abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:15:03 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_32093989
quote:
De Amsterdamse politie gaat auto's wegslepen waarin waardevolle spullen zijn achtergelaten. Het gaat dan vooral om mobieltjes, navigatiesystemen en laptops.

Aangifte
Nu doen dagelijks ongeveer 70 mensen aangifte van diefstal uit hun auto. Het is de bedoeling dat dit aantal door het initiatief omlaag gaat. De autokraken kosten de politie te veel tijd.

Kosteloos
Eigenaars van een weggesleepte auto kunnen hun voertuig straks kosteloos ophalen bij het politiebureau. Verder worden bij bepaalde parkeerplaatsen borden geplaatst met waarschuwingen.
Wat is dit nou weer voor een belachelijk gedoe. Mensen moeten gewoon niet zo achterlijk zijn om spullen in de auto te laten liggen. Eigen schuld, dikke bult bij diefstal.

Om maar nog niet te spreken van de kosten die dit met zich meebrengt.

Edit: sterker nog: geef ze er een boete bovenop vanwege nalatigheid.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_32094072
Ik denk dat het aan politiewerk en verzekering meer kost dan dat autootje ff netjes op een bewaakte plek parkeren. Dan nemen de mensen hun spulletjes tenminste mee de volgende keer en misschien wordt het dan voor de inbrekers minder aantrekkelijk om hun carriere voort te zetten

En de sleepwagen krijgt het drukker dus de kans dat je foutgeparkeerde auto meegenomen wordt is kleiner.

70 aangiften per dag!
pi_32094317
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef Conflict het volgende:

En de sleepwagen krijgt het drukker dus de kans dat je foutgeparkeerde auto meegenomen wordt is kleiner.
Goed plan
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:38:50 #4
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32094643
Ze kunnen beter een bon onder de ruitenwisser plaatsen, met een waarschuwing als mededeling en dat bij evt. diefstal, men niet zo makkelijk kan uithuilen bij de politie.
pi_32094689
JAAAHHHHH goed he
dat inperken van vrijheid

uitlokking heet dat
doordat je spullen laat liggen kunnen die gejat worden
dat het niet mag, geeft niet !

je lokt een dief uit om te stelen en dat mag ook niet
laten we de wet maar lekker voor alles en nog wat aan passen
dan kunnen we straks weer lekker geld vangen of denk je dat het gratis blijft???
pi_32094765
Ja, heb je net een ingebouwd navigatiesysteem, slepen ze elke dag je auto voor de deur weg omdat iemand 'm misschien zou kunnen jatten.
Handig
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32094787
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze kunnen beter een bon onder de ruitenwisser plaatsen, met een waarschuwing als mededeling en dat bij evt. diefstal, men niet zo makkelijk kan uithuilen bij de politie.
Hoi, ik ben Henk de dief.
Ik loop altijd de auto's langs, totdat ik zie waar de politie al voor mij heeft gekeken waar dure shit in zit. Dit bespaard mij heel veel tijd, zodat ik langer van mijn heroïne kan genieten!
Dank je voor de tip!
pi_32094797
Ongeloofelijk, politie doet er tegenwoordig ook werkelijk alles aan om maar niet achter criminelen te hoeven gaan jagen of ze op te pakken.
Zet gewoon een lok auto neer, minkukels dat het zijn.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:47:39 #9
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32094886
Ehm... je doet niks fout en toch mag je je tijd steken in het ophalen van je auto bij het politiebureau? Belachelijk.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32094935
Wat een goed idee! Komop mensen, sommige mensen zijn gewoon dom om hun dure dingen in het zicht te laten liggen en ik vind dit een zeer goed idee om mensen er attenter op te maken. Want op lange termijn zal de politie minder aangiftes van diefstal binnenkrijgen. En die tijd kan ook weer in betere zaken worden gestoken. Puik idee.
Is it you?
pi_32094986
Gelukkig zijn ze die tijd niet rúim kwijt aan het heen en weer slepen met auto's en het afhandelen van telefoontjes van mesen wiens auto ineens helemaal weg is, ipv alleen een autotelefoon

Nog meer goede ideeën?
pi_32095004
Waarom blazen ze trouwens niet alle huizen op?
Anders kan het zijn dat er een inbreker binnen komt, en dan krijgen ze weer een aangifte van diefstal!
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:02:55 #13
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32095285
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef Skv het volgende:
Gelukkig zijn ze die tijd niet rúim kwijt aan het heen en weer slepen met auto's en het afhandelen van telefoontjes van mesen wiens auto ineens helemaal weg is, ipv alleen een autotelefoon

Nog meer goede ideeën?
ik denk dat ik anders ook flink in paniek zou raken als mn porsche met laptop achterin, een net nieuwe audioinstallatie, gsm en uitgebreid gps systeem opeens verdwenen zou zijn van een parkeerplek waar toch echt wel staat dat je er mag parkeren, en ik toch echt wel genoeg geld in de parkeermeter gedaan had.

Direct de politie bellen om aangifte te doen, mag ik zeker ook het hele eind naar het politiebureau gaan lopen (?), en dan heeft het als resultaat dat ik me ook nog eens flink aan de politie zou ergeren. Als ik mijn laptop in mijn auto wil laten liggen, dan doe ik dat toch lekker. De politie hoeft niet voor mij te beslissen wat goed voor mij is of niet, als ik niets fout doe.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32097656
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef Sportguy het volgende:
Zet gewoon een lok auto neer, minkukels dat het zijn.
Dat mag dan weer niet van de wet, en daar kan de politie niets aan doen
Bezit: Canon EOS 350D + BG-E3 + Speedlite 430 EX + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + Sigma AF 18-200mm f/3.5-6.3 DC SLD
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:34:08 #15
102466 cappp
Ondertitel
pi_32097888

Politie
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_32107558
Te triest voor woorden.

Laten we huizen ook maar verbieden, daar wonen immers mensen in met juwelen en andere waardevolle bezittingen. En winkels kunnen ook wel gesloten worden, dat voorkomt diefstal.

Volkomen ACHTERLIJK dus weer, de omgekeerde wereld. Is er nog iets normaal in Nederland tegenwoordig?

Ik zou ze voor het gerecht slepen als ze mijn auto wegsleepten. Waarschijnlijk zijn die figuren ook nog zo dom om om RWD auto's gewoon op de achterwielen weg te slepen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32107574
Ze heben gewoon met z,n tengels van andersman spullen af te blijven
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 9 november 2005 @ 11:18:26 #18
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32111822
Of ik mijn laptop op de achterbank laat liggen is nog altijd mijn eigen beslissing, de politie dient met zíjn poten van mijn spullen af te blijven!!! Laat ze verdomme criminelen gaan vangen!!

Ik dacht dat niks in Nederland me nog kon verbazen maar dit slaat echt alles! Wel een typische nederlandse reactie, vooral niks bij de oorzaak aanpakken, de gevolgen aanpakken is blijklbaar veel makkelijker

What;s next? Gaat de politie zometeen controleren of je je huis goed heb afgesloten, zo niet dan word de inboedel maar even weggehaald? Gaat de politie zometeen boetes uitschrijven aan meisjes die korte rokjes dragen omdat ze het uitdagen om verkracht te worden ?

Waar gaan we in godsnaam naar toe in dit land... werkelijkwaar ongelovelijk
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 9 november 2005 @ 11:20:32 #19
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32111894
Tering hey. Wat is dit voor omgekeerde wereld?!

.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32111989
Dat zeg ik.
Waarom schieten we trouwens ook niet iedereen gewoon dood?
Dan blijft er alleen politie over en zijn er ook geen diefstallen meer!
Dat verlicht het werk enorm.

Stumpers.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:16:23 #21
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32126963
Dit heeft Cohen zeker verzonnen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')