abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32285474
VMBO
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:59:02 #62
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32288474
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Schmurf het volgende:
wow, meestal vind ik ze wel leuk maar dit is echt te kinderachtig zeg
kinderachtig
een groep gerefomeerden die de islam aan het afzeiken zijn... hoe verzin je het
Maximaal 4 regels
pi_32299763
Ik heb de hedendaagse jongerencultuur nog niet beter afgezeken gezien als met die vmbo rappers uit bloemendaal en de backpackers.. vooral in t begin, ergg herkenbaar
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_32300122
V.M.B.O. hahahaha

Dat liedje over moslims geeft wel goed weer hoe Nederland er over denkt en hoe onzin dat is.

Xbox Live: koenpijl
  woensdag 16 november 2005 @ 02:53:02 #65
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32305011
V*M*B*O <-> N*E*R*D

Die clip ook mooi nagemaakt !
pi_32310184
quote:
Op woensdag 16 november 2005 02:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
V*M*B*O <-> N*E*R*D

Die clip ook mooi nagemaakt !
Idd lapdance grappig nagedaan met die bmx fietjes en die donkere gedeeltes als ze tussen die mokkeltjes zitten.
pi_32315332
Helaas heb ik zaterdag alleen een stukje gezien dat ik echt niet grappig vond. Ze zaten in een dode kroeg allerlei koekjes op te noemen, waarna de bardame telkens vertelde dat die koekjes op waren. Kon er de lol niet echt van inzien en maar weer langsgezapt...

Soms doen ze dingen die inderdaad minder zijn. Ben er sowieso van overtuigd dat ze in het theater veel beter zijn dan op t.v.

Good old 'Dikkie dik' was geweldig, evenals 'Zinloos geweld', de Amerikaanse tv-predikant en de Turbotwins....en nog veel meer...

Houdios is niet grappig, dat Houdoe-kunstje is maar 1 keer leuk. V*M*B*O is daarentegen wel weer erg goed bedacht.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32364081
Dat afzeiken van die rappers was echt heel goed en ook erg noodzakelijk..... ik word echt gek van die 'urban' hype en al die Spacekezen en hoe ze zich ook noemen.

Ik hoop dat die losers dit allemaal gezien hebben en nu bedenken wat voor sukkels ze zijn.

Ook verder vond ik het wel goed, die backpackers zijn alleen een herhaling van zichzelf - de vorige keer was het een stuk leuker.
pi_32412077
Dit liedje ken ik al... !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32412297
Ik heb het laatste stukje gezien en het Beau-liedje was best geniaal
pi_32412335
Het was weer een mooie uitzending
Niet extreem hilarisch..
Maar het is gewoon ontzettend goed gemaakt!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32412407
Ik vind die backpackers toch wel heel leuk hoor "Hé hallo Beau van Erven Dorens" Leuke aflevering
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_32412462
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Dit liedje ken ik al... !
harde stukjes poep is enkel licht aangepast.. vamos naar salou is ook al bekend materiaal.

Maar wat zijn de kassameisjes nu helemala zonder Nynke Laverman?
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:14:45 #74
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32412527
Zat 'Harde stukjes poep' erin?

Ik heb het gemist. . . Ik kijk het wel via de site terug. .
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32412605
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Zat 'Harde stukjes poep' erin?

Ik heb het gemist. . . Ik kijk het wel via de site terug. .
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:19:00 #76
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32412653
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
Verbetering is ook niet nodig bij dat stukje. (Althans, hoe ik het ken uit 'Hype').
pi_32412672
Ik heb het begin gemist, was dat alleen die clip???
pi_32412765
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaal !

Binnenkort de aflevering van vorige week eens terugkijken, heb die helaas gemist .
pi_32412900
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het begin gemist, was dat alleen die clip???
En roeland de kasplant die z'n oma op bezoek kreeg.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32413224
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaal !

Binnenkort de aflevering van vorige week eens terugkijken, heb die helaas gemist .
dat probleem heb ik dus ook.
  zondag 20 november 2005 @ 13:16:55 #81
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32422647
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

harde stukjes poep is enkel licht aangepast..
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet )

Maar het is inderdaad anders.
Anders ingezongen, maar ook het stukje op het einde. In het 'origineel' hoor je een Nederlandse arts in plaats van een Duitse.
pi_32422704
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet )

Maar het is inderdaad anders.
Anders ingezongen, maar ook het stukje op het einde. In het 'origineel' hoor je een Nederlandse arts in plaats van een Duitse.
Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruiken .
  zondag 20 november 2005 @ 13:19:47 #83
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32422730
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:18 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruiken .
Uhuh.
Ik vond het wel een leuk stukje, ondanks de aanpassing.
  zondag 20 november 2005 @ 13:23:48 #84
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32422852
pi_32424198
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dat was vorige week ook al zo. Toen kon je ook alleen VMBO terugkijken.
quote:
Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
  zondag 20 november 2005 @ 17:46:40 #86
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32430022
* Nieuws
Nieuw album Daar Vliegende Panters
De Vliegende Panters komen in de slipstream van hun nieuwe, alom bejubelde tweede televisieserie nu ook uit met een nieuw album.

Feitelijk betreft het hier dus een zogeheten soundtrack, ware het niet dat het voor de objectieve luisteraar net zo goed een “echte” popplaat zou kunnen zijn, want dat is het net zo goed: een verzameling ijzersterke nieuwe nummers waarvan het door radio 3 tot zomerhit 2005 uitgeroepen Houdios zichzelf al bewezen heeft. Waar het fanfarenummer ‘We worden bedreigd door de moslims’ al dagen lang the talk of the town is en de nieuwe single ‘Bloemenbuurt’ (met begeleidende “lapdance”-clip) al weer te zien is op de diverse zenders.

V*M*B*O
‘Bloemenbuurt’, dat tevens het album opent en met z’n hiphop invloeden- en teksten de toon zet voor de rest van de plaat, wordt uitgevoerd door de (fictieve) nederhopformatie de V*M*B*O. Een rapgroep waarvan de leden Def Radbout, Double U-Jay (oftewel Willem-Jan) en MC-Arjan allen afkomstig zijn van de Aerdenhoutse jeugdopleiding. Die rappen zonder spelfouten, zoveel moge duidelijk zijn.

‘Bling Bling’
Veel fijne humorvolle tracks, eigenlijk meer voor jong dan voor oud: ‘Bling Bling’ is een directe sneer naar de pimpende gangstacultuur zoals die uit den treure verheerlijkt blijft worden op de clipkanalen. ‘Luister schatje’ is precies dat: een R&B annex hiphoptrack over een Pimpnigga die zijn schatje bij het grofvuil zet. Kijk maar alvast uit naar de begeleidende clip!

'Roze wolk’ en 'harde stukjes poep'
De dertigers zullen het waarschijnlijk niet drooghouden bij ‘Roze wolk’, een ballad waar de VADERS, de drie moderne brildragende sukkels uit de serie die totaal onder de voet worden gelopen door hun dominante vrouwen, voor een keer het achterste van hun tong laten zien. ‘Lekker reppe’ en ‘Harde stukjes poep’ waren in het theater al klassiekers maar zijn nu als studionummers opnieuw opgenomen en in een slick jasje gestoken.

Het heftigste nummer is het zowel muzikaal als tekstueel medogenloze ‘Slachtoffers’, nu al een klassieker in het Panters-oeuvre. Zoals er trouwens wel meer zitten in dit album. Nota Bene; alle nummers hebben een begeleidende videoclip, die allemaal in de serie te zien zijn.

Pop- en hiphopminnend Nederland is gewaarschuwd: De Vliegende Panters komen er aan met het album Daar Vliegende Panters II. Verkrijgbaar voor: ¤19,95

Bel om te bestellen tijdens kantooruren met Klantenservice 0900 0123 (0,10 euro p/m).

*BRON*
  zondag 20 november 2005 @ 17:56:32 #87
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32430300
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:

[..]

Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
Heb wel betere grappen van hem gehoord.

''Muslim" hahah..

[ Bericht 6% gewijzigd door DJMarcel.nl op 20-11-2005 18:11:14 ]
pi_32430468
Dat met die tandenborstels vond ik juist echt walgelijk... vreselijk stukje .

De rest was wel aardig.
  zondag 20 november 2005 @ 18:01:40 #89
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32430470
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
* Nieuws
Nieuw album Daar Vliegende Panters
De Vliegende Panters komen in de slipstream van hun nieuwe, alom bejubelde tweede televisieserie nu ook uit met een nieuw album.

...
Zouden de 'Odes in Het Bos' hier ook op staan ?
  maandag 21 november 2005 @ 16:47:27 #90
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32455887
Geen idee. Misschien moet je dat nummer even bellen.

De VADERS: Geweldig stukje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')