abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32083221
Na de eis gister van 6 jaar en 9 maanden kreeg ik toch wel een beetje een raar gevoel in mijn maag. Wanneer de uitspraak is weet ik niet en dat zat ook nog wel een tijdje duren gezien het onderzoek nog loopt.

Maar ik begin me toch af te vragen wat er gaat gebeuren wanneer hij echt deze straf tegen zich hoort eisen, ik denk niet dat de leden van de hofstadgroep of welke andere extremist die zich dit aantrekt dit zonder slag of stoot zullen slikken. Daarom denk ik dat de politiek na veroordeling een behoorlijk plan moet hebben klaar liggen over wie wat en waar mensen/gebouwen beveiligd moeten worden, want anders ben ik bang voor chaos en verwoesting in de meest extreme vormen.

Maarja hoe dit in te schatten en hoever moet je hier in gaan, lastige vragen maar wel vragen waar op korte termijn een antwoord op zal moeten worden verkegen anders komt de veiligheid van de Nederlandse burger in mijn ogen wel enorm in gevaar.

Delen mensen mijn mening of denken we dat het allemaal wel los zal lopen en hebben wij genoeg vertrouwen dat de overheid daadkrachtig zal optreden, ik heb er in ieder geval grote twijfels over...
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32083674
dat is ook precies de reden dat ze osama niet gevangen moeten nemen maar hem gewoon moeten afschieten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:54:27 #3
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_32083930
De uitspraak is volgende week vrijdag ! Ik zeg ophangen die hufter !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_32084219
Misschien moeten we hem door een islamitische rechter laten veroordelen.
pi_32084265
Dubbel. Hier graag verder: OM eist zes jaar en negen maanden tegen Samir A.

Of, over terrorisme in de NL'se rechtsstaat: De Nederlandse Rechtsstaat is niet klaar voor terrorisme
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')