en in de toekomst een vrouw en een vriendin?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
ik vraag mezelf af waarom ik:
-een kleine compacte digitale camera heb en een grote uitgebreide digitale spiegel reflex ?
-een laptop en een pc met alles erin
-een peugeot 205 en een Jeep met alle opties
ik bespeur een patroon![]()
![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ga je straks ook 2 huizen kopen, een grote buiten af en een klein appartementje, om alleen het appartementje te gebruiken
![]()
Tot nu toe klinkt het niet eens zo verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en in de toekomst een vrouw en een vriendin?

ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vluchtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
2 huizen is OK
En BoJo en ik gaan in 1 groot huis wonen toch![]()

quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vlucht![]()

ik heb al eens meegemaakt dat een Guy ineens Magirus-Deutz heetquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt anders wel mee, de data kloppen, als hij APK gekeurd is, zie je dat binnen 24u op de site

zoent blik op de weg gezienquote:

kolerequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
Krijg ik net van BazzoS een linkje, dezelfde advertentie, met dezelfde goed uitziende Lancia. Staat erbij dat hij 550.000km heeft gelopen en dat de startmotor defect is![]()

nee, vind ik zondequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoent blik op de weg gezien
@BoJo: staat die digitale spiegelrefelx net zo te koop als je jeep?

oh jammerquote:

Dat ligt dan aan diegene welke de kentekenpapieren heeft aangevraagdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al eens meegemaakt dat een Guy ineens Magirus-Deutz heet

ja, maar bij de RDW zien ze toch wel het verschil tusen een oud engels wrak met een watergekoedle motor, of een puikende Duitse onverwoestabre bolide metquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan diegene welke de kentekenpapieren heeft aangevraagdik heb nog nooit verschil gemerkt met de papieren en de website, kan ook niet, want het is nl dezelfde database.

Eens vragen op t artc of iemand nog een 2.5 TD blok heeft liggenquote:

mjah zoveel voor betaald, zo weinig waard nu dan hou ik hem lieverquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh jammer
Nikon D70, is dat wat?
(ja, ik wil een digitale spiegelreflex.. ik ben er eindleijk achter ho mijn huidige werkt, dus tijd voor een nieuwe)
Wat sommige menen met telefoons hebben, hebik met fototoestellen

dat probleem heb ik ook. Ik heb een Xbox waar ik niks mee doe. Dus iedereen van. Verkoop hem aan mij verkoop hem aan mij. En dan zeg ik altijd. NEh zondequote:

De RDW ziet de aanvraag papieren, bij import vergelijken ze de gegevens op de papieren met die op de auto en als die overeen komen, zal het hun verder een worst wezen. Als het via een dealer oid gaat, ziet de RWD alleen de aanvraag en niet eens de auto zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar bij de RDW zien ze toch wel het verschil tusen een oud engels wrak met een watergekoedle motor, of een puikende Duitse onverwoestabre bolide metluchtkoeling
![]()

definately not worth it.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens vragen op t artc of iemand nog een 2.5 TD blok heeft liggenvervolgens 500 euro bieden in plaats van 1450 euro die hij vraagt
![]()

Als ik het zo kan doen:quote:

als die gast 1450 vraagt gaat ie hem echt niet voor 500 euro aan je verkopen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het zo kan doen:
Auto 500 euri
Blok 300 euri (blok met minder als 2.5ton)
Inbouw: 400 euri
--------------------
Totaal: 1200 euri
Zou toch niet slecht zijn, want het repareren van een blok met 5.5ton is zonde. Misschien maar eens met die vent gaan mailen.

Weet je nog wat Hilbert zij over het reviseren van een v6? Een diesel is nog ietsjes duurderquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
als die gast 1450 vraagt gaat ie hem echt niet voor 500 euro aan je verkopen hoor![]()
wellicht dat blok reviseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |