er zijn vier soorten servers: PVP, PVE, RP en RPPVP.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Mordreth het volgende:
Vandaag ook WoW gekocht.. had mee gedaan aan de beta test en nu toch eindelijk overstag gegaan om m te kopen.
Maar nu dus een aantal vraagjes. Met welke character kan ik het beste beginnen? En op welke server (geen PvP)? Ik begrijp namelijk dat er meerdere servers zijn?.
Welke server maakt geen drol uit verder, RP is voor Roleplayers, dan moet je een achtergrond vheraal voor je char verzinnen en je daarnaar gedragen. RP-PVP is hetzelfde als RP maar dan met PvP regels, PvP kan je door de andere factie aangevallen worden in contesten gebieden en PvE moet je eerst PvP aanzetten dmv een command en kan je niet altijd aangevallen worden (alleen in de BG's)quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Mordreth het volgende:
Vandaag ook WoW gekocht.. had mee gedaan aan de beta test en nu toch eindelijk overstag gegaan om m te kopen.
Maar nu dus een aantal vraagjes. Met welke character kan ik het beste beginnen? En op welke server (geen PvP)? Ik begrijp namelijk dat er meerdere servers zijn?.
Jijquote:Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef wackey_scream het volgende:
zijn er ook nog dames die WoW-en?![]()
RP is best okay inderdaad, ik doe er niet echt aan qua verhaaltje verzinnen en dergelijke maar het is weleens leuk om mensen normaal te zien typen in plaats van de hele dag lol roflol pwn en dergelijke voorbij te zien komenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Mordreth het volgende:
Ah tof, RP lijkt me wel grappig. Vanavond maar eens gaan spelen dus
Och, iedereen moet toch een hobbie hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Jij bent in het weekend een vrouw![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef zquing het volgende:
Ik heb ook wow bestelt en ben van plan om te beginnen als nightelf hunter, is dit te doen als je t voor de eerste keer speelt?
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef zquing het volgende:
Ik heb ook wow bestelt en ben van plan om te beginnen als nightelf hunter, is dit te doen als je t voor de eerste keer speelt?
Je verveelt je ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja.
En mijn crap Hunter: http://wow.allakhazam.com/profile.html?525818
En nee, ik heb geen melee wapen equipped, want ben Unarmed aan 't levelen tot 300 door lvl 30ish ogres in Arathi af te slachten, vandaar de low lvl drops in m'n backpack![]()
jups! hier zit er eentje!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef wackey_scream het volgende:
ik dacht eerst dat ik het hele RP verhaal niks aan zou vinden, maar ik vind het hartstikke leuk. Het is ook niet zo dat ik de hele tijd RP ofzo. Maar ik werd wel een beetje moe van "GIEV EPIXX" en "ROFL" quotes. En dat zie je toch echt minder op een RP server.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Mordreth het volgende:
Ik had met een level groep ooit SM gedaan met Warrior / Warrior / Mage / Mage / Warlock (me). Best leuk en geen doden.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Platina het volgende:
2 warriors, mage en rogue voor een instance run is pas leuk(waarbij het dus een instance op het lvlniveau van de spelers is) niet zo makkelijk om continue aggro te laten springen van tank naar tank naar rogue
*zwaai*quote:Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef wackey_scream het volgende:
Yepquote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Dropt ragna altijd 2 tier2 pants ?
Gaat wel de meeste tijd in zitten en het is niet heel erg vrijblijvend spelen. Beter een gewone PVP server zoekenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Mordreth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |