OMFG......gaafquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
We worden bedreigd door de moslims..
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Waar kunnen we die downloaden, hij is geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
geweldig nummer idd, de rest van het programma was maar magertjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Had 'm gewoon bij de Free record shop vandaan (afdeling cabaret geloof ik)quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Stpan het volgende:
Iemand die weet waar de DVD van het 1e seizoen te krijgen is? Ik heb em ooit zien liggen, maar toen was ik nog pauperEn alleen al het filmpje van de wielrenner die het tegen de tramlijnen opnam is de aankoop al dubbel en dwars waard.
und Ulliquote:
Die vond ik ook zeer goed!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef Maisnon het volgende:
We worden bedreigd door de moslims
quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
We Worden Bedreigd Door De Moslims (DJMarcel.nl's Mosmix)quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
Ja, dat backpacken was echt humorloos. Maar die nummers maakten veel goed!
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
Dude, jij hier?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef Tha_Mars het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |