En gelukkig nauwelijks Didoquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maandag meer dan 600.000 kijkers.![]()
Is zeker niet slecht voor een maandag. Maar kwam natuurlijk omdat er vrij veel Lieske in zat
Je hebt alle reden tot lachen ik heb je sorry ass gered in de servival!quote:
Daarom wil ik graag een mooie close up met die zonnebril maken. Maar helaas...quote:
Ik ook al 1 keerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt alle reden tot lachen ik heb je sorry ass gered in de servival!
LACHEN!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan moet Menno op Ingrid stemmen of Nathalie
Yep, want hij weet niet zeker of Dido op Chantal of op Lieske zal gaan stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
Dan moet Menno op Ingrid stemmen of Nathalie
Ik zit er ook al een poosje op te hopen eigenlijk...maar geen close-up helaas...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag een mooie close up met die zonnebril maken. Maar helaas...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt alle reden tot lachen ik heb je sorry ass gered in de servival!
quote:
En Ingrid voor de derde keer de dooiers lekprikken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Joost gaat voor de derde keer ei bakken
je lag er bijna uitquote:
Als ze zo zouden doen met mijn eten zou ik er geheid 1 helemaal de ^%&^$&%$ slaan, meen ik echt....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Mike1964 het volgende:
Poeh...Rob in actie....ik zou hem wel eens ECHT kwaad willen zien...
Zal 3x scheepsrecht zijn? Volgens mij is die gozer een wandelende cholesterolbom aan het worden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Joost gaat voor de derde keer ei bakken
Je kan zoveel eieren eten als je wilt hoor: heeft geen effect op je cholesterolspiegel. Dat is een achterhaald iets, alleen weet bijna niemand datquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef navvy het volgende:
Zal 3x scheepsrecht zijn? Volgens mij is die gozer een wandelende cholesterolbom aan het worden.
en helaas Rob: ook daar trappen WIJ niet in... we blijven achter Menno staan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Oei nu wordt Rob een beetje eng tegen Joost
z'n ware aard...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef Falco het volgende:
Oei nu wordt Rob een beetje eng tegen Joost
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:21 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft tomaatjes, augurkjes en kaas. Alleen geen champignonnetjes.
Die gasten groeien helemaal dicht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:20 schreef kissa het volgende:
Menno maakt gebakken eitjes met champignons, tomaten en kaas. Ziet er lekker uit![]()
Met zijn allen op bezoek gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die gasten groeien helemaal dicht.
Het is niet normaal wat die gasten naar binnen stouwen
menno lag bovenop rob en stopte op het randje van de vijver....jammer genoegquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:26 schreef Giggio het volgende:
wie het er gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |