gewoon denken: FUCK THE RULESquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Die bash hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel is aan de rol. Hij zeikt nu Sinterklaas af.
Loopt wel lekker soepeltjes door zo...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Vieren Jehova's geen sinterklaas?
Ze denken vast dat Menno Sinterklaas isquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die bash hebben we nog niet gehad.
Wat een saaie mensen zijn dat dan.... en maar een voet tussen mijn deur zetten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verderquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef Day het volgende:
Joost irriteert zich mateloos aan Roel.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verder
houtenklaasquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef Giggio het volgende:
dat doe je je kinderen toch niet aan: ROB als de Sint...
Zou het Roel bash dag wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Als je het niet leuk vindt ga je toch lekker in Duitsland wonen. Daar vieren ze geen Sinterklaas. Weer een debiel minder"
De mannen zijn jaloers omdat hij Dido heeft!quote:
Sinterklaas -gatequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat dit ruzie worden, want ze blijven er maar over door gaan.
Sinterklaas-gate!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Giggio het volgende:
van de Dildo fan-site
De voorlopige uitslag
Tanja is er nu vrijwillig uit, wie wordt er volgende keer weggestemd
- Nathalie 3%
- Joost 5%
- Ingrid 14%
- Menno 8%
- Rob 70%
37 van de 128 leden hebben gestemd
Hij mag haar hebben van mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De mannen zijn jaloers omdat hij Dido heeft!
Ze kreunt wel auw mijn kniequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is weer bezig met haar dagelijkse trainingsrondjes.
Zou hou je lichaam en geest in conditie.
Bram van der Vlugt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Day het volgende:
Ingrid weeet nog steeds niet wie Sinterklaas speelt.![]()
Met sommige bewoners komt het gewoon nooit meer goed!![]()
Niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef Bocaj het volgende:
Bram van der Vlugt...
wie hier op het forum heb ik nu uit zijn droom gehaald?
Van mij hoeft die drie kilootjes er niet vanaf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Rob is wel weer sportief bezig zeg en Lieske wil zo snel mogelijk haar 3 kilootjes d'r af trainen.
et gaat wel lekker soepel zo, nu die topics lekker vroeg klaar staan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
inderdaad gaat het lekker soepel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
et gaat wel lekker soepel zo, nu die topics lekker vroeg klaar staan!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Day het volgende:
Ingrid weeet nog steeds niet wie Sinterklaas speelt.![]()
Met sommige bewoners komt het gewoon nooit meer goed!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand
Iedereen weet heus wel dat Bram van der Vlugt een hulpsinterklaas is
lieske is 1m69 je hebt het goed geschatquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:19 schreef Falco het volgende:
Van mij hoeven die kilootjes dr ook niet. Het is echt typisch dat ze over dat overgewicht loopt te zeiken. Ik schat haar op een lengte 1m70. Volgens de BMI-index zit ze dan op 20,07, wat net geen ondergewicht is.
Verkeerde been Rob!quote:
Ja? Ze lijkt veel kleiner!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is 1m69 je hebt het goed geschat![]()
Roel + Joostquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een dansopdracht, zoals in BB2.
Geen vaste koppels.
Iedereen moet met elkaar gedanst hebben.
Salsa dansen? Getver nee das saai... Nee gewoon een lekker actieve weekopdracht...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een dansopdracht, zoals in BB2.
Geen vaste koppels.
Iedereen moet met elkaar gedanst hebben.
In hart en nierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
Ik weet het eindelijk: Naatje is Narcist!
Hummie test het lidido van de mannen persoonlijk. Als dat goed is dan gaat het bij Chantal ook goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat net hier eens te kijken:
http://www.up2-date.nl/inleiding_chantal.php
En het kan ECHT niet anders zijn dan dat ze gewoon geen geschikte kandidaat kunnen vinden. Het is al - wat? - 3 weken geleden dat ze ermee begonnen?
Dat weet je NU pas?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
Het is gewoon een waardeloos dating agency... Bij boer zoekt vrouw vinden ze wel vrouwen die iets me een boer willen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
En het kan ECHT niet anders zijn dan dat ze gewoon geen geschikte kandidaat kunnen vinden. Het is al - wat? - 3 weken geleden dat ze ermee begonnen?
Wel nee, dat heet reclame. Men heeft Chantal daar speciaal voor geselecteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zou er voor Chantal naar die site willen surfen en daadwerkelijk zich daar inschrijven dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef ascii het volgende:
[..]
Wel nee, dat heet reclame. Men heeft Chantal daar speciaal voor geselecteerd.
Dat zeg je alsof boer zijn iets heel ergs is en je het een wonder vindt dat ze vrouwen zo gek krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos dating agency... Bij boer zoekt vrouw vinden ze wel vrouwen die iets me een boer willen...
Dan ben je op zich al vrij kansloosquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zou er voor Chantal naar die site willen surfen en daadwerkelijk zich daar inschrijven dan?![]()
Het is jammer dat de spiegel niet kan praten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Naat geilt zichzelf weer wat op in de spiegel
[afbeelding]
Nja Chankwal is natuurlijk wel behoorlijk erger dan een boer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Dat zeg je alsof boer zijn iets heel ergs is en je het een wonder vindt dat ze vrouwen zo gek krijgen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
Het is jammer dat de spiegel niet kan praten.
Anders had deze gezegd: Nath je bent een lelijke kut smurf
nee, dat was hoe heet ze ook alweer MMM Tanja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja Chankwal is natuurlijk wel behoorlijk erger dan een boer...![]()
Hier ben ik al gestopt. Gaat dus niet over Nathalie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit.
kep het ff ingevuld onder jouw naam!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk stukje infoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
.interressante info.
Thanksquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep het ff ingevuld onder jouw naam!
Menno?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:46 schreef pullup het volgende:
Van wie is die bril waarmee Joost in zijn ogen, oren, neus en mond zit te poeren??
met wat mazzel leg jij donderdag in da house sjankwal te baffen!quote:
Zeker met de foto van AP erbijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep het ff ingevuld onder jouw naam!
Ach, wordt ze daaronder ook eens schoon he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
met wat mazzel leg jij donderdag in da house sjankwal te baffen!
Dan is ie vrij cool want hij zit er recht tegenoverquote:
Nou mot je ophoudenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, wordt ze daaronder ook eens schoon he?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Sonique het volgende:
Lieske: "Nee, dan voel ik me altijd voor paal staan. Ik voel me dan echt zo'n trekpop!"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "Doe vind je zeker niet leuk?"
Lieske: "Nee, dan voel ik me altijd voor paal staan. Ik voel me dan echt zo'n trekpop!"
{zucht]
pardano?quote:12:08Sinterklaas is in aantocht
De Bewoners hebben het nu al over het Sinterklaasfeest: “Ken jij een kind dat in de zak mee moest naar Spanje?” vraagt Joost.“Zelfs Hitler mocht blijven”, merkt Lieske droog op.
Ook om de randjes he, Edgarquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, wordt ze daaronder ook eens schoon he?![]()
Freedom of speechquote:Roel vindt Sinterklaas maar niets en blijft Joost ermee plagen. “Nou ik vind het gewoon wel leuk”, zegt Joost stellig.“Ik vind dat gewoon een debiele mening” zegt Roel.
smeerlap!quote:
Ook geen kaas met ketchup?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
smeerlap!
heb gelijk geen honger meer
quote:12:08Sinterklaas is in aantocht
De Bewoners hebben het nu al over het Sinterklaasfeest: “Ken jij een kind dat in de zak mee moest naar Spanje?” vraagt Joost.“Zelfs Hitler mocht blijven”, merkt Lieske droog op.
quote:
Stoppen nu! Kan er niet tegen!quote:
Gatverredamme! IEUWquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook geen kaas met ketchup?
Heeft Channy voor niets al die weken lopen verzamelen![]()
Koude tosti met ketchup is dan wel weer okequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook geen kaas met ketchup?
Heeft Channy voor niets al die weken lopen verzamelen![]()
Daar zit ik ook op te wachten, terwijl ik koppijn heb en eigenlijk de laptop ff weg moet leggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de weekopdracht komt, ik moet straks iig even de hort op dus hopelijk mis ik dan niet al teveel boeiends
Warme laptop onder je nek wanneer je even ligt helpt vaak erg goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten, terwijl ik koppijn heb en eigenlijk de laptop ff weg moet leggen.
migraine?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten, terwijl ik koppijn heb en eigenlijk de laptop ff weg moet leggen.
Volgens mij nog 7 weken tot 30/31 decemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
"Nog maar 5 weken", zegt Lieske.
Ik denk dat ze het nog niet helemaal juist hebben
Zie je wel! Je kunt best normaal praten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is vorm van gedrag die wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), gebrek aan inlevingsvermogen, egoïsme, dominantie en ambitie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.
Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of het gevoel van anderen en kan zelfs een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebben.
Eigenlijk heeft ieder mens wel eens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag er te sterk door bepaald wordt en er problemen met de omgeving ontstaan, kan er sprake zijn van een psychische aandoening, bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
De term narcisme werd voor het eerst gebruikt door Sigmund Freud. Hij noemde het verschijnsel naar de figuur Narcissus uit de Griekse mythologie. Narcissus wees volgens het verhaal alle romantische avances af en werd als straf verliefd op zijn eigen spiegelbeeld
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warme laptop onder je nek wanneer je even ligt helpt vaak erg goed
Er is hun toch verteld dat het feestje van afgelopen donderdag ter gelegenheid was van het feit dat het programma toen op de helft zat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
"Nog maar 5 weken", zegt Lieske.
Ik denk dat ze het nog niet helemaal juist hebben
Maandelijkse hoofdpijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
migraine?
Nouja, beterschap iig ik moet nu de boel afknallen dus ik hoop idd voor je dat de weekopdracht snel arriveerd
Leuke foto.quote:
Over de helft, kan dus nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is hun toch verteld dat het feestje van afgelopen donderdag ter gelegenheid was van het feit dat het programma toen op de helft zat?
Klopt. De bewoners is in het begin verteld dat het tot 15 December zou duren en daar gaan ze nog steeds vanuit. Volgens mij is het ook nog niet zeker dat het doorgaat tot eind December. We hopen het wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij nog 7 weken tot 30/31 december
hoezo? d'r is toch niet me geknoeid?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Stoppen nu! Kan er niet tegen!![]()
wel goed voor mijn lijntje....
Ja zo ken ik er nog een paar. Dan kunnen ze op 10 december ook wel een feestje gaan geven omdat ze over de helft zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Over de helft, kan dus nog alle kanten op.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:03 schreef Sonique het volgende:
WE hebben een mooi spel?
Zei Rob dat nu echt over het door Menno vervaardigde spel?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? d'r is toch niet me geknoeid?
Met wat mazzl komt die nog paddestoelen tegen ook!
Rag dan meteen even die spinnewebben weg!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? d'r is toch niet me geknoeid?
Met wat mazzl komt die nog paddestoelen tegen ook!
Toch wel raar dat we hier de aars van sjankwal bespreken ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef Mlose het volgende:
[..]
Rag dan meteen even die spinnewebben weg!![]()
Ik dacht ook altijd dat dat de opzet was, maar blijkbaar is 100 een rekbaar getal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef Sonique het volgende:
Het was toch 100 dagen in totaal?
Ik vraag me af hoe Chantal een orgasme ervaart. Zou dat ook: "GNA GNA GNA GNAAAAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH" zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef Mlose het volgende:
[..]
Rag dan meteen even die spinnewebben weg!![]()
Menno heeft groot gelijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef Sonique het volgende:
Menno over het schoonmaken van het bubbeldad: "Maar iedereen gaat er ook zo in zonder te douchen enzo"
Nathalie "Ja iedereen gaat met die vieze blote voeten erin!"
Menno ter verduidelijking: "Iedereen gaat er zonder te douchen in...."
ehhh waarom vraag je je dat af???quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Chantal een orgasme ervaart. Zou dat ook: "GNA GNA GNA GNAAAAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH" zijn?
Jee, wat gemeen inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef avonne het volgende:
"Voelt hij zich in het nauw gedreven door het voornemen van Menno om geheim geld te vinden? Hopelijk ligt het nu veilig! "
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
erg gemeen van BB, dat gaat Menno (onterecht) stemmen kosten
Da's echt élk jaar zo, dat gehang buiten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Het is soms net of ze buiten wonen in dat huis en het wordt toch echt steeds kouder. Hier wel tenminste.
Viel me ook op, ja. Daar had dus Joost moeten staaan, want die wil wel zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef avonne het volgende:
hallo,
niet veel gebeurd, he, de laatste 24 uur
Wat vilein trouwens dat op Talpa-site staat dat Menno het geld van Roel gaat zoeken !!
Ik heb hem toch meerdere keren horen zeggen dat hij dat alleen zou doen als BB de opdracht daar voor gaf.
"Voelt hij zich in het nauw gedreven door het voornemen van Menno om geheim geld te vinden? Hopelijk ligt het nu veilig! "
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
erg gemeen van BB, dat gaat Menno (onterecht) stemmen kosten
whishfull thinkingquote:
Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Wat een prachtige analyse en ik denk dat je daar echt gelijk mee hebt. Je kan natuurlijk geen kant op en buiten zijn is dan ook nog een beetje contact ook met de buitenwereld (vliegtuige, auto's, sirene etc).quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
Da's echt élk jaar zo, dat gehang buiten.
Dat gevoel van opgesloten te zijn werkt steeds benauwender denk ik. En frisse buitenlucht heeft een positief effect op het gemoed.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
van de talpa-site
12:08Sinterklaas is in aantocht
[..]
pardano?
Misschien kan versabommie even een correctie naar Talpa sturenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:11 schreef Day het volgende:
Viel me ook op, ja. Daar had dus Joost moeten staaan, want die wil wel zoeken.
Gister hadden we het hier nog uitgebreid over het hygiene gehalte van de bewoners... Sommige Fokkers werden onwel ervan toen ik de feitjes opnoemde...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Menno heeft groot gelijk!Gewoon verschrikkelijk smerig. Maar ja, Nathalie kan zich toch niet storen aan vieze voeten in een bubbelbad? Ze vindt het ook normaal om haar vieze voeten aan iemands bed + knuffeldier af te vegen.
Blokken ze dan ook de kou of zo? Ik zie bvb. Dido bijna nooit met een jas of trui buiten lopen (nu ook weer).quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's echt élk jaar zo, dat gehang buiten.
Dat gevoel van opgesloten te zijn werkt steeds benauwender denk ik. En frisse buitenlucht heeft een positief effect op het gemoed.
Ik mail die gasten niet meer schiet gewoon niet op. Misschien dat jij een poging wil doen...gewoon je avatar meesturen en je kan wel een potje breken denkik zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan versabommie even een correctie naar Talpa sturen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:16 schreef versabommie het volgende:
ik mail die gasten niet meer schiet gewoon niet op. Misschien dat jij een poging wil doen...gewoon je avatar meesturen en je kan wel een potje breken denkik zo
Menno (en Joost) is degene die telkens het bad schoon maken en dus het vet en het haar en de teennagels uit het putje zit te vissen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gister hadden we het hier nog uitgebreid over het hygiene gehalte van de bewoners... Sommige Fokkers werden onwel ervan toen ik de feitjes opnoemde...
Het lijkt nu net of Menno gister mee heeft gelezen...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno (en Joost) is degene die telkens het bad schoon maken en dus het vet en het haar en de teennagels uit het putje zit te vissen.
Was al opgenoemd dat Linda haar benen in de jacuzzie Binnenbad schoor?
Sorry
In de jacuzzi? Ik heb haar wel haar benen zien scheren in het bad in de douche...terwijl ze er samen met Joost en Nathalie inzatquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:18 schreef avonne het volgende:
Menno (en Joost) is degene die telkens het bad schoon maken en dus het vet en het haar en de teennagels uit het putje zit te vissen.
Was al opgenoemd dat Linda haar benen in de jacuzzie schoor?
Sorry
denk dat sexe niet zoveel uitmaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ligt eraan of een man of vrouw de mail leest natuurlijk. Maar misschien doe ik het nog wel, ik heb het eigenlijk te druk vandaag. (zou je niet zeggen he
)
het zijn gewoon allemaal viezerikken daar in het huis. Menno heeft dat goed gezien, dus hij mag BB winnen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de jacuzzi? Ik heb haar wel haar benen zien scheren in het bad in de douche...terwijl ze er samen met Joost en Nathalie inzat(ik had daar echt wat van gezegd)
Maar echt heel hygiënisch zijn ze idd niet. Ook als je ziet hoe ze met hun vaatdoekje omgaan, ronduit smerig. (eerst afvalbak, daarna de broodplank met zelfde doekje en dan vlees snijden op die plank)
Zo koud is het nu niet hoor, de zon schijnt en ze zitten volledig beschut.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Blokken ze dan ook de kou of zo? Ik zie bvb. Dido bijna nooit met een jas of trui buiten lopen (nu ook weer).
Checkquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik hier even niet tegenkwam en wat toch wel het vermelden waard is: Dido heeft ongeveer een uur geleden een glas cola ingeschonken voor Menno.
Einde mededeling.
geloof ik niet !!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik hier even niet tegenkwam en wat toch wel het vermelden waard is: Dido heeft ongeveer een uur geleden een glas cola ingeschonken voor Menno.
Einde mededeling.
Heb dat dan ook met Roelquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef avonne het volgende:
Roel zegt nog maar weer eens dat hij niet kan discussieren met mensen die praten over "gewoon" en "tradities".
Ik geloof nog steeds niet dat hij psychologie studeert.
Dan heb je toch op zijn minst een keer respect dat iemand een andere mening heeft.
Als ik aan jou vraag: "waarom vind jij dat?" en jij reageert met: "Gewoon", dan zou ik dat ook niet echt een goede discussie vinden lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef avonne het volgende:
Roel zegt nog maar weer eens dat hij niet kan discussieren met mensen die praten over "gewoon" en "tradities".
Dan heb je toch op zijn minst een keer respect dat iemand een andere mening heeft.
Hij moest eens weten hoeveel hijzelf aan tradities vasthoudt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef avonne het volgende:
Hoe meer hij zo blijft praten hoe meer ik die gast een lamlul ga vinden. In het begin was hij echt 1 van mijn favorieten, sterker hij stond op 1...hij is nu voor mijn gevoel bijna nog lager dan sjankwal ...!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef avonne het volgende:
Precies. Alsof je dan respect moet hebben voor zo'n "mening".quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag: "waarom vind jij dat?" en jij reageert met: "Gewoon", dan zou ik dat ook niet echt een goede discussie vinden lijkt mij.
nou...gewoon!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Alsof je dan respect moet hebben voor zo'n "mening".
Integendeel, het is een opening om er eens verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag: "waarom vind jij dat?" en jij reageert met: "Gewoon", dan zou ik dat ook niet echt een goede discussie vinden lijkt mij.
Schattig hèquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoor ik nu? Wil Ingrid niet weten wie de man is die Sinterklaas speelt omdat hij voor haar gewoon de echte Sint moet blijven?![]()
![]()
![]()
Nou dan moet lieske eind december halen anders hoeft het voor niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. De bewoners is in het begin verteld dat het tot 15 December zou duren en daar gaan ze nog steeds vanuit. Volgens mij is het ook nog niet zeker dat het doorgaat tot eind December. We hopen het wel natuurlijk.
Als jij dan de discussie afbreekt moet je de schuld bij jezelf leggen en niet bij de ander.. Als jij zo graag de discussie aan wilt gaan zou je de ander ervan overtuigen waarom jou mening beter is...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:37 schreef APK het volgende:
[..]
hummie telt zoals tanja het altijd deedquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef Sonique het volgende:
Het was toch 100 dagen in totaal?
Euh, Roel lult zich suf in het huis. Hij geeft volgens mij juist aan dat er bij sommige mensen niet door die kortzichtigheid heen te breken is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:48 schreef avonne het volgende:
Integendeel, het is een opening om er eens verder op in te gaan.
Om te vragen waarom het zo gewoon en ingebakken is, dat je nooit een alternatief hebt overwogen.
De invloed van "gewoon" en "traditie" is enorm sterk in het gedrag van mensen.
Niet alleen omdat "het moet" (regels), maar ook geïnternaliseerd (overtuiging)
Dat is prima toch? Hij heeft ook keurig tegen Menno gezegd dat hij het een kloterige naaistreek vond dat Menno dat even achter zijn rug om ging door NSB-en.quote:Neem monogamie
Menno vind het moeilijk om Dido onder ogen te komen als hij weet dat Roel nog van zijn ex houdt.
Naar zijn mening is monogamie de norm, en ga je niet flikflooien met meer dan 1 vrouw.
Roel daarentegen was het er helemaal niet mee eens.
Roel moet gewoon doen waar ie zin in heeft en niet naar Dido luisterenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Sonique het volgende:
Dido irriteerd zich aan Roel en hoe hij tegen Joost doet..
ad a) nou, hij HOEFT van mij niet de hele tijd te discussieren, maar ik zie het hem ook niet doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:55 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, Roel lult zich suf in het huis. Hij geeft volgens mij juist aan dat er bij sommige mensen niet door die kortzichtigheid heen te breken is.
[..]
Dat is prima toch? Hij heeft ook keurig tegen Menno gezegd dat hij het een kloterige naaistreek vond dat Menno dat even achter zijn rug om ging door NSB-en.
Nou, wat lult Roel zich suf zeg... Die gozer heeft het over niets anders dan z'n drugs/drank porblematiek en hoe alternatief hij wel niet is... Over kortzichtigheid gesproken...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:55 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, Roel lult zich suf in het huis. Hij geeft volgens mij juist aan dat er bij sommige mensen niet door die kortzichtigheid heen te breken is.
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:54 schreef avonne het volgende:
nieuwe Triviant vraag
Hoeveel (ongeveer) telefoontjes en sms'jes heeft Versabommie er tegen aangegooid om Rob 12 dagen geleden het huis uit te krijgen?
(2 getallen)
Ga zo door met je zwart/wit praat, anders dan Menno pak jij het wel heel opzichtig aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, wat lult Roel zich suf zeg... Die gozer heeft het over niets anders dan z'n drugs/drank porblematiek en hoe alternatief hij wel niet is... Over kortzichtigheid gesproken...
[..]
Tja, en zelfs als deze mening op 'horen zeggen' berust, en Menno niemand (iclusief Roel) kan overtuigen van zijn onschuld geeft aan dat Roel kortzichtiger is dan jij denk...
Er van uitgaande dat je NSBen die boonopdracht bedoelt...
We wachten op je, Chantalquote:13:18"Word ik een soort mummie?"
Chantal is er nog niet klaar voor om het Huis te verlaten. "Moet je met Bridget gaan zitten opeens. Kom je wel op je woorden? Word ik een soort mummie? Moet ik huilen? Het lijkt me zo eng als die deur opengaat en je moet. Ik vind het eng! Dit was een wereld die we helemaal niet kenden, maar nu is het veilig."
Laatste gedeelte had ik trouwens al weggehaalt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga zo door met je zwart/wit praat, anders dan Menno pak jij het wel heel opzichtig aan.
LOLquote:
Alleen over zijn drugs- en drankproblemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef Sonique het volgende:
Nou, wat lult Roel zich suf zeg... Die gozer heeft het over niets anders dan z'n drugs/drank porblematiek en hoe alternatief hij wel niet is... Over kortzichtigheid gesproken...
Ja, die kortzichtige kaktrut praat alleen maar over haar paard.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Roel moet nu zelfs verhalen over Dido's paard doorstaan.
nou hij lult anders in een tempo en op een toon oftie 24/7 een joint in zijn longen heeft hangenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen over zijn drugs- en drankproblemenWat luister jij selectief zeg. Bovendien zit die gast al meer dan twee maanden in een huis zonder drugs, dus zo groot zal dat probleem niet zijn lijkt mij.
Beetje kortzichtig en ongenuanceerd hoor.
Ik ben wél voor Joostquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
APK, waarom ben jij eigenlijk nooit voor een vrouw als winnaar van BB?
Ik ben een vrouwenhater.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
APK, waarom ben jij eigenlijk nooit voor een vrouw als winnaar van BB?
dat vind ik nou wel weer leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Joost bakt eieren en doet moeite om zijn dooiers heel te houden.
Ingrid komt langs, pakt een mes en maakt zijn dooiers kapot.
Spoort Ingrid?![]()
Psychopatische Ingrid-humor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Spoort Ingrid?![]()
Wie waren jouw winnaars dan uit de vorige BB's?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwenhater.![]()
Nou ja, Nederlandse vrouwen dan.
Deden de dinosaurussen vroeger toch ook bij andere dinosaurussen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Spoort Ingrid?![]()
Denk dat we daar kort over kunnen zijn.... Nee dus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef bunnyma het volgende:
Spoort Ingrid?![]()
Je houd meer van Belgische vrouwenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwenhater.![]()
Nou ja, Nederlandse vrouwen dan.
BB1 - Ruudquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
Wie waren jouw winnaars dan uit de vorige BB's?
Okay, hij heeft het ook wel eens over z'n opleiding en stages...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen over zijn drugs- en drankproblemenWat luister jij selectief zeg. Bovendien zit die gast al meer dan twee maanden in een huis zonder drugs, dus zo groot zal dat probleem niet zijn lijkt mij.
Beetje kortzichtig en ongenuanceerd hoor.
Heeft niks mee te maken dat Lieske 19 is. Heeft meer mee te maken dat Lieske onsamenhangende, onnozele, over-gedetailleerde verhalen eruit wauwelt waar iedereen het begin van vergeten is als ze ooit bij het einde aankomt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef JooB het volgende:
Kom op, jongens...hoe oud is Roel nu helemaal? We zitten wel allemaal te lullen over het geblaat van Lieske omdat ze 'maar' 19 is, maar hoeveel ervaring hebben gasten als Roel en Joost nu helemaal?
Zit er toch bijna een vrouw tussen, is het een lesbiennequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef APK het volgende:
Ik vond Sandy ook wel lief, maar ze deed, zeg maar, weinig stof opwaaien,
Oh ja Gert-Jan, die was ook okayquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef APK het volgende:
[..]
BB1 - Ruud
BB2 - Robin
BB3 - Gert Jan
BB4 - Niemand
Ik vond Sandy ook wel lief, maar ze deed, zeg maar, weinig stof opwaaien,
Psycho!quote:
Dat vindt ik nou juist wel schattigquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft niks mee te maken dat Lieske 19 is. Heeft meer mee te maken dat Lieske onsamenhangende, onnozele, over-gedetailleerde verhalen eruit wauwelt waar iedereen het begin van vergeten is als ze ooit bij het einde aankomt.
Maar wel een mooie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Zit er toch bijna een vrouw tussen, is het een lesbienne
quote:
Tja, als ik drie maanden niet aan mijn studie hoefde te denken, zou ik het er ook wel van nemen als er een feestje langs kwam. Of ik het helemaal aan zou pakken als hij weet ik niet. Hoewel, als ik vrijgezel zou zijn....quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Okay, hij heeft het ook wel eens over z'n opleiding en stages...
En over dat drugs gebruik... Roel is altijd wel de eerste die lamlazarus in een hoekje ligt als er weer eens feestje is, er zijn zelfs dagen dat Roel 's ochtens al aan het bier zit...
Hij is er zelfs ook een beetje trots op...
quote:
daar sta je dan, bek vol tanden en een voorbinddido !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Je zou jezelf zo maar ombouwen tot vrouw om een goeie pijpbeurt van dat mokkel te krijgen zeg....![]()
Euh, wacht eens even....
En Chantal ook....quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:27 schreef Giggio het volgende:
oh oh ... Rob doet even promotie maken voor achter de schermen... yukkie... trappen we daar in?
Die was wel lekker recalcitrant geloof ik. (Heb last van een BB4 block)quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef milagro het volgende:
Die Mustapha zat in een BB die ik nauwelijks keek, alleen hij boeide me
versabommiequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar sta je dan, bek vol tanden en een voorbinddido !
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef Giggio het volgende:
waar blijft die weekopdracht
ik wil ze weer zien afzien, horen zeiken, op rantsoen gezet worden....
t'is geen torremolinos daaro...
BB Wake and Shake them up!
vieze ouwe geile Rob... yuk... trappen we weer niet in...
Koekje d'rbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
versabommie![]()
nu heb ik mijn toetsenbord schoon moeten maken !
ik was net rijst met pangangsaus aan het eten.
![]()
en ik had weer eens prut in dequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
versabommie![]()
nu heb ik mijn toetsenbord schoon moeten maken !
ik was net rijst met pangangsaus aan het eten.
![]()
In principe heb je gelijk, maar de situatie zal vanaf donderdag anders zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:36 schreef versabommie het volgende:
stel nou dat Menno er wel uit zou gaan ....
Dan hebben de bewoners een probleem.
Ik denk dat Lieske dan tot een vrijwillige exit wor gedwongen want die trekt echt niet wat Menno nu moet doorstaan en ze lijkt me de meest logische opvolger als pispaal
ach één keer NatteLie nog op de bank en van dat probleem zijn we ook weer verlost!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, maar de situatie zal vanaf donderdag anders zijn.
Er zal elke week genomineerd moeten worden, en sommigen vinden dat heel moeilijk te verdragen.
Dido en Nathalie, bijvoorbeeld, zullen degeen die hun nomineert afbranden.
2. Roel moet er uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:39 schreef Giggio het volgende:
1. Rob moet eruit want die kan het best gemist worden in de Menno versus Dildo en Chantal kliekjes
2. Roel moet eruit want dan Rob verder met zijn Menno-kruistocht en de dames verder tegen elkaar uitspelen
3. Dildo moet eruit om Roel helemaal door te laten draaien en Rob nog sterker te maken (duh!!)
4. Menno moet eruit en het BB-huis wordt helemaal een kippenhok met al die kakelende wijven tegenover elkaar (waardoor Joost, Rob en Roel ongestoord de finale halen)
what's the choice?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:48 schreef avonne het volgende:
[..]
daar zou ik mee kunnen leven
maar mag Rob er dan daarna uit?
2. Roel moet er uit.
- Dido is dan opeens haar belangrijkste wapen en schild kwijt, en vraagt zich vertwijfelt af wat ze nu weer moet gaan doen.
- Rob heeft dan geen mannelijke bondgenoot meer (ik denk dat hij zichzelf een mannen-man vindt, en het een beetje als blamage voelt, als hij alleen met vrouwen omgaat)
- Joost kan zich weer uitleven in vrolijke streken en ongegeneerd aan Dido en Nathalie frunniken
- Nathalie zal door Dido voortdurend in geslag genomen worden en de druk van paladijn steeds zwaarder voelen en daaronder bezwijken
- alle bier is voor Menno
daar zou ik mee kunnen levenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:48 schreef avonne het volgende:
[..]
2. Roel moet er uit.
- Dido is dan opeens haar belangrijkste wapen en schild kwijt, en vraagt zich vertwijfelt af wat ze nu weer moet gaan doen.
- Rob heeft dan geen mannelijke bondgenoot meer (ik denk dat hij zichzelf een mannen-man vindt, en het een beetje als blamage voelt, als hij alleen met vrouwen omgaat)
- Joost kan zich weer uitleven in vrolijke streken en ongegeneerd aan Dido en Nathalie frunniken
- Nathalie zal door Dido voortdurend in geslag genomen worden en de druk van paladijn steeds zwaarder voelen en daaronder bezwijken
Gestoorde kut.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Mijn naam spreek je uit gewoon zoals je het schrijft, met een k"
nog 9 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
Als menno eruit gaat, kijk ik niet meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:36 schreef versabommie het volgende:
stel nou dat Menno er wel uit zou gaan ....
Dan hebben de bewoners een probleem.
Ik denk dat Lieske dan tot een vrijwillige exit wor gedwongen want die trekt echt niet wat Menno nu moet doorstaan en ze lijkt me de meest logische opvolger als pispaal
Ah.. weer van pauze afquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
De regie heeft stream 1 en 2 op pauze gezet ofzo
welterusten meneer Rob!quote:
Als Menno weg gaat, is de kans aanwezig dat Rob geen enkele stem meer krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
Jawel, maar Roel wil sexquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Wordt Roel er nou niet moe van om de hele dag bij Dido en Nathalie te zitten
da's niet goed!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Menno weg gaat, is de kans aanwezig dat Rob geen enkele stem meer krijgt.
Investering voor vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
nee en dus de finale gaat halen... maar dan ben ik reeds afgehaakt als kijker... toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij niet maar ik wel wat kunnen die wijven zeikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
succes en tot vanavondquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ga maar weer eens werken, tot vanavond...
Ik zie Roel en Dido nog wel een relatie krijgen buiten het huis...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat donderdag echt weg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie vast ook...en nu ze een stoer Dido-vriendinnetje heeft durft ze pubergrapjes uit te halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef versabommie het volgende:
Ingrid is heel erg gejent op school .....verklaard een hoop ...die psycho
YEAH!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob eruit gaat heeft Roel de volgende keer 2 nominaties te pakken denk ik (van Menno en Joost). Die zit vanaf nu ook iedere keer op de bank.
Die dochter van Rob is toch ook veel lichter dan die zoon van hem dus soms kan dat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:47 schreef Bocaj het volgende:
Die zus van Chantal is veel lichter dan Chantal zelf.... hoe kan dat?
Eerst Rob en dan Chantal graag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:48 schreef avonne het volgende:
[..]
2. Roel moet er uit.
Voel je al koorts opkomen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kunnen we even een prettige close up van Lieske krijgen. Die heb ik nog geen enkele keer gecaptured vandaag
Denk dat Talpa door tegenvallende kijkcijfers zich meer wil gaan richten op kwaliteitstv en lieske dus buiten het plan valt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kunnen we even een prettige close up van Lieske krijgen. Die heb ik nog geen enkele keer gecaptured vandaag
Menno zei gisteren nog dat hij een tactische stem wilde gaan uitbrengen op een persoon die anders geen stem zou krijgen. Menno weet dat Joost weer op Roel gaat stemmen. Dus tenzij het weer een spelletje van Menno was om die opmerking te maken, zal hij niet op Roel stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob eruit gaat heeft Roel de volgende keer 2 nominaties te pakken denk ik (van Menno en Joost). Die zit vanaf nu ook iedere keer op de bank.
Maandag meer dan 600.000 kijkers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Talpa door tegenvallende kijkcijfers zich meer wil gaan richten op kwaliteitstv en lieske dus buiten het plan valt.
Een leuk klusje voor Ingrid zo te zien.quote:
Dat is waar ook. Zal me benieuwen wie hij dan kiest.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Menno zei gisteren nog dat hij een tactische stem wilde gaan uitbrengen op een persoon die anders geen stem zou krijgen. Menno weet dat Joost weer op Roel gaat stemmen. Dus tenzij het weer een spelletje van Menno was om die opmerking te maken, zal hij niet op Roel stemmen.
Wel geil ehhh stijl, die bril...quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
-Lieske plaatje-
Mannennijdquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maandag meer dan 600.000 kijkers.![]()
Is zeker niet slecht voor een maandag. Maar kwam natuurlijk omdat er vrij veel Lieske in zat
Ik heb de kijkcijfers eens bekeken van alle omroepen en dan zijn 600.000 kijkers voor 1 programma tegenwoordig best veel kijkers. De meest eprogramma's halen de 100.000 niet eens. Viel me heel erg tegen. ( en dat GTST het zo verdomd goed doet viel me tegen)quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Maandag meer dan 600.000 kijkers.![]()
Is zeker niet slecht voor een maandag. Maar kwam natuurlijk omdat er vrij veel Lieske in zat
Dan moet Menno op Ingrid stemmen of Nathaliequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Menno zei gisteren nog dat hij een tactische stem wilde gaan uitbrengen op een persoon die anders geen stem zou krijgen. Menno weet dat Joost weer op Roel gaat stemmen. Dus tenzij het weer een spelletje van Menno was om die opmerking te maken, zal hij niet op Roel stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |