Wat is dit nou weer voor een belachelijk gedoe. Mensen moeten gewoon niet zo achterlijk zijn om spullen in de auto te laten liggen. Eigen schuld, dikke bult bij diefstal.quote:De Amsterdamse politie gaat auto's wegslepen waarin waardevolle spullen zijn achtergelaten. Het gaat dan vooral om mobieltjes, navigatiesystemen en laptops.
Aangifte
Nu doen dagelijks ongeveer 70 mensen aangifte van diefstal uit hun auto. Het is de bedoeling dat dit aantal door het initiatief omlaag gaat. De autokraken kosten de politie te veel tijd.
Kosteloos
Eigenaars van een weggesleepte auto kunnen hun voertuig straks kosteloos ophalen bij het politiebureau. Verder worden bij bepaalde parkeerplaatsen borden geplaatst met waarschuwingen.
Goed planquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef Conflict het volgende:
En de sleepwagen krijgt het drukker dus de kans dat je foutgeparkeerde auto meegenomen wordt is kleiner.
Hoi, ik ben Henk de dief.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze kunnen beter een bon onder de ruitenwisser plaatsen, met een waarschuwing als mededeling en dat bij evt. diefstal, men niet zo makkelijk kan uithuilen bij de politie.
ik denk dat ik anders ook flink in paniek zou raken als mn porsche met laptop achterin, een net nieuwe audioinstallatie, gsm en uitgebreid gps systeem opeens verdwenen zou zijn van een parkeerplek waar toch echt wel staat dat je er mag parkeren, en ik toch echt wel genoeg geld in de parkeermeter gedaan had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef Skv het volgende:
Gelukkig zijn ze die tijd niet rúim kwijt aan het heen en weer slepen met auto's en het afhandelen van telefoontjes van mesen wiens auto ineens helemaal weg is, ipv alleen een autotelefoon
Nog meer goede ideeën?
Dat mag dan weer niet van de wet, en daar kan de politie niets aan doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef Sportguy het volgende:
Zet gewoon een lok auto neer, minkukels dat het zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |