Je slaat hem op Jpeg formaat op ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
Buppie
Zeg, weet iemand waarom elke x als ik iets opsla in paint de kleurtjes vervagen?Is dat normaal ofzo?
jaaquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je slaat hem op Jpeg formaat op ?
Hoi.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
Buppie
Zeg, weet iemand waarom elke x als ik iets opsla in paint de kleurtjes vervagen?Is dat normaal ofzo?
Sure.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi.
Alles is goed, Messenga.! Met jou ook?
Paint is kut.
Schoolgaand.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef Chanandler het volgende:
Messenga, ben je werkeloos ofzo, al die topics![]()
Je hebt een kut-avatar.quote:
tinypic.com, uploaden en in het webicon dingetje zetten klaar.quote:
Ja, dan vervormd ie dus enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:14 schreef cerror het volgende:
[..]
tinypic.com, uploaden en in het webicon dingetje zetten klaar.
Wacht ik pleur msn wel aan, zal ik het ff voor je fixen.quote:
Dat is net zoiets als kinderen krijgen.quote:
Neen, kinderen zijn ergerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als kinderen krijgen.
Planes, Trains en Automobiles?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef Palau het volgende:
Weet iemand of PTA's veranderd mogen worden btw (in een cohort)?
neequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef Palau het volgende:
Weet iemand of PTA's veranderd mogen worden btw (in een cohort)?
En dan ze ook nog eens krijgen hé!quote:
Dus wat vaststaat van cohort 2003-2004 geldt dus tot 2005-2006?quote:
Waar z'n navelstreng aan zit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, want dan keert mijn maag zich om.
Ja negeer het maar.quote:
Ik geef je elke dag Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 8 november 2005 15:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geef es een goede reden
[..]
apart is een goede benaming ja
nee!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ey snop hebje trouwens het nieuwe carnavals liedje al gehoord ?
en starbucksquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik geef je elke dag Ben & Jerry's
Dat wordt een duur huwelijk brainsterquote:
Shit, is er geen andere manier om je dit ff bij mij te laten doen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik geef je elke dag Ben & Jerry's
Beginnen we dan met jouw?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Kleine kinderen
Ze schreeuwen, ze huilen, kunnen niet eens fatsoendelijk schijten, verdienen geen geld.
Afslachten die handel !
+ het duurt me hendig lang totdat ze een beetje fatsoenlijk sjiek kunnen slippenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Kleine kinderen
Ze schreeuwen, ze huilen, kunnen niet eens fatsoendelijk schijten, verdienen geen geld.
Afslachten die handel !
jahquote:
ah tv maastricht is toch 1 grote herhaling, vanavond ff kijken en anders zal ik het vrijdag wel horenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Het ging wel, niet echt veel van gehoord, was gister op Tv Maastricht. Maarja je hoort niet veel van het liedje als zoeen wannabe stoere gasten de hele tijd door het liedje heen zitten te kutten :'/
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
+ het duurt me hendig lang totdat ze een beetje fatsoenlijk sjiek kunnen slippen
Zijwieltjes![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah
[..]
ah tv maastricht is toch 1 grote herhaling, vanavond ff kijken en anders zal ik het vrijdag wel horen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:45 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
* brainster is in den zevende hemel
Dat wilde ik net zeggen vuile kamper :/quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
He t is me hier hendig rustig gek!![]()
nop, wanneer?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen vuile kamper :/
Ey Snop ? weet jij iets over een inval bij de nachwach en bij de Feesfebrik ?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:53 schreef Messenga het volgende:
* Messenga CSI afleveringen met Quinton Tarentino Downkoopt
Shit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag schijnt een inval te zijn geweest, er was een wietplantage gevonden. Ik weet niet of het waar is, sommige mensen zeiden dat
Had ik geen moeite mee gehadquote:
Deze week al gehadquote:
hmm ik weet niet, straks es ff rondvragenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag schijnt een inval te zijn geweest, er was een wietplantage gevonden. Ik weet niet of het waar is, sommige mensen zeiden dat
Zonder schaamrood op de kaken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:25 schreef Maikuuul het volgende:Ik heb een gesprek met een meisje, ze verheugt zich erg op carnaval omdat dat de enige 3 dagen in het jaar zijn dat ze op stap mag ik vraag :
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| zegt:
En wat drink je dan ?
Dit zegt ze :
jOhnnY iiCk hOuww V'n jee 'n wiil jee Never NoOiit meer KwYt Love Youu smor verlieft zegt:
breezer
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:25 schreef Maikuuul het volgende:Ik heb een gesprek met een meisje, ze verheugt zich erg op carnaval omdat dat de enige 3 dagen in het jaar zijn dat ze op stap mag ik vraag :
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| zegt:
En wat drink je dan ?
Dit zegt ze :
jOhnnY iiCk hOuww V'n jee 'n wiil jee Never NoOiit meer KwYt Love Youu smor verlieft zegt:
breezer
don't ask mequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
Sinds wanneer moetje klachten openen in de General Chat ? en niet in de LollerBaak ?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu met nieuwe geheugen (1530MB DDR400MHz PC3200)
De incompetentie van buzzer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
Sinds wanneer moetje klachten openen in de General Chat ? en niet in de LollerBaak ?
Wat is Loadmovie?quote:
Vertel me eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu met nieuwe geheugen (1530MB DDR400MHz PC3200)
Voor het geval je het nog niet weet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Eix het volgende:
[..]
De incompetentie van buzzer.
Word vriendjes met Braun ofzo.![]()
Voor het geval je het nog niet weet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet weet.
er heißt Tha_T en niet Buzzer.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor Quake heb je minimaal (aangeraden door users) 1024 nodig! En ik had maar 512
Quakequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor Quake heb je minimaal (aangeraden door users) 1024 nodig! En ik had maar 512
Aah,quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet weet.
Der Herr Buzzer sließte Maikuuls Topic.
En ik had het nodig en ze waren in de aanbiedingquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ja, aangeraden door users, zoeentje lust ik ook nog wel
Mooi feestelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avater![]()
waar zijn ze in de aanbieding?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik had het nodig en ze waren in de aanbieding
ik heb ze gekocht bij Informatique voor 98 euroquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waar zijn ze in de aanbieding?![]()
Hmmm, als mijn buurman zijn geheugen gaat opkrikken krijg ik 256 erbij, eens zien hoeveel beter dat isquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik had het nodig en ze waren in de aanbieding
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey, ik herkende je niet met je nieuwe avatar
ahaaaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht bij Informatique voor 98 euro.
Ach, iedereen zegt dat je minstens 1 gig ram moet hebben voor BF42-FH omdat de 'verbeterde' gfx zo veel ram gebruken omdat die engine zo oud is. Ik bagger gewoon verder met mn 512MB.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ja, aangeraden door users, zoeentje lust ik ook nog wel
Ach, ik ken niemand in mijn buurt die dezelfde geheugen heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, als mijn buurman zijn geheugen gaat opkrikken krijg ik 256 erbij, eens zien hoeveel beter dat is
Hoi.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht bij Informatique voor 98 euro.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
MOD!![]()
Rene174
gister
vanaf 16:00 omg hoe ziek
anyway schijt aan
Alles goed hier?
Don't sniff on my assquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
MOD!![]()
Rene174
gister
vanaf 16:00 omg hoe ziek
anyway schijt aan
Alles goed hier?
ahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar load je een externe movie mee
hehe, is goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga aan het einde van de maand naar de HCC dagen toe een nieuwe computer halen.
Eerst is zien voor hoeveel geld ik daar 2x512mb kan krijgen![]()
* EW gaat ook naar de HCC-Dagen met nog een paar andere mensenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga aan het einde van de maand naar de HCC dagen toe een nieuwe computer halen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
* EW gaat ook naar de HCC-Dagen met nog een paar andere mensen
ik ga er denk ik ook nog wel even heen. Toch gratis entreequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Entree = 11,95 ,-quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ga er denk ik ook nog wel even heen. Toch gratis entree
Voor mij nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ga er denk ik ook nog wel even heen. Toch gratis entree
oiquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Imberr het volgende:
http://tinypic.com/view/?pic=fdtzdk
een achtbaan bovenop een toren.! hoe verzín je t
Waarschijnlijk op Zaterdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Niks :' ) Kom ook voor de GameXpo enzo...
Welke dag ga jij?
Met mij gaat ook alles toppiequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend ja. Hoe is het nu met jou?
* Messenga ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
* EW gaat ook naar de HCC-Dagen met nog een paar andere mensen
quote:
Haha ja ben lid van HCC en ov kaart dus helemaal gratis voor mij of ik moet er iets gaan kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor mij niet![]()
Reiskosten + entree![]()
Maar het is wel heel erg leuk daar![]()
Dit jaar wordt de 3e keer. Ik ga altijd samen met een vriend![]()
*ooktquote:
Urgquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat vroeg ik niet mafkees
sorry maar ik kom je gewoon weer inhalen hoor
ook al moet ik er 100 jaar over doen
Ja idd, daar ben ik nu wel weer aan toe.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi, laat het maar snel weekend worden
Zelf weten joh, zolang je de gevolgen maar weetquote:
Alles goed jonge?quote:
Lijkt me cool klassenuitjequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wij gaan ook naar de HCC beurs met onze klas
Het karretje zou maar uit de rails lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Imberr het volgende:
http://tinypic.com/view/?pic=fdtzdk
een achtbaan bovenop een toren.! hoe verzín je t
Wheheh! Wel lekker hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd, daar ben ik nu wel weer aan toe.
Was het maar het laaste week van decemberdan ben ik lekker vrij
ik ben trouwens 1 van de weinigen die vrij kon krijgen
Efteling was te duur?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
We zouden er zowat een PUB meet kunnen houdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
quote:
ik know, daarom wacht ik eerst een paar uurtjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zelf weten joh, zolang je de gevolgen maar weet![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zouden er zowat een PUB meet kunnen houden![]()
Het gaat dus niezo goed.quote:
XBW? Xbox_Waster?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar ik zit ook op een ander forum (XBW), en daar is ook een stand van
Xbox World forumquote:
Neuneuquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Xbox World forum![]()
Daar zit ik niet hoor![]()
neequote:
Ik ook alleen maar op FOK!. En natuurlijk die van mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee![]()
Alleen op Fok! op het moment![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat dus niezo goed.
Koud, beetje vekouden/rauwe keel en moe
RuffRyder zit er ook opquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Xbox World forum![]()
Daar zit ik niet hoor![]()
Huh? Wieso? je hebt toch minimaal een 1?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:35 schreef saaw het volgende:
hoj
ik heb een 0 gehaald voor mn wiskunde examen van vandaag
Gekookte aardappelsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga nu eten![]()
Sperziebonen, Gehaktbal
, Gekookte Aardappels
![]()
![]()
Jij bent snelquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey Ayaxola![]()
@mod: ik heb al gegetenzometeen even 2de bord
het ging zo ongelofeloos slechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Huh? Wieso? je hebt toch minimaal een 1?
Uhm jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat doe je meestal met aardappels toch?
nee hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat doe je meestal met aardappels toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:39 schreef saaw het volgende:
[..]
het ging zo ongelofeloos slecht
ik heb beetje nagekeken en heb hoguit 32 van de 90 punten
nja herkansingen zijn okee
Ik zei toch meestalquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:40 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor
je kunt ze ook bakken
of frituren
of pureren en dan in de oven
denk het nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:41 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Dat is niet zo best.![]()
Naja, misschien valt t wel mee.
ongelofeloosquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Dat is kutquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:39 schreef saaw het volgende:
[..]
quote:
Doe het maar hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ïk op de volgende of heeft iemand anders hem al klaar ?
Ik had vandaag een 5.9 voor mijn Informatie Analyse toetsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:45 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht laatst ook dat ik wat verknald had, en toen had ik toch een 7.
Maar meestal heb ik gewoon pech en heb een 3..
Je haar valt uit!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oudje
[afbeelding]
Gister :
[afbeelding]
Dan ik bijna helemaal
[afbeelding]
En voor deze keer dan ik![]()
[afbeelding]
Jongste FOK!KER
Dat is zo verschrikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:46 schreef saaw het volgende:
er word vandaag voor mij gekookt
rijst met kip kerry
Eixol!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:47 schreef Eix het volgende:
Wie bedenkt een nieuwe msn naam voor mij?
Ik ben inspiratieloos..
Doe gewoon allemaal tekens en letters, dat doen die breezahs ook altijdquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:47 schreef Eix het volgende:
Wie bedenkt een nieuwe msn naam voor mij?
Ik ben inspiratieloos..
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Doe gewoon allemaal tekens en letters, dat doen die breezahs ook altijd
OMG, b4N d13 uB3rn00B f0R l1f3!1!111!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag dacht iemand in mijn klas de je fotosnoep kon dloaden op ebay.nlwat een kutn00b is het toch ook
wtfquote:
ik heb een bestandje met een hoop vrij boeiende uitspraken, wil je die?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.![]()
En Eixo is trouwens ook te simpel. Ik heb een coole quotte of een stukje van een songtekst nodig.![]()
![]()
Mijn broertje vind het ook verschrikkelijk smerigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wtf
hoe kan je nouweer geen rijst lusten
het heeft amper smaak
Rijst met lekkere sausquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wtf
het heeft amper smaak
Dat is de reden juist, je moet er altijd zoeen smerige sauzen bij pleuren om het enigsinds te laten smaken, die sauzenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wtf
het heeft amper smaak
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb een bestandje met een hoop vrij boeiende uitspraken, wil je die?
rijst met kipkerryquote:
Ik lust al dat chinese eten welquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Rijst met babi gangbang is wel lekker![]()
Oeh, ik heb nog steeds honger. Ik er genoegquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:55 schreef saaw het volgende:
[..]
rijst met kipkerry
en het wordt zelfs voor me gemaakt
wat een luxe
Chinees eten is inderdaad erg lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik lust al dat chinese eten wel![]()
er is een hele hoop maar we zijn met veel mensen dus je zal moeten vechtenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog steeds honger. Ik er genoeg
chineesquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Grieks of Chinees, of kebabdas me pas lekker jong !
Nassi is anders dan rijst gek, en bami is ook lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
chinees![]()
Net zij je nog dat je een hekel hebt aan rijst en al die sauzen![]()
Zet wat voor mij opzijquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef saaw het volgende:
[..]
er is een hele hoop maar we zijn met veel mensen dus je zal moeten vechten
GEEN SJIEK SLIPPEN OF GEK!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
De volgende topic titel is verrassend
HVJquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Nee dat zit er niet in ....
Ik ookquote:
Eenschquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef saaw het volgende:
/saaw heeft ook heel harde muziek op
oude bob dylan liedjes zijn tof
hou daar niet van. Doe mij maar Dancequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef saaw het volgende:
/saaw heeft ook heel harde muziek op
oude bob dylan liedjes zijn tof
Breakcorequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
hou daar niet van. Doe mij maar Dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |