abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32083349
OK het is uit de Telegraaf, en het wordt geschreven door die KUT Amerikanen
quote:
Europa, wakker worden, het is oorlog
WASHINGTON - Ook de Amerikanen volgen de onlusten in Frankrijk met grote belangstelling. Er staan grote stukken in kranten en tijdschriften en elke dag toont de televisie beelden van de branden. Zo schreef een columnist van de Chicago Sun-Times afgelopen zondag: ‘Wakker worden, Europa, jullie zijn in een oorlog beland.’

REUTERS
Foto: REUTERS
Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo

Weer anderen grijpen de gebeurtenissen aan om zich te verkneukelen. Zo schreef The New York Post zaterdag dat de moslimopstand tegen het antiterreurbeleid, dat al zo vaak door verlichte Westerse denkers werd voorspeld, inderdaad is begonnen
Maar helaas hebben ze wel (een beetje) gelijk
Toen ik aan het begin van de rellen na een dag of wat beelden zag was mijn reactie bij het zien van die lieve koppies: "het zal weer niet zo wezen".

Natuurlijk is het triest dat een stelletje TVA's zichzelf electrocuteerd, (maar het spaart de belating betaler wel de opsluitkosten van dit tuig uit en laten we wel wezen het was sowieso tuig. Het feit dat iedere ander mongool daar nu denkt op de bandwagen te moeten springen is treurig en getuigt echt van niveau en laat de ware aard van het beestje weer mooi zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door desiredbard op 08-11-2005 11:41:05 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:33:48 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32083385
Begin met niet over Amerika en de vele rellen daar... Oorlog Smoorlog!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_32083404
Leer eens quoten en sluit je haakje eens man. Een goede discussie begint bij een goede openingspost. Dit is rotzooi
geen
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:44:33 #4
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_32083678
De hevigheid van de rellen vermindert toch al?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:44:43 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32083684
Wat zijn 'TVA's' ?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32083712
wat zijn TVA's en wat is een bandwagen?
En dit oorlog noemen, terwijl ze de situatie in Irak (officieel) geen oorlog meer noemen...
DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
pi_32083722
Dankje mijn forward slash werk niet zo lekker op dit keyboard
Ziet er stukken beter uit

Die grootste religieuze/dictatoriale macht in de wereld heeft natuurlijk zijn bek te houden over hoe en wat in europa. Zeker omdat, ik heb niet het hele artikel gepost, een aantal andere ktanten de Fransen min of meer recht in hun bek uitlachen, iets dat natuurlijk op en top ziek is.

Persoonlijk ben ik ook niet rouwig om ieder amerikaanse soldaat die in Irak opgeblazen word, maar laat ik dat toch vooral niet te hard roepen.

Maar als er rotzooi is dan zijn er Marrokkanen (/moslims) of Amerikanen bij betrokken
(en als je allebei hebt krijg je zo'n bloedbad als in Irak)
pi_32083742
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef kanaiken het volgende:
De hevigheid van de rellen vermindert toch al?
'Stilte' voor de storm misschien?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:47:27 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32083760
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat zijn 'TVA's' ?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32083771
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat zijn 'TVA's' ?
Temperamentvolle Volbloeds Arabieren

daar agressieve intollerante kutmarokenen niet politiek correct is
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:49:17 #12
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32083803
Verdomme, had iemand niet even eerder kunnen waarschuwen dan.. ik heb net boodschappen gedaan en nu kan ik weer terug dus! Je weet tenslotte nooit wanneer je weer tompoezen kunt halen in deze barre tijden.
pi_32083834
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef Maerycke het volgende:
Verdomme, had iemand niet even eerder kunnen waarschuwen dan.. ik heb net boodschappen gedaan en nu kan ik weer terug dus! Je weet tenslotte nooit wanneer je weer tompoezen kunt halen in deze barre tijden.
Ja op deze zonnige novembermorgen zie ik de sluipschutters al bijna over de daken lopen !

Alles goed verder?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32083851
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef CaMeRooN het volgende:
wat zijn TVA's en wat is een bandwagen?
En dit oorlog noemen, terwijl ze de situatie in Irak (officieel) geen oorlog meer noemen...
TVA: Temperamentvolle Volbloeds Arabieren
daar agressieve intollerante kutmarokenen niet politiek correct is
Bandwagen:, wat is de goede Nederlandse vertaling; meelopers?

Oh breek me de bek niet open
Irak daar heerst VrijheidTM en democratieTM, dankzij de amerikanse helden ( )

Wist je trouwens dat de US 50 verschillende nationaliteiten verzetsstrijders in gevangenschap heeft en/maar het verdomd de respektievelijke regeringen van deze krijgsgevangenen in te lichten wie dit zijn.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:53:23 #15
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32083904
Pffffft.
Een Amerikaanse columnist die wordt aangehaald door de Telegraaf.
Niet echt de juiste voorwaarden voor een inhoudelijk interessante mededeling.
Dat verandert alles
pi_32084011
In jou opinie mischien, maar als je het volledige stukje gelezen had had je al geweten dat het niet om een collumnist gaat, de OP tweedelig is namelijk de opgeblazen godsrechtelijkheid van die kut-yanks en dat tuig in Frankrijk, en dat de instelling van dit tuig eigenlijk door geheel europa te zien is: Kijk naar Brusel, kijk naar den Haag een paar jaar terug.
pi_32084062
als er honderdduizenden mensen gaan rellen, dan vraag ik me af, zijn die allemaal ontoerekeningsvatbaar... of ligt het aan het land
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:00:41 #18
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_32084070
De rellende personen in frankrijk zijn voornamelijk 3e generatie werklozen, mensen zonder een positief toekomst beeld. Dus het ontstaan van de rellen is niet geheel onbegrijpelijk. En die elkectrocutie van die 2 jongeren is meer de druppel die de emmer deed over lopen, naar mijn mening.
Het heef verder niet veel met oorlog te maken. Meer een 'antwoord' op de franse politiek (geen inteligent antwoord maar het is wel een reactie uit de maatschapij en heeft verder niks met geloofovertuiging te maken)
pi_32084091
Wel grappig zo'n bericht. Ieder land geeft zo zijn eigen draai aan ontwikkelingen in de wereld. Kun je het bericht in Rellen in Frankrijk - Deel 13 - Is het einde met de rellen ? plaatsen? Dan gaan we daar verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')