://xs.to/xs.php?h=xs63&d=06023&f=077.JPG
Of zijn dat meerdere wegen bij elkaar?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:34 schreef SolidArt het volgende:
Ah ja.. thanks moder8tor... ik heb het inderdaad over het hoofd gezien.
Thanks
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:14 schreef Roellie80 het volgende:
CO gebouwen zijn toch nooi plopable
Maar waar komt dat voorsorteervak naar links dan vandaan? Die heb ik niet volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, die zit al in je Rush Hour uitbreidingHij staat in hetzelfde menu waar ook je roads/streets staan
Zie screenshot
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06024/0122.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En dit kwam zojuist tegelijk uit de grond
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06024/0133.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
klikquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar waar komt dat voorsorteervak naar links dan vandaan? Die heb ik niet volgens mij.
Nogmaals. Zorg voor veel mensen, buursteden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef nilsie het volgende:
hey moder8or ( en andere mensen ) hoe krijg je die hoge co$$$ gebouwen
Dit is SC4quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
simcityik heb nog ergens 2
Hey BlaZ: Waar heb je al deze gebouwen gedownload??? Vindt het erg bruut hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef BlaZ het volgende:
Hier een skylinetje aan de rand van me stad.
[afbeelding]
Heel veel extra mogelijkheden -waarvoor dank- maar vooralsnog geen voorsorteervakken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
klik
Even installerenen dan doet hij het meteen.
[..]
Dan zou die het gewoon moeten doen als het goed is. Zie je het alleen niet bij al bestaande wegen of ook niet bij net aangelegde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heel veel extra mogelijkheden -waarvoor dank- maar vooralsnog geen voorsorteervakken.
Of zitten die nog ergens achter verborgen? Via de TAB-toets?
Ik heb wel eergisteren ofzo de "europese wegen-look" geinstalleerd. Kan het daaraan liggen?
Ook niet bij net aangelegde maar dat heb ik maar 1x geprobeerd. Zal straks nog 'ns meer proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zou die het gewoon moeten doen als het goed is. Zie je het alleen niet bij al bestaande wegen of ook niet bij net aangelegde?
Heb je de optie (tijdens installatie) wel aangevinktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heel veel extra mogelijkheden -waarvoor dank- maar vooralsnog geen voorsorteervakken.
Of zitten die nog ergens achter verborgen? Via de TAB-toets?
Ik heb wel eergisteren ofzo de "europese wegen-look" geinstalleerd. Kan het daaraan liggen?
Nu welquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je de optie (tijdens installatie) wel aangevinktJe moet alles aanvinken behalve 'left handed'
Nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
-
[..]
Nu welIk heb nu wel voorsorteervakken bij een nieuw angelegde Avenue kruising. Echter niet bij een Avenue T-splitsing. Of zit dat er ook niet in.
En -ik durf het bijna niet meer te vragen- waar zitten die ronde rotondes in het menu?
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:38 schreef mschol het volgende:
ik snap die growable en ploppable nog nie helemaal volgens mij
bij growable verschijnt ie automatisch (mits je vak grootgenoeg is..)
en bij ploppable zou je em uit het menu moeten kunnen selecteren en kunnen neerzetten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |