Rob van Noodquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef cuall het volgende:
![]()
Mijn 1e punt eindelijk gescoord
![]()
Mijn vraag:
Wat zijn de achternamen van de bewoners:
Lieske:
Chantal:
Ingrid:
Nathalie:
Joost:
Dido:
Roel:
Rob:
Je moet er minimaal 5 goed hebben![]()
Cuall is een avondje stappen, dus zal ik maar even namens haar zeggen dat je het goed hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rob van Nood
Menno Liebregts
Nathalie Malherbe
Roel Dietvorst
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Lieske Stokkers
Chantal Braspenning
Dido van Kuijk
zoals ik al ge edit heb hierboven, nadat reactie van cuall uitbleef. Tis valsspel die vraag is eerder geweestquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Cuall is een avondje stappen, dus zal ik maar even namens haar zeggen dat je het goed hebt.![]()
![]()
![]()
Oke, had ik even niet in de gaten dat die al eerder geweest is. Dus vraag wordt inderdaad niet goedgekeurd. Aangezien Cuall er niet is mag jij een nieuwe vraag stellen als je dat wilt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zoals ik al ge edit heb hierboven, nadat reactie van cuall uitbleef. Tis valsspel die vraag is eerder geweest![]()
Moet dus nieuwe vraag komen lijkt me.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
Nieuwe vraag:
Wat was de tweede tussenstand bij de exits van afgelopen donderdag?
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 13 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
verkeerd gegokt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
Nieuwe vraag:
Volgens mij is dit antwoord goed. Topic is alleen een beetje doodquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij is dit antwoord goed. Topic is alleen een beetje dood![]()
Bedankt voor de tussenstand trouwens M-en-A
Hier op fok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
misschien een tip waar het te vinden is het antwoord? Hier op fok of op de bb-site ??
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
dido 22%
menno 23%
rob 20%
roel 35%
weet alleen niet of dit de 2e tussenstand is, maar een tussenstand it is.
goedzoquote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
nathalie?
Die van Roelquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
jipieee! weer een puntje voor mij erbij....
NIEUWE VRAAG:
welke ouders raakten onlangs betrokken in een kettingbotsing op een live-uitzendingsavond?
Joepie, mijn eerste puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
gefeliciteerd doka!
Volgens de regels moet de persoon die het antwoord goed heeft een nieuwe vraag stellen, dus ga je gang. Zo kunnen we het spel tenminste lopend houden.quote:
Welke bewoner mist haar hondje het meest?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Volgens de regels moet de persoon die het antwoord goed heeft een nieuwe vraag stellen, dus ga je gang. Zo kunnen we het spel tenminste lopend houden.
Euhm ik had Chantal juist horen zeggen dat het helemaal haar hond niet isquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:04 schreef Arliator het volgende:
Chantal dussss
Ach, weet ik veel. Ik ben nog steeds dronkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm ik had Chantal juist horen zeggen dat het helemaal haar hond niet is
Ja, even opzoeken is zo gebeurdquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef melke het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Mallorca
Roodquote:Op zondag 20 november 2005 00:22 schreef melke het volgende:
Welke kleur haarverf heeft Chantal gebruikt?
Ook foutquote:Op zondag 20 november 2005 01:18 schreef soylent het volgende:
Zwart??!
Koudquote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef dragems het volgende:
donker blond????
Heeeel warmquote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef doka het volgende:
Donker bruin
brandweermannenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef OpaLing het volgende:
Lieske zegt nog een keer dat Ralph niet haar type man is. Ze houdt niet zo van ***** mannen.
Welke mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |