quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij is Maikuuul nu heel pissig![]()
Morgen vroeg eerst nog droog, in het begin van de middag volgt er vanuit het ZW een klein regengebied, voor de rest spreekt het voorzichquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
speedy, weet jij of het morgenvroeg gaat regenen in de Acherhoek?![]()
Jij bent verdomd langzaamquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Jong homo, ik zou die openenwhehe vuillak
PUB SlowChat #416 Toeneerst ! dat waren nog eens tijden.
Mooi, 's middags zit ik toch op school of thuisquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vroeg eerst nog droog, in het begin van de middag volgt er vanuit het ZW een klein regengebied, voor de rest spreekt het voorzich
Ach, je kan wel blijven Fok!ken. Met mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef saaw het volgende:
nadeel aan niet zelf koken is dat je moet wachten
dat s waarquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, je kan wel blijven Fok!ken. Met mij
Oke danquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi, 's middags zit ik toch op school of thuis![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar ik wil eten
en ik word omringd door ongelofeloos stonede mensen terwijl ik half probeer scheikunde te leren
Maar ik heb ook nog steeds hongerquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s waar
maar ik wil eten
en ik word omringd door ongelofeloos stonede mensen terwijl ik half probeer scheikunde te leren
Ik ben om 5:45 al wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan
Trouwens: Elke ochtend tussen 6 en 7 post een het weerbericht
verkapte ik-heb-een-goede-videokaart-postquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg mensen ik ga maar weer eens battlefield 1942 spelenchecken of ik mijn 1337e skills niet kwijt ben
zoow ie hebt een mooin avatarquote:
ben nog niet weg hoorquote:
Jij ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zoow ie hebt een mooin avatar
foto?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ben nog niet weg hoor
moest alleen ff een stapel borden enzo halen
zou bijna spontaan gaan opruimen in deze kamer, het is echt te erg
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ben nog niet weg hoor
moest alleen ff een stapel borden enzo halen
zou bijna spontaan gaan opruimen in deze kamer, het is echt te erg
Je weet niet wat je mistquote:
Zo hoor ik dat graag uit de mond van mijn vrouwquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef saaw het volgende:
grolsch is lowlands-bier
maar hertog-jan blijft de beste
en nu ben ik echt weg![]()
Daagquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maak ik zo wel
nu eerst eten
tot later allemaal![]()
Het beste bier wat er bestaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daag![]()
Een vriend van mij heeft ook altijd Hertog Jan.
Prima bier hoor![]()
Geen idee, ik hou niet van NLtalig muziekquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef snopprinses het volgende:
iemand die weet of ilse de lange aan te horen / zien is?
Mijn moeder luister er wel eens na, ze heeft een hele mooie stemquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef snopprinses het volgende:
iemand die weet of ilse de lange aan te horen / zien is?
Oh. Wat dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb iets verkeerds gemeld via MSN.
Ik voel me gewoon kut o.d.m. Weet ook niet waarom het zo is. Zal wel weer aan het eten liggen wat ik zojuist hebt binnengekregen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vertel mij t maar als je t aan iemand kwijt moet.![]()
Zand erover, klaar.quote:
Daagquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef snopprinses het volgende:
hmm nja, mensen ik ben haren stijlen, omkleden en naar ilse de lange toe![]()
Ga je naar een show?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef snopprinses het volgende:
hmm nja, mensen ik ben haren stijlen, omkleden en naar ilse de lange toe![]()
jaja, heb je al zovaak gezegdquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon kut o.d.m. Weet ook niet waarom het zo is. Zal wel weer aan het eten liggen wat ik zojuist hebt binnengekregen.
[..]
Zand erover, klaar.
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Messenga en Brechtje
Gaat iedereen nu weg?![]()
Ik ben erquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Messenga en Brechtje
Gaat iedereen nu weg?![]()
Succes dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
YepIk ga leren.
wish me luck enzo.![]()
Sinds sommige mensen zo dom zijn om ervoor te betalen misschien ?:Pquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
gamewallpapers.com. Sinds wanneer moet je betalen als je zulke domme wallpapers wilt zien
Het is gewoon afzetterijquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds sommige mensen zo dom zijn om ervoor te betalen misschien ?:P
Ja en ... sommige mensen zijn zo achterlijk dat ze ervoor betalen, als deze mensen nu eens doodvermoord zouden worden zouden zoeen gare sites niet eens bestaanquote:
Moet je nagaan dat alles voor geld moet gaan zorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja en ... sommige mensen zijn zo achterlijk dat ze ervoor betalen, als deze mensen nu eens doodvermoord zouden worden zouden zoeen gare sites niet eens bestaan
Alles goed mod? ik weet al dat niet alles goed gaat, maar ik vraag het toch maar uit beleefdheidquote:
Met mij gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Alles goed mod? ik weet al dat niet alles goed gaat, maar ik vraag het toch maar uit beleefdheid![]()
![]()
Minder leuk nummerquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
there were nine million bycicles in beijing
klimmen is al ruim 50 jaar een officiele sport en het is heel leuk dus niet miepenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Sinds wanneer is klimmen een sport ?
Is me hendig een gare sport dan
Hoiquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:21 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi meneer die ik hier nog niet heb gezien
Alsof je niet met een helicopter naar de top van die berg kan worden gebracht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef saaw het volgende:
[..]
klimmen is al ruim 50 jaar een officiele sport en het is heel leuk dus niet miepen
[afbeelding]
binnen
[afbeelding]
buiten
Ja maar dat is wel tofquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef saaw het volgende:
[..]
klimmen is al ruim 50 jaar een officiele sport en het is heel leuk dus niet miepen
[afbeelding]
binnen
[afbeelding]
buiten
Ja ik kom hier pas sinds gisteren buurten. Best gezellig zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ut Fietske, dat is het nieuwe carnavals liedje voor 2006
Jawel khad het tegen jou Dos
ja als je zo kijkt is elke handeling domquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je niet met een helicopter naar de top van die berg kan worden gebracht.
Het was maar een grapje gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ja als je zo kijkt is elke handeling dom
eten, alsof een infuus niet veel handiger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |