Alphen aan de rijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef Kiteless het volgende:
oeh, misschien wel relevant voor iedereen hier, waar bevindt ie zich op het ogenblik ?
(Als in, waar mag de gelukkige koper 'm komen afhalen ?)
Heb ik nu gewonnen en kan ik hem komen ophalen?quote:
Welke winkel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef Kiteless het volgende:
ik zie dat ie op de site waar jij 'm nog meer te koop hebt aangebodennieuw te krijgen is (winkel) voor jouw vraagprijs...
Mijn laatste bod is dus 120,-
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef wonko het volgende:
Hmm, waarom ga je terug naar stereo....hoe oud is dit apparaat...is er nog een factuur aanwezig?
Dat is zo...ik zal hem blij makenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef Kai77 het volgende:
175, en als je dan 180 biedt heeft de TS zijn vraagprijs
Eindelijk een fanquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:52 schreef Basso het volgende:
wonko, je hebt mail!
Druk druk druk...ik kom en ga...moet tijd maken...maar als jij dat ding aan iemand anders kunt verkopen moet je het niet laten. Anders eind deze week hoop ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:49 schreef Basso het volgende:
in principe is mijn receiver al verkoopt. Maar zou je het bericht willen editten totdat het zeker is? De koper heeft namelijk 3 dagen niks van zich laten horen
Bedankt
Okidokiquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef Basso het volgende:
wonko. De receiver staat gewoon voor je gereserveerd, geen enkel probleem. Ik vroeg me alleen af hoe het ervoor staat.
Zodra je tijd hebt moet je het me maar even laten weten, dan kunnen we een afspraak maken
Bas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |