Maar helaas hebben ze wel (een beetje) gelijkquote:Europa, wakker worden, het is oorlog
WASHINGTON - Ook de Amerikanen volgen de onlusten in Frankrijk met grote belangstelling. Er staan grote stukken in kranten en tijdschriften en elke dag toont de televisie beelden van de branden. Zo schreef een columnist van de Chicago Sun-Times afgelopen zondag: ‘Wakker worden, Europa, jullie zijn in een oorlog beland.’
REUTERS
Foto: REUTERS
Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo
Weer anderen grijpen de gebeurtenissen aan om zich te verkneukelen. Zo schreef The New York Post zaterdag dat de moslimopstand tegen het antiterreurbeleid, dat al zo vaak door verlichte Westerse denkers werd voorspeld, inderdaad is begonnen
'Stilte' voor de storm misschien?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef kanaiken het volgende:
De hevigheid van de rellen vermindert toch al?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat zijn 'TVA's' ?
Temperamentvolle Volbloeds Arabierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat zijn 'TVA's' ?
Ja op deze zonnige novembermorgen zie ik de sluipschutters al bijna over de daken lopenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef Maerycke het volgende:
Verdomme, had iemand niet even eerder kunnen waarschuwen dan.. ik heb net boodschappen gedaan en nu kan ik weer terug dus! Je weet tenslotte nooit wanneer je weer tompoezen kunt halen in deze barre tijden.![]()
TVA: Temperamentvolle Volbloeds Arabierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef CaMeRooN het volgende:
wat zijn TVA's en wat is een bandwagen?
En dit oorlog noemen, terwijl ze de situatie in Irak (officieel) geen oorlog meer noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |