BIER-glas?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
De eerst volgende die dat zegt in mijn omgeving krijgt een stuk glas in zijn oog![]()
![]()
Dit zeggen we in Brabant helemaal niet, lul.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef BoukeF het volgende:
brabant zeker
Je hebt ook nietpistolen, lijmpistolen etc.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Zwansen het volgende:
Met mijn schietpistool!
Die schieten toch ook?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Je hebt ook nietpistolen, lijmpistolen etc.
Ja, want een schietpistool schiet en een nietpistool niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Je hebt ook nietpistolen, lijmpistolen etc.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want een schietpistool schiet en een nietpistool niet.
[..]
[..]
maar je hapt wel leuk,quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit zeggen we in Brabant helemaal niet, lul.![]()
Ik hap nep, vandaar dequote:Op dinsdag 8 november 2005 13:14 schreef BoukeF het volgende:
[..]
maar je hapt wel leuk,
ik voel mij wel persoonlijk gekwetst door je laatste woord, welke duidelijk niet lief bedoled was![]()
mail, msn-em danquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hap nep, vandaar de![]()
snap dat dan, snuggere...![]()
Tevens is mij de locatie bekend waar je bed slaapt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik weet waar jouw huis woont, ik ga je doodvermoorden.
Swa...ik ga een oogje in het zeil doen voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef Het_Biertje het volgende:
De eerst volgende die dat zegt in mijn omgeving krijgt een stuk glas in zijn oog![]()
![]()
Een schietpistool niet nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met dubbel l?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zei vroerger altijd "schietgeweer"
I'll kill you untill you are dead.... film quote....
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef Googolplexian het volgende:
Jongens, geen aggressie opwekken want: De appel schudt de boom niet ver. Bovendien: Als één schaap gaat dammen gaan ze allemaal. En je weet tog: Pas als het kalf dronken is dempt my man de muziek.
tut tut tutquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hap nep, vandaar de![]()
snap dat dan, snuggere...![]()
Hot Shots Part Deuxquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
... en pakte zijn schietpistool, om zijn tegenstander dood te vermoorden...quote:
Het was:quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik moest belachelijk hard lachenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was:
i will kill you till you die from it.
UIt hot shots 3![]()
Anders lees je de overige reacties ook even doorquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hot Shots Part Deux
Maar het is 'I'll kill you until you die from it!'
Die bestaat helemaal nietquote:
en ik weet waar jouw bed slaapt, je weet wel daar waar jouw huis woont langs dat groene grasje, en als je mij ziet. jouw gezicht zo bang worden......zo , dat jij springt een gat in de lucht, maar jij mis springen. geschnapt? anders ik jou doodvermoordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik weet waar jouw huis woont, ik ga je doodvermoorden.
En twee licht?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Men had laatst wat mensen doodvermoord. Er waren tien doden, waarvan vijf ernstig.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |