meestal vind ik het maar onzin wat in van die gastenboeken gespammed wordt ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Giggio het volgende:
anti natte alie 08-11-05 15:58:49
zo, natte alie....wat ben jij een vreselijk smerig kutwijf zeg!! : uit je neus vreten, met je vieze vingers aan het vreten zitten en smakken als een beest, praten met je mond vol , menno treiteren alleen om dat rob dat wil en jij er bij wilt horen , met je rottige irritante kutstemmetje en je vreselijke ijdeltuiterigheid in alle spiegels die je maar kunt vinden. wie denk jij wel niet dat je bent?????
ik vind je een walgelijk verwend kutkind en je hebt nog een scheve smoel ook!
je bent zeker weten niet knap en je uitstraling is die van een uilskuiken in de dop.
meelopertje dat je bent en vals en gemeen.
met je smerige grote poten op mennos bed . vies wijf dat je bent , je moet je doodschamen, ik snap uberhaubt niet dat je verkering hebt , snob dat je bent
webmaster je mag verwijderen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Giggio het volgende:
zomaar een greep uit het gastenboek van de dansschool van NatteLie, wat zullen die blij zijn met zulke reclame!!!
![]()
leonardo 08-11-05 16:20:50
Vreselijke actie dat van dat afvegen van die smerige poten op Menno zijn bed. Weet jij wat voor ziektes/schimmels je op je voeten meedraagt. Gewoon respectloos dit !
Ik zou me schamen Nathalie !
![]()
![]()
elma 08-11-05 16:08:49
allemaal mail sturen naar big brother jammer dat er zoveel troep word neer gekalkt in deze gastenboek het is inderdaad zo dat het niet netjes is en zeker niet leuk is wat zij nu allemaal doet in het bb huis maar hier bereik je er niks mee allemaal mail sturen naar big brother
![]()
![]()
![]()
anti natte alie 08-11-05 15:58:49
zo, natte alie....wat ben jij een vreselijk smerig kutwijf zeg!! : uit je neus vreten, met je vieze vingers aan het vreten zitten en smakken als een beest, praten met je mond vol , menno treiteren alleen om dat rob dat wil en jij er bij wilt horen , met je rottige irritante kutstemmetje en je vreselijke ijdeltuiterigheid in alle spiegels die je maar kunt vinden. wie denk jij wel niet dat je bent?????
ik vind je een walgelijk verwend kutkind en je hebt nog een scheve smoel ook!
je bent zeker weten niet knap en je uitstraling is die van een uilskuiken in de dop.
meelopertje dat je bent en vals en gemeen.
met je smerige grote poten op mennos bed . vies wijf dat je bent , je moet je doodschamen, ik snap uberhaubt niet dat je verkering hebt , snob dat je bent
webmaster je mag verwijderen
en dat gaat nog even door zo!!!
dansschool Natte Liequote:
Exit barbie girlquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Giggio het volgende:
en dat gaat nog even door zo!!!
waardeloze baggersite jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
dansschool Natte Lie
opent langzaam, zit teringmuziek bij van die amateuristies gepeupel... dacht dat ze (semi)prof danseres was... eg niet... gewoon dansgroepje in enge glimmende kostuumpjes...
Hier snap ik dus ook echt geen bal van!!!! Bleeeeeeeeeeeeeeeg!!! Beetje schijnheilig tegen Menno doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |