quote:Ik krijg meteen weer 'flashbacks' inderdaad. Ik weet ook nog dat ik op een hele simpele zx-spectrum kleine spelletjes zat te doen en meteen al helemaal verslaafd was. Zelfs een tijdje zo erg dat ik spelletjes ben gaan schrijven in basic. Later de MSX en meer van dat soort apparaten uit het 'stenen tijdperk'...
Op zaterdag 10 november 2001 22:24 schreef Sanshine het volgende:
22.20
De stream aan de arme kant schakelt naar de woonkamer waar Sandy, GJ en Ed zijn. GJ vertelt Ed over de spelcomputers van vroeger, de Commodore en de Atari. Da je dan bandjes moest inladen en je soms wel 15 minuten moest wachten voor ie daarmee klaar was.
quote:Ja, en we hadden ook het tennisspel, het streepje was jij, de speler, en het streepje werd steeds kleiner, totdat hij hetzelfde formaat als de bal had, die je tegen de muur moest spelen...zucht, dat waren tenminste nog begrijpelijke spelletjes
Op zaterdag 10 november 2001 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]Ik krijg meteen weer 'flashbacks' inderdaad. Ik weet ook nog dat ik op een hele simpele zx-spectrum kleine spelletjes zat te doen en meteen al helemaal verslaafd was. Zelfs een tijdje zo erg dat ik spelletjes ben gaan schrijven in basic. Later de MSX en meer van dat soort apparaten uit het 'stenen tijdperk'...
quote:LOL... Ik ben nog steeds liefhebber van de simpele spelletjes.... Tegenwoordig krijg je bijna niets meer zonder een 150 pagina's tellend handboek erbij... Laat mij dan maar lekker pinballen of wat monstertjes neerknallen in Doom ..... (speel de laatste maanden helemaal niets meer trouwens...)
Op zaterdag 10 november 2001 22:32 schreef femalehunter het volgende:
dat waren tenminste nog begrijpelijke spelletjes
quote:Ik weet het! Ik vind het alleen wel zonde voor die 2.50 van Funnie. Ik hoop dus echt dat er zometeen nog iets gaat gebeuren. Misschien een knokpartij tussen Leo en Frank... Of Andries die even bij Diane in bad springt...
Op zaterdag 10 november 2001 23:06 schreef Han1313 het volgende:
Ik had beter m'n knaak kunnen sparen voor morgen als het feest voor Andries is. Het is nu momenteel enorm saai. De gespreksonderwerpen zijn ronduit slaapverwekkend.
quote:Erg mooi stuk verslag
Door scanman01 - zaterdag 10 november 2001 23:18
Frank zit relaxt op de poef en stuurt zijn digitale autootje nog maar eens scherp door de bocht. Andries ligt languit op de bank en volgt alles op de voet. Daar komt weer een bocht aan. Het zweet staan Frank in de handen. Met een vrije hand veegt hij even de zweetdruppels van zijn voorhoofd. De bocht komt nu erg dichtbij... Hij laat het gaspedaal iets los... daar komt de bocht. Frank geeft nog iets minder gas... de wielen beginnen een beetje te piepen als hij voorzichtig wat begint bij te sturen. Opeens realiseert Frank zich geschrokken dat hij nog net iets te hard gaat om de bocht te halen. Met bezweette handen trapt hij het rempedaal nog iets verder in en gooit het stuur om. De banden piepen... de achterkant van de auto trekt een beetje scheef. Frank's auto hangt nu in de bocht.. De linkerbanden komen iets van de grond en
met alle macht probeert hij de wagen niet te laten omslaan. De banden gieren en Frank is bijna door de bocht. Nog een laatste rukje aan het stuur .... en .......
"Nog iemand wat drinken?", vraagt Andries.
"Ja, toe maar", zegt Frank.
quote:De camera zoomde er ook behoorlijk onbeschaamd op in. En dat terwijl ze in de badkamer alles uit de kast halen om maar geen borsten of kontjes in beeld te krijgen. Beetje vreemd die regie van BB...
Op zaterdag 10 november 2001 23:32 schreef Han1313 het volgende:
Diane heeft een erg open truitje aan en we kijken weer zo tegen haar voorgevel aan.
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:25 schreef scanman01 het volgende:
(off-topic) Ethel, het was Diane die Coos nadeed... Maar aangezien jij dat niet zag, heeft ze het dus erg goed gedaan!!!(/off-topic)![]()
Ik zie het nu ook dankzij de screenshot! Heb het maar snel even veranderd dus!
Was wel leuk om te zien!! En leek ook echt!!
quote:Sanshine, jij enorm bedankt voor je grote bijdrage vanavond aan de verslagen!!! Erg leuk om te lezen! Je hebt het verdiend om te gaan slapen, weltrusten!
Op zondag 11 november 2001 00:52 schreef Sanshine het volgende:
Ik stop er zo mee, verlang erg naar mijn mandje.
Nachtploeg succes!
quote:Voor iemand die zelf zo hard kan schreeuwen als Pascal met ik ook lachen
Op zondag 11 november 2001 01:14 schreef Ethel het volgende streamverslag:Pascal: klopt, dan hadden wij jou (tegen Frank) ermee in getrokken. Ik denk dat ehh , ehh, jij bent heel erg met je mond, en daar laten ze zich door afschrikken, en ehhh, ehh als iemand tegen mij gaat schreeuwen, dan ga ik lachen en ehh ehh, als iemand nog harder gaat schreeuwen, dan ehh ehh ga ik nog harder lachen. En Diaan is een heel lief meisje die zich onder laat sneeuwen. En als je haar lelijk eendje gaat noemen, en dan tig keer, dan ehh, gaat zij erover nadenken.
Diane: klopt, dat vind ik niet leuk.
Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)
Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
quote:Ho,Ho,Ho: dat de bewoners slapen, betekent nog niet dat jij ook naar bedje toe kan, want vergeet niet dat jij WAAKDIENST hebt
Op zondag 11 november 2001 02:24 schreef Trifle het volgende:
snurk, zucht, gaaaap aan beide kanten, arm en rijkmorgen zal ik wat vroeger op de dag komen en even goed gaan streamen en wat plaatjes erbij gooien
Succes!
Ik blijf trouw tot de streams zijn afgelopen *gaaaaap*
quote:Thats the spirit!
Op zondag 11 november 2001 02:30 schreef Trifle het volgende:
Ik zou niet durven.....Ik blijf trouw tot de streams zijn afgelopen *gaaaaap*
quote:Geen flauw idee, misschien eerste NL BB baby? 10 sec. Frenk en zwanger? Issie wel erg potent ;p
Op zondag 11 november 2001 02:22 schreef Ethel het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen dat Diane haar negende pil slikt en tegen Danielle zegt dat ze al 2 weken overtijd is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
quote:Dat kan niet hoor Ethel want na het verliezen van de fietsbattle zei ze dat ze ongesteld was.
Op zondag 11 november 2001 02:22 schreef Ethel het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen dat Diane haar negende pil slikt en tegen Danielle zegt dat ze al 2 weken overtijd is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoe zit dit???? vertel...vertel...
(is da van die ene keer...)Wordt het dan niet tijd om een predictortje te bestellen of staat die niet in het bestelboek???
Inseinen mag ook als:
Er een motie van uitdaging start
Ed aan GJ gaat vertellen wat de plannen van PaCo zijn
Kelly gek wordt en besluit het huis te verlaten
Diane zich niet meer kan inhouden en Andries grijpt
Pascal en Coos 'uit de kast' komen.
quote:Waarom denken ze toch dat de kijkers het zo belangrijk vinden wie er captain is? Omdat je vaker in beeld komt als er weer een envelop uit de DBK gehaald moet worden?
Op zondag 11 november 2001 16:02 schreef Ethel het volgende:
sponsored by FlowergirlFrank is nu dus captain. Andries zegt nog even tegen BB dat hij hoopt dat dit snel wordt uitezonden ivm de exit van donderdag.
Wat betreft het plaatsen van foto's van de streams: graag!
Een apart topic ipv in het streamtopic is inderdaad wel een goed idee denk ik. Er is trouwens al een topic voor foto's, ik zal het even opzoeken en een duwtje geven.
Ah, hier is-ie:
Algemene streamshots, foto's & filmpjes
EDIT - Oliebol, ik lees net je opmerking en je hebt helemaal gelijk, sorry. De sneer naar Fok stond op GvDD en niet op Mediawatchers.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-11-2001 19:14]
quote:Ik wacht op de code van powergirl en dan ga ik verder!
Op zondag 11 november 2001 20:42 schreef Han1313 het volgende:
Ik heb nog maar een kwartiertje streams. Is er al iemand klaar om het dadelijk van me over te nemen?
Dianne: Anything close to headbanging. (2 minutes as a warm up, otherwise serious neckache will follow)
Coos: Jump up and down and wave your hands in the air a lot.
Kelly: Anything you would normally associate with Pole or Cage Dancing.
GJ: Fantastic! Grin a lot and dance like my mother.
Sandy: Step from one foot to the other and clap your hands in front, between steps. (make sure to pull your elbows far back between claps)
Pascal: hang on to the bars, bend you legs a bit and look confused/moody.
Ed: That would be the warm-down then........
wat heeft GJ precies gehoord ? .. en was dit .. "divine hummievention" ?
quote:Absolutely, toch?
Op zondag 11 november 2001 23:42 schreef yamAUchi het volgende:
geluidsproblemen ? ..wat heeft GJ precies gehoord ? .. en was dit .. "divine hummievention" ?
Jammer dat het niet helemaal te horen was, ik hoop dat ze wel een hint op kunnen pakken...
Op MediaSpy heb ik nu: Hi1, Hi2, low1 en Low2 via:
Big Brother 1 (Hi)=mms://62.250.19.109/BigBrother_bb_1
Big Brother 2 (Hi)=mms://62.250.19.109/BigBrother_bb_2
Big Brother 1 (Lo)=mms://62.250.19.109/BigBrother_nb_1
Big Brother 2 (Lo)=mms://62.250.19.109/BigBrother_nb_3
Twee beelden zijn dus dubbel.
(Ik heb gewoon betaald overigens, voor ik weer 78 emails krijg )
Vroeger had ik 4 verschillende camerastandpunten, zijn die URL's nog werkzaam?
quote:me too.....not a surprise since i got them from you....but I paid too!!!!
Op zondag 11 november 2001 23:46 schreef APK het volgende:
Twee beelden zijn dus dubbel.
maar even die motie van wantrouwen afw8en.. en dan hopelijk een alerte GJ ..
maar wel grappig gedaan op zich dit =)
quote:Vind ik ook!
Op zondag 11 november 2001 23:52 schreef yamAUchi het volgende:
maar wel grappig gedaan op zich dit =)
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:39 schreef APK het volgende:
Ik denk overigens dat dit een latertje gaat worden vanavond. De muziek houdt op om 1 uur, daarna zal er nog wel even doorgedronken worden, Frank nog effe huilen, Kelly ook natuurlijk, maar misschien dat er daarna nog wat actie volgt. Op het moment (0.35) is het meer een Antropologisch interessante Bert Haanstra film.
zo, dat moest ik toch even kwijt...
quote:Goed dat je er nog bent Ethel.
Op maandag 12 november 2001 01:37 schreef Ethel het volgende:
Ik hoor nu de streams en ohhhh wat zijn Ed en Pascal toch ontiegelijk achterbaks, bah![]()
zo, dat moest ik toch even kwijt...
Ik hoop dat je nog genoeg over hebt om het helemaal te volgen.
quote:Ik heb nog een half uur! Er is ook nog een sponsor die zich aanbiedt, dus je kan mij nog even komen versterken! Volgens mij ben ik nu nog de enige...
Op maandag 12 november 2001 01:40 schreef APK het volgende:[..]
Goed dat je er nog bent Ethel.
Ik was even weg en kwam terug vlak voordat mijn f2,50 op was.Ik hoop dat je nog genoeg over hebt om het helemaal te volgen.
quote:Scanman on his way
Op maandag 12 november 2001 01:46 schreef Ethel het volgende:[..]
Ik heb nog een half uur! Er is ook nog een sponsor die zich aanbiedt, dus je kan mij nog even komen versterken! Volgens mij ben ik nu nog de enige...
quote:Top! Go scanman!! Ik heb nog max 15 minuten, dan val ik weg.
Op maandag 12 november 2001 01:52 schreef APK het volgende:Scanman on his way
quote:Dank voor je aanbod, ik twijfel nog een beetje, houdt het denk ik niet nog 2 uur vol, iedereen gaat volgens mij zo ook slapen in het huis, dus dat zou zonde zijn, en Scanman lukt het wel alleen, dat kan hij makkelijk af! Maar dank! Volgende keer weer!
Op maandag 12 november 2001 02:05 schreef NashNL het volgende:
Ethel, wil jij ook nog een sponsor? Het duo Scanman en Ethel is altijd een leuk 1-2'tje.
quote:Ik heb het ook gehoord, begrijp je punt. Hoe gemoedelijk en normaal Ed en Andries nu met elkaar zitten te praten lijkt het net alsof het niet gemeend was. Maar volgens mij was het wel degelijk zo. Het werd ook steeds persoonlijker en sarcastischer. Toen dacht ik echt dat het op een ruzie zou uitlopen, maar waarschijnlijk hadden beide heren dat zelf ook wel in de gaten en een ruzie tusenbeiden konden ze allebei niet gebruiken, vandaar dat het is gesust. Maar ik denk dat ze dit zeker niet vergeten, want ze meenden het wel degelijk.
Op maandag 12 november 2001 02:24 schreef scanman01 het volgende:(het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of de hatelijke opmerkingen over en weer van een tijdje geleden nou serieus waren of niet. Het lijkt er nu niet meer op, maar klonk op dat moment wel zo!)
=======================================================================
Iemand een idee wat Pascal en Coos willen dat Kelly doet?
Geen gooi naar het captainschap (zoals Frenk) neem ik aan?
quote:Dat kan. Ik heb ook de streams geluisterd op dat moment, maar viel er midden in. Het ging voornamelijk erover dat ze kelly probeerden te stimuleren om meer dingen te gaan doen om populairder te worden zodat ze er donderdag niet uit zoe hoeven. Maar Kelly vind het allemaal wel best en wil geen concurrentiestrijd aangaan en zal zich niet anders gaan gedragen, zei ze.
Op maandag 12 november 2001 03:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Door scanman01 - maandag 12 november 2001 02:24
Pascal en Coos zijn nu Kelly aan het bewerken (zo lijkt het althans). Ze zeggen wat Kelly moet doen als ze wil blijven, maar Kelly zegt dat ze helemaal geen zin heeft aan die strijd.=======================================================================
quote:Je mist alleen nog nb 4. Deze heeft de volgende url:
Op zondag 11 november 2001 23:46 schreef APK het volgende:
Even een snel vraagje (Ik heb geen tijd om het op het forum op te zoeken...)Op MediaSpy heb ik nu: Hi1, Hi2, low1 en Low2 via:
Big Brother 1 (Hi)=mms://62.250.19.109/BigBrother_bb_1
Big Brother 2 (Hi)=mms://62.250.19.109/BigBrother_bb_2
Big Brother 1 (Lo)=mms://62.250.19.109/BigBrother_nb_1
Big Brother 2 (Lo)=mms://62.250.19.109/BigBrother_nb_3Twee beelden zijn dus dubbel.
(Ik heb gewoon betaald overigens, voor ik weer 78 emails krijg)
mms://62.250.19.109/BigBrother_nb_4
Maar hij doet het dus bij mij niet meer sinds er weer betaald moet worden voor de streams. Dus misschien moet het toch een andere url zijn.
Nb 3 heeft trouwens altijd dezelfde beelden als bb 2, maar dan iets meer close up.
Scanman, het was m'n knaak meer dan waard
En je frustratie over Kelly en 'haar' spiegels was overduidelijk
quote:Maar het was geen enkele keer overdreven. Ze kijkt echt om de 5 seconden wel ergens in een spiegel. Behoorlijk irritant.
Op maandag 12 november 2001 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Streamers, bedankt voor de leuke verslagen van gisteravond en vannacht!!Scanman, het was m'n knaak meer dan waard
En je frustratie over Kelly en 'haar' spiegels was overduidelijk
(uit het streamverslag van bus watcher:)
quote:Leo's exceem kan besmettelijk zijn, Diane aan de penicilline.... (Ze denken dat ze angina heeft.)
13.07 Sandy is terug uit de dagboekkamer. Sandy : De kans is hyperklein. We krijgen nieuwe slaapzakken en nieuwe kleding. Ook Frank is terug. Frank : Alle kleding moet verzameld worden. Sandy : Dat heb ik niet gehoord. Frank : Dat maak ik er van. Sandy : Ik denk dat dat gebeurt als de kleding er is.
Frank : Diane krijgt een penicilline kuur. Danielle : Dat is heel verstandig.
Is dit misschien de tol van die 18 dagen in het arme gedeelte?
quote:AAAAArrrrghhh wanneer verliezen die lui hun zelfbeheersing es !!! Diane bespringt Andries... of andersom. In het houthok of tegen de schutting... ze hebben het wel er over gehad.... of naaien ze elkaar alleen maar op ?
Op maandag 12 november 2001 01:43 schreef Ethel het volgende:
sponsored by DarkAndries is nu bij Diane, die ligt al in bed in het donker. Hij praat even met haar maar hij laat haar lekker slapen.
So it does all seem a bit overdreven, maar toch.....nice to see how once again it seperates the reasonable (GJ) from the downright selfish (pascal)
Feel a bit sorry for Leo with the plague, but am enjoying reading the reactions from the others.
quote:Voor P&C is het natuurlijk van belang dat Kelly wint (dan moet er een naar de andere kant). Pascal denkt dat Frank voorligt in de peilingen omdat hij zich laat zien en Kelly alleen maar op bed ligt... dan is het voor het plannetje dus van belang dat Kelly zich profileert... eigenbelang van P&C dus
Op maandag 12 november 2001 03:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Door scanman01 - maandag 12 november 2001 02:24
Pascal en Coos zijn nu Kelly aan het bewerken (zo lijkt het althans). Ze zeggen wat Kelly moet doen als ze wil blijven, maar Kelly zegt dat ze helemaal geen zin heeft aan die strijd.=======================================================================
Gert Jan is als laatste aan het woord dan", zegt Ed... "Dus als één van de anderen voor mij kiest zijn we er al. En als Kelly weg moet donderdag zal Sandy het ook niet erg vinden als we haar weg sturen. Als enige meisje in een groep is ook niets."
Als Kelly donderdag weg moet gaat er helemaal niemand naar de overkant Ed! Als Kelly donderdag weg moet dondert het hele schema in elkaar.
Ed begrijpt zijn eigen plannetje nog niet zo goed.
quote:De "I rest my case" van Gert-Jan is hier zo cynisch bedoeld,briljant gewoon
Scanman 01 schreef op de streamverslagen:
"Waarom is het dan zo dat iemand die een erge ziekte heeft.. laten we zeggen aids .... er door de helft van de vriendenkring op wordt aangekeken?", merkt GJ terecht op. "Die denken dat je van een hand geven ook al aids kunt krijgen."
"Dat kan ook", zegt Pascal meteen. "Als je aan je hand een wondje hebt" ( )
"Dat bedoel ik", zegt GJ cynisch. "I rest my case".
quote:Helemaal mee eens!
Op maandag 12 november 2001 16:04 schreef Myr het volgende:[..]
De "I rest my case" van Gert-Jan is hier zo cynisch bedoeld,briljant gewoon
Die Pascal spoort gewoon niet!Vreselijk mens!
Dus ben ik ff gaan speuren...kan ik hem altijd nog uitnodigen voor een avondje swingen
Edit: Geen privé-informatie hier graag.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix Ū op 12-11-2001 21:14]
quote:Als Kelly wegmoet, is dat ook prima voor Coospascal en Ed. Het is dan immers 3 tegen 2, dus zullen zij tot de samenvoeging niet meer genomineerd worden!
Op maandag 12 november 2001 15:30 schreef Sorrow het volgende:
Als Kelly donderdag weg moet gaat er helemaal niemand naar de overkant Ed! Als Kelly donderdag weg moet dondert het hele schema in elkaar.
Ed begrijpt zijn eigen plannetje nog niet zo goed.
quote:Sorry hoor, kon je dit niet voor je zelf houden? Ik denk niet dat GJ zit te wachten op gillende meiden voor zijn huis, of erger nog, een stalker....
Op maandag 12 november 2001 16:52 schreef Bluezz het volgende:Dus ben ik ff gaan speuren...kan ik hem altijd nog uitnodigen voor een avondje swingen
weggeknipt ivm privacy
(bron, telefoongids KPN)
quote:
uit streamverslag Ethel
Ed: willen trouwens die internetkijkers, zich met hun eigen zaken bemoeien??
wat denkt ie wel niet...pfftt
quote:
Op maandag 12 november 2001 17:59 schreef Flowergirl het volgende:
[quote]
uit streamverslag Ethel
quote:![]()
wat denkt ie wel niet...pfftt
quote:GA DAN LEKKER ZELF VERSLAGEN MAKEN!!!
Op maandag 12 november 2001 18:27 schreef Andrieshater het volgende:
Mag ik a.Ub objectieve streamverslagen! Ik krijg nu alleen maar van die ja en amen types te lezen die alles wat G-J doet geweldig vinden en alles wat Ed , Coos en Pascal vinden slecht. Willen de dames en heren alleen opschrijven wat er gebeurt en hun eigen mening wat betreft streamverslagen voor zich houden? Je mening kan je in alle andere onderwerpen wel kwijt!
quote:Neeeeeee Ethel, niet stoppen!! Juist jouw streamverslagen zijn uit de kunst, samen met die van Scanman. Niets van aantrekken, lekker doorgaan. Je hebt er al heel wat uurtjes inzitten, dus lekker laten kletsen! Keep up the good work!
Op maandag 12 november 2001 18:34 schreef Ethel het volgende:[..]
GA DAN LEKKER ZELF VERSLAGEN MAKEN!!!
pff, zit ik me daarvoor rot te typen, ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar af en toe lukt me dat niet. Jeetje zeg. Doe het lekker zelf en houd je commentaar voor je, wil je. Lees je ze toch lekker niet, of je gaat zelf een keer iemand sponsoren die objectief is!
Hier wordt ik zou ziek van van die opmerkingen. Jeetje zeg. Moet me inhouden om geen persoonlijke misselijke opmerkingen nu tegen jou te maken.
Maar is goed hoor, ik ga wel ff stoppen met streamen en een kopje koffie zetten (wellicht komt zo mijn objectiviteit terug) En dat het trio slecht overkomt, ligt trouwens niet aan mijn objectiviteit, ze zijn gewoon slecht, kijk maar naar bb anders hadden ze dit ook niet gedaan,.
quote:Lieve Ethel,
pff, zit ik me daarvoor rot te typen, ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, maar af en toe lukt me dat niet. Jeetje zeg. Doe het lekker zelf en houd je commentaar voor je, wil je. Lees je ze toch lekker niet, of je gaat zelf een keer iemand sponsoren die objectief is!
Hier wordt ik zou ziek van van die opmerkingen. Jeetje zeg. Moet me inhouden om geen persoonlijke misselijke opmerkingen nu tegen jou te maken.
Maar is goed hoor, ik ga wel ff stoppen met streamen en een kopje koffie zetten (wellicht komt zo mijn objectiviteit terug) En dat het trio slecht overkomt, ligt trouwens niet aan mijn objectiviteit, ze zijn gewoon slecht, kijk maar naar bb anders hadden ze dit ook niet gedaan,.
Maar jij moet absoluut je eigen manier van verslaan blijven handhaven, iedereen die hier wat langer komt weet wiens pet waar naar toe staat.
En ik ? ....ik persoonlijk hou ervan dus alsjeblieft hou die mooie roze pet van je op!!!!
sigh.. ff afw8en wat de sanctie gaat inhouden..
(KOPPEN ERAF EN OP EEN PAAL IN DE TUIN SPIETSEN ZODAT HET NOOIT GEBEURD)
.. en ethel.. don't mind that big loser .. hij zuigt
Ik waardeer het feit dat je streamverslagen maakt ook wel maar ik snap dat hoge G-J fan gehalte niet van jou en de anderen. G-J is ook niet helemaal zuiver op de graat en als ik de streamverslagen lees weet hij dat zelf ook.
Coos en Pascal zijn niet de enige die een spelletje spelen, G-J doet dat net zo goed maar dat lees ik dus niet.
Probeer die objectiviteit vast te houden en te registren wat er gebeurt. Over het el of niet fout zijn van 'het duivelse trio'kunnen we dan in andere onderwerpen spreken.
Mag ze hier nog op terugkomen of niet?? Volgens mij niet, maar dat weet ik dus niet.
quote:Niet zeiken, ga zelf maar een keer streamen of lees haar verslagen niet.
Op maandag 12 november 2001 18:45 schreef Andrieshater het volgende:
Beste Ethel,Ik waardeer het feit dat je streamverslagen maakt ook wel maar ik snap dat hoge G-J fan gehalte niet van jou en de anderen. G-J is ook niet helemaal zuiver op de graat en als ik de streamverslagen lees weet hij dat zelf ook.
Coos en Pascal zijn niet de enige die een spelletje spelen, G-J doet dat net zo goed maar dat lees ik dus niet.
Probeer die objectiviteit vast te houden en te registren wat er gebeurt. Over het el of niet fout zijn van 'het duivelse trio'kunnen we dan in andere onderwerpen spreken.
Bedankt Powergirl voor de code!
quote:Precies! Ik word zo moe van mensen die commentaar op een ander hebben, zonder zelf ooit een poging tot het typen van streamverslagen gedaan te hebben!
Maar nu wil ik scanman juist complimenteren ik heb het idee dat het minder is of ik irriteer me er minder aan
Prima verslagen heel duidelijk.
Ik vind ook Ethel buswatcher myr (o god ik ben zo slecht in namen) en ale anderen prima werk doen.
Ben blj dat ik het zelf niet meer hoef te doen. Behalve als de nood aan de man komt natuurlijk
keep up the good work
quote:En nogmaals!
Op maandag 12 november 2001 18:38 schreef Lonely het volgende:[..]
Neeeeeee Ethel, niet stoppen!! Juist jouw streamverslagen zijn uit de kunst, samen met die van Scanman. Niets van aantrekken, lekker doorgaan. Je hebt er al heel wat uurtjes inzitten, dus lekker laten kletsen! Keep up the good work!
quote:witjes
Op maandag 12 november 2001 20:42 schreef femalehunter het volgende:Leo: dat mekkeren doe ik niet altijd, vandaag wel, aanleiding na aanleiding...
Daan: ik snap jouw reaktie niet altijd...
sorry even telefoon
quote:ROFLOL
Op maandag 12 november 2001 20:55 schreef Sharku het volgende:[..]
witjes
Arm slaapt, hier hebben we ook geen stream van.
Rijk: Diana al een eeuwigheid in de DBK
Rijk: Frank, Leo en Daan zijn een bak snoep aan het leeg eten op de bank.
Tenzij jullie exact willen weten, wie welk snoepje neemt, houd ik het typen van verslagen even voor gezien
quote:Die is lekker,zeg!
Ethel schreef in de streamverslagen
Let's not forget......it's perhaps not 'slechte regie', but that they control the streams just as much as the broadcasts.
As far as i can see, they're having a great time with all of it.
And who wouldn't?
quote:dat wil ik wel graag exact weten!! Alle details, inclusief gezichtsuitdrukkingen en sfeerbeschrijvingen
Op maandag 12 november 2001 21:03 schreef femalehunter het volgende:
Tenzij jullie exact willen weten, wie welk snoepje neemt, houd ik het typen van verslagen even voor gezien
quote:Ja, lieve schat, dat was 40 minuten geleden.... oke, even in mijn geheugen graven:
Op maandag 12 november 2001 21:39 schreef Ethel het volgende:[..]
dat wil ik wel graag exact weten!! Alle details, inclusief gezichtsuitdrukkingen en sfeerbeschrijvingen
quote:wil je bovenstaande voortaan niet meer zo subjectief beschrijven ??!!!
Op maandag 12 november 2001 21:41 schreef femalehunter het volgende:[..]
Ja, lieve schat, dat was 40 minuten geleden.... oke, even in mijn geheugen graven:
Daan nam eerst een rose snoepje, toen nam Frank een gele, vervolgens Leo, die pakte een groene, oh nee, een blauwe blablabla
Zou Coos een voorgevoel hebben gehad en zich nu beseffen dat Diane misschien blijft? Is zijn redding natuurlijk
quote:Me too here. Ik zit gevouwen
Op maandag 12 november 2001 20:56 schreef femalehunter het volgende:[..]
ROFLOL
![]()
![]()
!!!! Errug goed!
quote:Hij is al een par dagen druk bezig zich in het andere team in te slijmen.
Op maandag 12 november 2001 22:07 schreef Angelic1 het volgende:
"Ik heb zo'n behoefte je een zoen te geven", zegt Coos opeens bij het hek.
"Jij?", reageert Diane verbaast.
Coos knikt en geeft haar een dikke kus.Zou Coos een voorgevoel hebben gehad en zich nu beseffen dat Diane misschien blijft? Is zijn redding natuurlijk
quote:Hehe.... dat probleem heb ik nou ook al tijden!
Op maandag 12 november 2001 22:16 schreef femalehunter het volgende:
sorry, ik trek dit niet langer, ik kan volgens mij nog een kwartier streamen, maar ik kan niet langer naar dat gezwets van Kelly luisteren.
quote:Biertje???
Op maandag 12 november 2001 22:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hehe.... dat probleem heb ik nou ook al tijden!
(t'was weer gezellig zo samen FH.. moeten we vaken doen)
quote:Volgens mij heb ik die quote die je erbij had gezet geschreven, maar maakt niet uit..
Op maandag 12 november 2001 22:14 schreef itsme het volgende:
Hij is al een par dagen druk bezig zich in het andere team in te slijmen.
Daan had hij al nu diaan
quote:
Op maandag 12 november 2001 22:21 schreef femalehunter het volgende:
Biertje???
Thanks
quote:Als het Cola met een beetje rum was geweest, hadden ze het toch wel een CoBa genoemd?
Op maandag 12 november 2001 22:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Liever wat rum met een klein beetje cola...! Of was het andersom??? Maar je brengt me op een idee!
Nonetheless.....Thanks to you and Scanman for brilliant streams all day. (oh and Ethel also, sorry....takes me ages to catch up/keep up)
Go and have a beer!......and then um, come back......?
quote:I'll take a glass of Sancerre... the beer is for Scanman, although he now asks for a glass Bacardi Cola...
Op maandag 12 november 2001 22:26 schreef karn het volgende:
Femalehunter: "sorry, ik trek dit niet langer, ik kan volgens mij nog een kwartier streamen, maar ik kan niet langer naar dat gezwets van Kelly luisteren."Nonetheless.....Thanks to you and Scanman for brilliant streams all day. (oh and Ethel also, sorry....takes me ages to catch up/keep up)
Go and have a beer!......and then um, come back......?
And, no, I won't be streaming the rest of the day, sorry, maybe tomorrow? Thanks for the compliment, anyway!
quote:Thanks... I feel flattered
Op maandag 12 november 2001 22:26 schreef karn het volgende:
Thanks to you and Scanman for brilliant streams all day. (oh and Ethel also, sorry....takes me ages to catch up/keep up)
quote:oh shit! now I'll have to throw a knaak in and not understand the half of it.
Op maandag 12 november 2001 22:29 schreef femalehunter het volgende:[..]
And, no, I won't be streaming the rest of the day!
Vb: Zowel Ed als Coos doen heel normaal en leuk tegen GJ. Pascal doet heel aardig tegen Leo. Ed doet heel aardig tegen Kelly.
Ikke dit niet helemaal kunne volgen...
quote:Is niet zo makkelijk, want je moet er een programma voor downloaden. Misschien iets voor een volgende keer.
Op maandag 12 november 2001 23:42 schreef Ethel het volgende:
Scanman, ik wil best een screenshotje nemen, maar ik weet niet hoe dat moet. Indien het makkelijk en simpel is, vertel het ff en dan doe ik het.
quote:Is it maybe because of the warning from MummyHummie?
Op maandag 12 november 2001 23:41 schreef Ethel het volgende:
Wat is er gebeurd in team arm??? Iedereen doet zo lief, aardig en normaal tegen elkaar terwijl ze vanavond nog dikke ruzie hadden die niet is uitgepraat.Vb: Zowel Ed als Coos doen heel normaal en leuk tegen GJ. Pascal doet heel aardig tegen Leo. Ed doet heel aardig tegen Kelly.
Ikke dit niet helemaal kunne volgen...
Enne.. Femalehunter... om deze rolde ik van m'n stoel van het lachen:
quote:
Ed in zijn zwarte slip in beeld, ik heb geen breedbeeld dus zie verder even helemaal niks.
quote:oh good lord! heb ik net gedaan.
Op dinsdag 13 november 2001 00:35 schreef Ethel het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat popples zijn:http://ecdg.popples.org/ en dan doorklikken naar de pictures!
quote:Had ik ook gezien.
Op dinsdag 13 november 2001 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit net ook even op de postzegel te kijken op de BB site en zie daar beeld van de rijke slaapkamer. Die kan ik dus helemaal niet krijgen via de gewone streams!! Zeer merkwaardig!!
quote:Ik stel voor om een nieuw woord aan de dikke van Dale toe te voegen.
Op dinsdag 13 november 2001 03:10 schreef APK het volgende:[..]
Had ik ook gezien.
Vind ik kijkersbedrog.
Het nieuwe woord is "streamersbedrog"
Streamverslaggevers bedankt En Scanman je proza is onnavolgbaar
Need I say more|No more free streams!
quote:Heb ik al vaker gemerkt. Als iemand in rijk in de dagboekkamer zit, zien we op de postzegelstream diegene in de DBK zitten terwijl op de gewone streams de huiskamer van rijk is te zien. Ook gisteren had ik bij de gewone streams de tuin, terwijl op de postzegel de slaapkamer van arm was te zien. Dus allemaal erg vreemd!
Op dinsdag 13 november 2001 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit net ook even op de postzegel te kijken op de BB site en zie daar beeld van de rijke slaapkamer. Die kan ik dus helemaal niet krijgen via de gewone streams!! Zeer merkwaardig!!
quote:Ai.... dit is vrij belangrijk lijkt me!! (hoorde je daar niet meer over FH??) Als Sandy zichzelf naar de andere kant stuurt, krijgen PasCoEd ook hun zin, dus dit klinkt helemaal niet goed. GJ moet nu zelf als de sodemieter een motie van uitdaging beginnen!!!!
Op dinsdag 13 november 2001 13:14 schreef femalehunter het volgende:
In arm hebben ze het over wie naar de andere kant moet.
Sandy heeft al eerder geopperd om zichzelf naar de andere kant te sturen, dan hoeft ze niemand aan te wijzen.
quote:Helaas, ik viel midden in het gesprek in... Ik zag GJ wel erg bedenkelijk kijken...
Op dinsdag 13 november 2001 13:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ai.... dit is vrij belangrijk lijkt me!! (hoorde je daar niet meer over FH??)
and: "(Ik versta er geen zak van wat Diaan zegt met die duim)
F: laten we dan nog even 2 dagen blijven...
D: Nee.. mompel mompel..."
Well if they show any of it in the uitzending, maybe they'll subtitle it again.
quote:Hmmm, interessant.
Pascal weer met Kelly. Ik zou jou nooit meer nomineren om persoonlijke reden, in deze situatie, zoals je nu bent. Kelly: dat is lief.
Pascal: ik irriteer me niet meer aan jou, jij wel aan mij?
Kelly: nee, helemaal niet
Pascal: ik zal jou niet meer nomineren, zoals je nu bent.
quote:Nee, hij denkt dat Kelly een straatlengte voor ligt op Frank. Ik denk dat hij zich al aan het indekken is voor het geval de captainswissel niet doorgaat. Hij weet dat Kelly veel met Sandy omgaat, en probeert op deze manier denk ik te voorkomen dat hij naar het andere team moet. Zo kwam het in ieder geval op mij over.
Op dinsdag 13 november 2001 15:16 schreef APK het volgende:
Uit het streamverslag van Femalehunter
[..]Hmmm, interessant.
Gaat hij er misschien van uit dat Kelly exit gaat komende donderdag?
Hij zegt ik zal je niet nomineren om persoonlijke redenen, hij bedoelt tactische.
Kelly denkt dat hij zegt dat hij haar niet zal nomineren en Paskwal hoopt te ontkomen aan een nominatie van Kelly.
Dit is een heel slim puberaal intrigasntje
quote:Als zelfs Frankie het helemaal door heeft, zal GJ toch ook wel doorhebben waar PasCoEd mee bezig zijn??
Andries en Frank zitten buiten in de tuin te praten. Andries vraagt wat zijn gevoel is over donderdag. Frank zegt dat hij het niet weet, hij heeft er een beetje een eng gevoel over, mede door de brief die arm gister heeft gekregen, er worden daar vieze spelletje gespeelt, hele gore. Andries nog steeds hoor, ik heb het gehoord maar ik mag er nix over zeggen.Frank: ik weet het al, Coos en Pascal proberen Ed naar zich toe te trekken om een coupe te plegen en dan proberen ze Pascal captain te maken.
Andries: ik denk niet dat Pascal captain wordt, maar Ed, omdat hij wel stemmen zou krijgen van die andere drie, en Coos en Pascal zouden dat niet lukken. Pascal en Coos proberen nu Ed in te lijven. Maar je moet er maar niet over praten.
Frank: ik ben niet gek, zoiets had ik allang gezien. Ze proberen Ed helemaal in te palmen.
Andries: Ed heeft het wel door hoor, maar hij vind het prima. Hij kiest wat voor zichzelf het beste is, en dat kan dus regelmatig veranderen.
Frank: Ed waait mee met de wind. Ed kiest puur voor zichzelf. Kijk, en als Kelly weggaat dan voelt GJ zich alleen, ik heb gister met hem gepraat en hij voelt ook Ed van zich wegglijden. En hij heeft door dat Pascal en Coos de strijd met hem aangaat.
Frank: ik ben niet gek, zoiets had ik allang gezien. Ze proberen Ed helemaal in te palmen.
Andries: Ed heeft het wel door hoor, maar hij vind het prima. Hij kiest wat voor zichzelf het beste is, en dat kan dus regelmatig veranderen.
Frank: Ed waait mee met de wind. Ed kiest puur voor zichzelf. Kijk, en als Kelly weggaat dan voelt GJ zich alleen, ik heb gister met hem gepraat en hij voelt ook Ed van zich wegglijden. En hij heeft door dat Pascal en Coos de strijd met hem aangaat.einde quote
Als die 2 het door hebben dan moet Gert jan dit toch zeker door hebben,maar ja hij is afhankelijk van de 2 vrouwen en die laten zich zo inpakken.
Sandy is een beetje bang van Coos en Kelly laat zich door iedereen (in) pakken
Pascal: ga dan even nieuwe toiletpapier vragen.
Ed: laat Sandy dat lekker doen, dat wijf wil toch zo graag captain weze.
Heeft-ie dat echt zo grof gezegd, van dat wijf-dit-en-dat, of is dit voor het gemak even zo opgeschreven (omdat wijf een lekker kort woord is bijvoorbeeld).
quote:Ethel heeft dat verslag geschreven, sorry, ik ben onschuldig
Op dinsdag 13 november 2001 17:03 schreef Gert het volgende:
Vraagje voor femalehunter, jij schijrft vanmiddag in de streams:
Ed: he, die Kel moet ook ff rustig aan doen op het toilet want we hebben geen toiletpapier meer. Dat wijf gaat 15 keer per dag naar de pot, daaar wordt ik scheidziek van.Pascal: ga dan even nieuwe toiletpapier vragen.
Ed: laat Sandy dat lekker doen, dat wijf wil toch zo graag captain weze.Heeft-ie dat echt zo grof gezegd, van dat wijf-dit-en-dat, of is dit voor het gemak even zo opgeschreven (omdat wijf een lekker kort woord is bijvoorbeeld).
quote:Dat heb ik geschreven, en dat heeft hij letterlijk gezegd! Zulke woorden gebruik ik zelf niet.
Vraagje voor femalehunter, jij schijrft vanmiddag in de streams:
Ed: he, die Kel moet ook ff rustig aan doen op het toilet want we hebben geen toiletpapier meer. Dat wijf gaat 15 keer per dag naar de pot, daaar wordt ik scheidziek van.Pascal: ga dan even nieuwe toiletpapier vragen.
Ed: laat Sandy dat lekker doen, dat wijf wil toch zo graag captain weze.Heeft-ie dat echt zo grof gezegd, van dat wijf-dit-en-dat, of is dit voor het gemak even zo opgeschreven (omdat wijf een lekker kort woord is bijvoorbeeld).
quote:Ga er maar vanuit dat hij dat zo gezegd heeft. Voor types als Ed geldt hoe harder de woorden, hoe stoerder hij denkt over te komen.
Heeft-ie dat echt zo grof gezegd, van dat wijf-dit-en-dat, of is dit voor het gemak even zo opgeschreven (omdat wijf een lekker kort woord is bijvoorbeeld).
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:04 schreef Bore het volgende:
Andries word onderhanden genomen door twee topless dames, maar dat laten ze bij de betaalde streams niet zien
Maar zoals altijd krijg je niets voor je geld!!
quote:God Scanman, wat zal jij balen als je over een uurtje thuiskomt en ziet wat je hebt moeten missen, met Andries en zijn massage!!!!
Op dinsdag 13 november 2001 17:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
(Ps: ik baal dat ik weer moet werken vandaag... kan alleen nu even een half uurtje snel BB checken... Maar vanavond om 22:00 uur begin ik aan een inhaalslagveel leeswerk!)
Trouwens ik ook wel, hier had jij wel een sappig verslag van weten te brouwen
quote:LOL voordat ze aan Frenk komen is tie al klaar die ouwe rukker!!
Op dinsdag 13 november 2001 21:15 schreef Han1313 het volgende:We hebben nu geluid van de masseuses!
Ze vertellen aan elkaar wat ze met Frank allemaal mogen doen! Ze mogen van BB ver gaan maar de onderbroek moet aan blijven!
quote:Blijkbaar is de oven kapot en gaan de mensen van BB hem morgen repareren.
Op dinsdag 13 november 2001 22:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Weet iemand waarom die oven in Arm uit moet morgenmiddag??
Dan zal er wel een battle komen, want dan kunnen ze in de tussentijd de oven fixen!
quote:Precies maar vergeet niet dat hij dit alleen achter hun ruggen zegt
Op dinsdag 13 november 2001 17:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ga er maar vanuit dat hij dat zo gezegd heeft. Voor types als Ed geldt hoe harder de woorden, hoe stoerder hij denkt over te komen.
(knip
quote:Omdat ie stuk is...
Op dinsdag 13 november 2001 22:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Weet iemand waarom die oven in Arm uit moet morgenmiddag??
Ik zit dus nu al 45 minuten naar niets te kijken en vind dat ik mijn geld terug moet kunnen krijgen. Dit is belachelijk!!!!
:0
quote:Ik weet 300% zeker dat Ed de woorden, die al eerder in dit topic vermeld staan, letterlijk zo gezegd heeft.
Op dinsdag 13 november 2001 22:02 schreef itsme het volgende:Precies maar vergeet niet dat hij dit alleen achter hun ruggen zegt
Dappere dodo
quote:Hmmm.. dit klinkt alsof GJ weet wat er gaande is en dat Ed ook tegen hem is. Wat moet hij anders met die zin bedoelen?
Gert-Jan zegt dat hij wel Captain wil worden, maar hij denkt niet dat het nut heeft. Over twee dagen word ik toch weggestemd".
quote:Door de Bodymassage kreeg Andries "een harde Harrie".
Op woensdag 14 november 2001 00:28 schreef Myr het volgende:
Wat is gebeurd dan vandaag ?Met Andries en de handdoek?
Snap niks van!
quote:Ik trek het echt niet meer en ga slapen, maar waarom ga jij niet streamen of een ander??
Op woensdag 14 november 2001 02:03 schreef Htje het volgende:
Hey? Any good streamer with money in the Fok!house? Nou wordt het interessant met dat quatrootje in bed (waarbij van alles onder de dekens gebeurt) en dan liggen al die die-hard-streamers te maffen.
quote:Ik dacht dat die code het niet deed
Op woensdag 14 november 2001 02:24 schreef Ethel het volgende:
Er zijn nog genoeg mensen wakker en er is nog 1 code die nog niet geplaatst is, dussss, wie gaat er nu streamen????
quote:Als je goed had gelezen was er nog 1 andere code die NIET geplaatst is in het forum, maar deze is nu verlopen... helaas... maar zo te zien op de postzegel, is het zum ende, er gebeurd voorlopig nix...
Op woensdag 14 november 2001 02:26 schreef APK het volgende:[..]
Ik dacht dat die code het niet deed
quote:Pardon my ignorance, maar... Buiten deze code die WEL in het forum geplaatst was:
Op woensdag 14 november 2001 02:32 schreef Ethel het volgende:[..]
Als je goed had gelezen was er nog 1 andere code die NIET geplaatst is in het forum, maar deze is nu verlopen... helaas... maar zo te zien op de postzegel, is het zum ende, er gebeurd voorlopig nix...
quote:Ik had deze code nog even geprobeerd, hoewel het leek op een code die al voor een uur gebruikt was, maar hij deed het niet. Zoals later ook gemeld werd.
Door dwars - woensdag 14 november 2001 01:56--------------------------------------------------------------------------------
Code voor nog een uur streamen:55442
*neemt vitamine C bruiser om nog een uurtje wakker te kunnen blijven*
- ik kan niet zo snel typen
- ik mag niet teveel typen
- je doet het veel beter
Sponsoren ben ik beter in
Arm zal wel winnen; ze zijn er zo op gebrand om weer in Rijk te komen.
Ik hoop zelf op het team van Frankie
Helaas begint er nu een battle en ik moet zo naar m'n werk toe... Mijn 2.50 stopt ook over 5 minuten... (DAT HEB IK WEER!!!)
Ik lees vanavond wel hoe het is afgelopen.. ben wel benieuwd of dit echt een battle is, of dat nu duidelijk wordt wat er gebeurd is!!!
En nu zegt ie tegen GJ waar de anderen bij zijn, ik heb niemand iets over jouw plan verteld
wie help me uit me verwarring nu?
Wat een naaistreek
quote:Ja dag zie je hun tactiek dan niet? ze leggen snel alle aandacht nu bij Gert jan zijn actie zodat die niet bij wat zij allemaal geflikt hebben is.
Op woensdag 14 november 2001 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Gert-Jan gaat vast heeeel snel naar huis nu; zou me niets verbazen.
Hij wordt door iedereen uitgekotst momenteel.
Pascal, Coos en Ed zijn ook niet zuiver op de graat maar dat GJ een oproep aan de kijkers wilde doen, bah, geen woorden voor
En nu het excuus gebruiken: 'het mocht toch niet?'
Pffff, vals. En heeeel dom
Maar vergeleken met de achterbaksheid (en nu schijnheiligheid) van P+C+E, doet GJ het nog goed in z'n eentje
* Redman gaat nog ff verder kijken.
quote:Tja, dit vind ik dus niet. GJ komt eerlijk voor zijn meningen etc. uit. Die andere 3 huichelen er flink op los.
Op woensdag 14 november 2001 15:27 schreef CartWOman het volgende:
Jaja, arme GJ....Pascal, Coos en Ed zijn ook niet zuiver op de graat maar dat GJ een oproep aan de kijkers wilde doen, bah, geen woorden voor
![]()
En nu het excuus gebruiken: 'het mocht toch niet?'
Pffff, vals. En heeeel dom
Kan iemand mij een korte samenvatting geven van de 9 lange blz streamverslagen van 1 dagje??? bvd
Ben benieuwd, kijken hoe dan iedereen reageert
quote:Ze zijn nu echt bang aan het worden. Als 1 van de 3 naar de overkant moet, zullen ze niet bij de laatste zes zitten en dat beseffen ze dondersgoed.
Op woensdag 14 november 2001 19:56 schreef schatje het volgende:
Pacal, Coos en Ed willen als Kelly vanavond terug komt van het diner overleggen over wie er over moet, mocht Frank weggaan.De drie zijn met Kelly bij de oven en de drie zijn nogal slijmerig en willen stoppen met modder gooien naar 'elkaar'.Kelly vindt dat de captain op het bewuste moment de beslissing moet nemen.Net zoals Pascal het bij Priscella deed.Die uitspraak staat de drie niet zo aan.Misschien wil iemand wel naar de overkant zegt Pascal.De drie willen in ieder gval blijven.De anderen ook zegt Kelly, dus Sandy moet het maar net zoals Pascal doen.Dat ging perfect voegt ze eraan toe.
Ik denk dat Sandy overigens Ed zal kiezen.
quote:Ik denk dat ze Ed kiest omdat het niet zo botert tussen hem en Kelly.
Op woensdag 14 november 2001 20:21 schreef itsme het volgende:
Waarom denk je dat ze Ed gaat kiezen?
Het kan maar ik hoop toch dat ze inziet dat zolang Pascal en Coos bij elkaar zitten de sfeer zo blijft
We zullen morgen wel zien...
Mijn mening over Sandy staat of valt dus met de beslissing die ze gaat nemen....
quote:I agree. She can prove her 'neutrality' by chosing to go herself to the other team (and who would blame her? her's is full of players - and theirs.....um....not)
Op woensdag 14 november 2001 20:29 schreef Ethel het volgende:
Mijn mening over Sandy staat of valt dus met de beslissing die ze gaat nemen....
But she can also play the game and split PACO up, and take the chance she's been given by BB to take control and thereby have an effect.
I hope for the latter.
I'll be disappointed if she doesn't make a big move with the boys.
Maar goed: P ook de klos wegens illegaal leesgedrag???
quote:Sorry hoor, maar als hij dit doet maakt hij zichzelf echt belachelijk.
Op woensdag 14 november 2001 22:40 schreef schatje het volgende:
GJ offert zich op door te zeggen dat hij naar de overkant wil.
Dan is het volgende week Kelly-GJ en waarschijnlijk bye bye Gert
quote:Als ik mij het goed herinner had Pascal toch aan Patty gevraagd of ze nog mochten overleggen? Toen zij Patty dat hij meteen moest beslissen.
Op woensdag 14 november 2001 22:36 schreef see.u het volgende:
Paskal heeft toch ook als captain destijds zelf die beslissing genomen zonder overleg te plegen.
quote:Dan is het ook erg egoistisch en slap van hem
Op woensdag 14 november 2001 22:45 schreef Jamming74 het volgende:[..]
Sorry hoor, maar als hij dit doet maakt hij zichzelf echt belachelijk.
Dan is het volgende week Kelly-GJ en waarschijnlijk bye bye Gert
quote:Coos vecht voor wat-ie waard is, maar ik geloof nooit dat BB hiermee akkoord zal gaan. Ze hebben nu al 2 keer ingegrepen om te voorkomen dat er een meerderheidsblok Pas-Co-Ed zal ontstaan in het arme team (waarschuwing gister en verbieden captainswissel vandaag) en indien nodig zullen ze morgen opnieuw ingrijpen.
Op woensdag 14 november 2001 22:52 schreef ART het volgende:[..]
Omdat Coos dat afdwong.Smart Guy. Hij wist dat GJ Coos zou zeggen. CoPaEd zouden GJ zeggen, als of Sandy of Kelly een andere naam noemt, is GJ de lul, want is er een meerderheid voor GJ. Clever, moet ik toegeven.
quote:...en ingreep nummer 3...
Op woensdag 14 november 2001 23:03 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Coos vecht voor wat-ie waard is, maar ik geloof nooit dat BB hiermee akkoord zal gaan. Ze hebben nu al 2 keer ingegrepen om te voorkomen dat er een meerderheidsblok Pas-Co-Ed zal ontstaan in het arme team (waarschuwing gister en verbieden captainswissel vandaag) en indien nodig zullen ze morgen opnieuw ingrijpen.
quote:Ben benieuwd waar dit toe zal leiden. De BB-redactie vecht in ieder geval ook voor het interessant houden van het programma, echter ik vraag me af of dit niet zal leiden tot het vrijwillig opstappen van 1 of meerdere personen.
"Bewoners aandacht!!", zegt de stem van Hummy opeens. "De bedoeling was iemand tot captain te bombarderen die zeker een bepaald iemand naar de andere kant zou sturen... en op die manier dan het hele andere team leeg te trekken. Dit ziet Big Brother als een stemafspraken. Nogmaals: vragen staat vrij... het maken van een afspraak niet. Dit allemaal speelde zich af tussen Coos, Ed en Pascal. Wij hebben gemeend dat wij nu moesten optreden als scheidsrechter. Het is door sommige mensen ter harte genomen.. Helaas niet door de mensen over wie het ging. Big Brother hoopt door deze opheldering dat nu iedereen weet waar het overgaat!!"
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-11-2001 23:13]
quote:Femmie Femmie , dat Hummie iets over de intercom roept is toch geen bewijs dat het klootzakken zijn???
Op woensdag 14 november 2001 23:14 schreef femalehunter het volgende:
Ongelovelijk dit, dit is de eerste keer in de geschiedenis van BB dat Big H zelf over de intercom schalt! Ik hoop dat iedereen nu beseft wat een enorme klootzakken die drie van Almere zijn!![]()
![]()
Het enige wat eruit blijkt is dat Hummie de zelfde mening is toegedaan als die van jou en het grootste deel van de Fokkers hier.
"Diane: Maar ze hebben het erover dat jullie haar wilden nomineren om de andere kant leeg te trekken.
Ed: Die zin kan ik me herinneren. Weet je wie dat gezegd heeft, niet jij (tegen Pascal) en niet ik, maar hij (coos) heeft dat gezegd. Niet wij.
Coos: Dat hebben wij niet gezegd. Wij hebben alleen gezegd dat wij met ons drieen wilden overblijven aan deze kant. Dat hebben wij gezegd."
ik ga mijn geduld verliezen
Kelly mag van mij nu echt naar huis morgen, dan maar wat meer lol in het andere team. Zo iemand verdient het gewoon niet. Huggen met Ed nb! "eh bah zure mossel"
Kan me niet voorstellen dat dit door de alcohol komt, ze is gewoon echt heeeeel simpel
(laat ik me dan toch nog gaan dit jaar...)
kijk daar kan ik nou wel weer om lachen, dat uitgerekend doordrammer frank zoiets zegt!
quote:lol!! ik heb wel een oud roestig mes...
Op woensdag 14 november 2001 23:35 schreef Yoyo het volgende:
WOW!!!
Zwaar genieten hier, maar ook wel gedachtes om PasCoEd
zonder verdoving te castreren
Snappen jullie het nog?
Buiten Kelly om, weet de rest nu wel dat GJ geen blaam betreft en dat het duivelse trio bezig is met smerige praktijken???
(Dit topic zit trouwens bijna vol, kan iemand een nieuwe openen met een link naar deze?) (Ik weet niet hoe dat moet...)
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 14-11-2001 23:46]
quote:A. Ze is stevig aangeschoten.
Op woensdag 14 november 2001 23:44 schreef powergirl het volgende:
Ik snap er geen zak van dat Kelly GJ niet eens uit laat praten en waarom ze zo door draaid alleen omdat hij naar de overkant wilde gaan. Omdat ze dan haar beschermengel kwijt is???
Resultaat: de dip van een drama queen (die zijn nou eenmaal wat heftiger).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |