gewoon denken: FUCK THE RULESquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Die bash hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel is aan de rol. Hij zeikt nu Sinterklaas af.
Loopt wel lekker soepeltjes door zo...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
En als ik zo vroeg een nieuw topic open krijg ik de halve Fok gemeenschap over me heen....
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Vieren Jehova's geen sinterklaas?
Ze denken vast dat Menno Sinterklaas isquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die bash hebben we nog niet gehad.
Wat een saaie mensen zijn dat dan.... en maar een voet tussen mijn deur zetten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, en volgens mij ook geen Kerst en ook geen eigen verjaardagen.
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verderquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef Day het volgende:
Joost irriteert zich mateloos aan Roel.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel heeft dat door, daarom gaat hij verder
houtenklaasquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef Giggio het volgende:
dat doe je je kinderen toch niet aan: ROB als de Sint...
Zou het Roel bash dag wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Als je het niet leuk vindt ga je toch lekker in Duitsland wonen. Daar vieren ze geen Sinterklaas. Weer een debiel minder"
De mannen zijn jaloers omdat hij Dido heeft!quote:
Sinterklaas -gatequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat dit ruzie worden, want ze blijven er maar over door gaan.
Sinterklaas-gate!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Giggio het volgende:
van de Dildo fan-site
De voorlopige uitslag
Tanja is er nu vrijwillig uit, wie wordt er volgende keer weggestemd
- Nathalie 3%
- Joost 5%
- Ingrid 14%
- Menno 8%
- Rob 70%
37 van de 128 leden hebben gestemd
Hij mag haar hebben van mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De mannen zijn jaloers omdat hij Dido heeft!
Ze kreunt wel auw mijn kniequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
Lieske is weer bezig met haar dagelijkse trainingsrondjes.
Zou hou je lichaam en geest in conditie.
Bram van der Vlugt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Day het volgende:
Ingrid weeet nog steeds niet wie Sinterklaas speelt.![]()
Met sommige bewoners komt het gewoon nooit meer goed!![]()
Niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef Bocaj het volgende:
Bram van der Vlugt...
wie hier op het forum heb ik nu uit zijn droom gehaald?
Van mij hoeft die drie kilootjes er niet vanaf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Rob is wel weer sportief bezig zeg en Lieske wil zo snel mogelijk haar 3 kilootjes d'r af trainen.
et gaat wel lekker soepel zo, nu die topics lekker vroeg klaar staan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:57 schreef Mike1964 het volgende:
inderdaad gaat het lekker soepel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
et gaat wel lekker soepel zo, nu die topics lekker vroeg klaar staan!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Day het volgende:
Ingrid weeet nog steeds niet wie Sinterklaas speelt.![]()
Met sommige bewoners komt het gewoon nooit meer goed!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand
Iedereen weet heus wel dat Bram van der Vlugt een hulpsinterklaas is
lieske is 1m69 je hebt het goed geschatquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:19 schreef Falco het volgende:
Van mij hoeven die kilootjes dr ook niet. Het is echt typisch dat ze over dat overgewicht loopt te zeiken. Ik schat haar op een lengte 1m70. Volgens de BMI-index zit ze dan op 20,07, wat net geen ondergewicht is.
Verkeerde been Rob!quote:
Ja? Ze lijkt veel kleiner!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is 1m69 je hebt het goed geschat![]()
Roel + Joostquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een dansopdracht, zoals in BB2.
Geen vaste koppels.
Iedereen moet met elkaar gedanst hebben.
Salsa dansen? Getver nee das saai... Nee gewoon een lekker actieve weekopdracht...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:26 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een dansopdracht, zoals in BB2.
Geen vaste koppels.
Iedereen moet met elkaar gedanst hebben.
In hart en nierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
Ik weet het eindelijk: Naatje is Narcist!
Hummie test het lidido van de mannen persoonlijk. Als dat goed is dan gaat het bij Chantal ook goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat net hier eens te kijken:
http://www.up2-date.nl/inleiding_chantal.php
En het kan ECHT niet anders zijn dan dat ze gewoon geen geschikte kandidaat kunnen vinden. Het is al - wat? - 3 weken geleden dat ze ermee begonnen?
Dat weet je NU pas?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JooB het volgende:
Ik weet het eindelijk: Naatje is Narcist!
Het is gewoon een waardeloos dating agency... Bij boer zoekt vrouw vinden ze wel vrouwen die iets me een boer willen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
En het kan ECHT niet anders zijn dan dat ze gewoon geen geschikte kandidaat kunnen vinden. Het is al - wat? - 3 weken geleden dat ze ermee begonnen?
Wel nee, dat heet reclame. Men heeft Chantal daar speciaal voor geselecteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zou er voor Chantal naar die site willen surfen en daadwerkelijk zich daar inschrijven dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef ascii het volgende:
[..]
Wel nee, dat heet reclame. Men heeft Chantal daar speciaal voor geselecteerd.
Dat zeg je alsof boer zijn iets heel ergs is en je het een wonder vindt dat ze vrouwen zo gek krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos dating agency... Bij boer zoekt vrouw vinden ze wel vrouwen die iets me een boer willen...
Dan ben je op zich al vrij kansloosquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zou er voor Chantal naar die site willen surfen en daadwerkelijk zich daar inschrijven dan?![]()
Het is jammer dat de spiegel niet kan praten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Naat geilt zichzelf weer wat op in de spiegel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |