ik heb dat wel gehad. Toen met die Tsunami actie heb ik zo'n abbo genomen nu niet meer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Fwnk het volgende:
Ik word wijselijk genegeert door oismois
Ik ben ook tweaker, inclusief abonnement en huiskamer access
Dan moet je wel wat sneller zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef Fwnk het volgende:
lol ik zat te denken, ik ga vast een nieuwe maken
sterker nog, wat wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu wat niet?
Jij had em voor post 300, niet eerlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
die van jou is wel veeeeeeeeel te laat
He, Tis nog ochtend, chill ffquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Messenga wordt langzaam, Messenga wordt langzaam
Ik heb extra voor een jaar oid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb dat wel gehad. Toen met die Tsunami actie heb ik zo'n abbo genomen nu niet meer.
Ik kom alleen nog op tweakers voor de pricewatch verder niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar ik kwam vroeger wel eens op tweakers. Maar nu
jullie posten te langzaamquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij had em voor post 300, niet eerlijk.
ik wil ooook!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft nog een bakje koffie gepakt
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
ik heb net een grote cafe latte gemaak
en een bagel met tonijnsalade
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Trouwens. Ik ga koffie maken. Iemand?
Dat laatste mag je wel weglaten voor rest is het best ok.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
ik heb net een grote cafe latte gemaak
en een bagel met tonijnsalade
inderdeedquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat laatste mag je wel weglaten voor rest is het best ok.
hojquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:21 schreef Fwnk het volgende:
woei hoi saaw
nee?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je al een dag vrij genomen ?
ik kan pas vrij nemen als ik zeker weet dat ik aan mn uren kom :/quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer. Moet ik weer vervelen de komende weken
Wat denk je van eind december? (als je dan toch vrij krijgt)quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kan pas vrij nemen als ik zeker weet dat ik aan mn uren kom :/
ik moet ook nog vrij nemen een dag om naar thermae te gaan met mn mamma
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]word ik nou door mijn toekomstige vrouw genegeerd?
![]()
in december heb ik 1 week vrij..maar ik weet niet hoe ik dan zit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat denk je van eind december? (als je dan toch vrij krijgt)
wanneer komt het spel zelf uit dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Need For Speed freaks!! Most Wanted demo komt vandaag uit
quote:
SMS/mail me andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in december heb ik 1 week vrij..maar ik weet niet hoe ik dan zit.
Omdat mn vriend en ouders dan ook vrij hebben
ok Need for speed reeksen zijn uber toff.quote:
jaaaaquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Gelukkig maar.
Lekker geslapen?
Ik hebnu mooie wallpapers van Most Wantedquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok Need for speed reeksen zijn uber toff.
Gaafquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Need For Speed freaks!! Most Wanted demo komt vandaag uit
Leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:30 schreef saaw het volgende:
[..]
jaaaa
bijna 12 uurdus dat is prima
toch maar niet meer naar uithoorn gegaan, geen zin om te fietsen
vandaag tot 4 uur examen, dan naar ziekenhuis voor bloedtest
morgen 9 tot 11 examen en dan de hele dag werken + trainen
donderdag examen en werken, vrijdag examen en feesten:D
Waar heb je die weg gehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hebnu mooie wallpapers van Most Wanted
hmmm dit lijken me screenshots van de 360 of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
werken en trainen kan niet verplaatst dus of in de vakantie of een keer op vrijdag- of zondagmiddagquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuk. En wanneer maak je tijd voor mij
![]()
Maar dan nog zien ze er mooi uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hmmm dit lijken me screenshots van de 360 of niet.
Vrijdag middag niet, want in de avond moet ik dus zaalvoetballen, maar zondag middag moet wel lukken hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:35 schreef saaw het volgende:
[..]
werken en trainen kan niet verplaatst dus of in de vakantie of een keer op vrijdag- of zondagmiddag
Minder lijkt me tochquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar dan nog zien ze er mooi uit. Moet je dus nadenken hoe het dan op de PC uit gaat zien
quote:
maar zondag wil ik wel uitslapen en moet in de avond wel weer werkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar dan nog zien ze er mooi uit. Moet je dus nadenken hoe het dan op de PC uit gaat zien
[..]
Vrijdag middag niet, want in de avond moet ik dus zaalvoetballen, maar zondag middag moet wel lukken hoor.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ga weg. Wij hebben betere videokarten, betere resolutie aanpassingen, AAtechnology en we krijgen meet details.
Tsjah dat ligt er natuurlijk aan wat je spec's zijjn. Bij mij zal het iig minder zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ga weg. Wij hebben betere videokarten, betere resolutie aanpassingen, AAtechnology en we krijgen meet details.
Ik heb dan ook een goede PCquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah dat ligt er natuurlijk aan wat je spec's zijjn. Bij mij zal het iig minder zijn.
Is goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
[..]
maar zondag wil ik wel uitslapen en moet in de avond wel weer werken
nja we zien wel
Wat is daar zo leuk aanquote:
Douche, en leerse voor je examenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:41 schreef saaw het volgende:
ik ga douchen en nog ff wiskunde leren
later allemaal![]()
Whehe, dus je leest alle reacties hard voor?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Klonk melig imme hoofd toen ik t 'oplas' zeg maar.![]()
nee.. imme hoofd enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, dus je leest alle reacties hard voor?
ik dus niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een goede PC
[..]
Athlon 2600+quote:
whehe. valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Athlon 2600+
Ati radeon 9600pro 128MB
1280 MB intern geheugen
Ja ik had 2x 256 toen ging er 1 kapot. Toen heb ik 1x 512 gekocht toen had ik een keer geld over heb ik er nog 1 gekocht en had ik dus nog 1 van 256 MB. Maarja videokaart is crap dit ding is echt gewoon slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
whehe. valt toch wel mee?1280MB
!
Ik heb een AMD64 3200+
512MB DDR 400MHz (de andere 512 is gestorven)
nVidia N6600GT 128MB
Dus dat wordt je volgende uitgave? een nieuwe videokaartquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik had 2x 256 toen ging er 1 kapot. Toen heb ik 1x 512 gekocht toen had ik een keer geld over heb ik er nog 1 gekocht en had ik dus nog 1 van 256 MB. Maarja videokaart is crap dit ding is echt gewoon slecht.
Kom maar weer bij de schooldokter :quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef snopprinses het volgende:
omfg..nu begint mn ander oor ook >_<
yea moment, ben zo trugquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom maar weer bij de schooldokter :
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:52 schreef Fwnk het volgende:
omfg ik krijg altijd zo een pedo-idee bij de schooldokter
was hij lekker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:55 schreef snopprinses het volgende:
zo, weer terug van de schooldokter![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:55 schreef snopprinses het volgende:
zo, weer terug van de schooldokter![]()
homoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
This kind of love is getting expensive
We know how to live baby
We're luxurious like Egyptian cotton
We're so rich in love we're rollin' in cashmere
Got it in fifth gear baby
Diamond in the rough is lookin so sparkly
Je lust geen chocola maar wel n mars?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze gaan toch allebei op vandaag
hey amylee
soms heb ik wel eens zin in een mars jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je lust geen chocola maar wel n mars?![]()
Ach, wat maak je dan zo drukquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ze gaan toch allebei op vandaag
hey amylee
lolquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens zin in een mars ja
kit-kat enzo vind ik ook wel eens lekker
Dus, moet ik als ik langskom chocola halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens zin in een mars ja
kit-kat enzo vind ik ook wel eens lekker
nee..je doet me geen plezier met chocola hoor..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus, moet ik als ik langskom chocola halen
ijsmeis![]()
Ok, dan gaan we daar heenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee..je doet me geen plezier met chocola hoor..
oh en chocolade ijs vind ik ook vies behalve als het ben&jerry's is
gaan we naar ben&jerry's landquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij in ieder geval wel
[..]
![]()
![]()
wat is er dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Beetje en alles gaatmis gewoon![]()
naar Messenga
Ow. Dat is rottigquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Beetje en alles gaatmis gewoon![]()
naar Messenga
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:30 schreef Fwnk het volgende:
NEE!
Gaat gewoon niet zo lekker met me en kan pas volgende week weer naar de counselor, heb mn toets neit zo gemaakt vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wat is er dan?![]()
* snopprinses Geeft AmyLee knuffel
beh niet fijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet zo lekker met me en kan pas volgende week weer naar de counselor, heb mn toets neit zo gemaakt vandaagoja en de kat is ziek
![]()
Thanks voor de knuffel
* _moder8or_ douwt snop weg en geeft AL een knuffel!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet zo lekker met me en kan pas volgende week weer naar de counselor, heb mn toets neit zo gemaakt vandaagoja en de kat is ziek
![]()
Thanks voor de knuffel
zeg we kunnen ook allemaal knuffelen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ douwt snop weg en geeft AL een knuffel!
rot voor je zeg
Mjah wil wel maar heb hier geen vrienden en om in mn eentje iets te doen vind ik moeilijk, dus hang ik maar wat op fok rond enzo en werk ik wat aan mn pws maar heb geen inspiratie meer maar komt wel weer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beh niet fijn![]()
leuke dingen gaan doen!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeg we kunnen ook allemaal knuffelen hoor![]()
Leuk dat je voor ons op Fok komtquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mjah wil wel maar heb hier geen vrienden en om in mn eentje iets te doen vind ik moeilijk, dus hang ik maar wat op fok rond enzo en werk ik wat aan mn pws maar heb geen inspiratie meer maar komt wel weer.
Thanks mod
Ik heb ook maar 2 vrienden. Maarja, beter die twee dan niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef Messenga het volgende:
Hoe komt het dat je geen vrienden hebt dan? niet lullig bedoelt hoor..
Klopt..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 2 vrienden. Maarja, beter die twee dan niemand
Ik heb dus twee echte vrienden. We zien elkaar echt heel vaakquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt..
Ligt er bij mij aan wat je onder vrienden verstaat..
Ben van de basisschool als enige met 1 jongen naar de openbare middelbare school gegaan, we kwamen niet bij elkaar in de klas, ben steeds van klas veranderd, HV1, GYM2, ATH3 toen profielkeuze en 4e 5e en nu 6e klas wel steeds bij dezelfde leerlingen, maar punt 1 toen ik er in de 4e bijkwam waren er al allerlei groepjes en daar kom je moeilijk tussen en punt 2 tis een meisjesklas dus veel types die niet echt bij mij matchen aangezien ik toch een wat wilder type ben en dat meer van die huppeltjes zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef Messenga het volgende:
Hoe komt het dat je geen vrienden hebt dan? niet lullig bedoelt hoor..
Ja, ik zie mensen op school ook vaak, maar dan zijn het niet per definitie vriendenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb dus twee echte vrienden. We zien elkaar echt heel vaak. En we kennen elkaar ook al weer 5/6 jaar!
Heb je er nog 1 over voor mij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef Imberr het volgende:
Ik heb al men dinnetjes lekker dichtbij wonen
Hmm das wel kut jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ben van de basisschool als enige met 1 jongen naar de openbare middelbare school gegaan, we kwamen niet bij elkaar in de klas, ben steeds van klas veranderd, HV1, GYM2, ATH3 toen profielkeuze en 4e 5e en nu 6e klas wel steeds bij dezelfde leerlingen, maar punt 1 toen ik er in de 4e bijkwam waren er al allerlei groepjes en daar kom je moeilijk tussen en punt 2 tis een meisjesklas dus veel types die niet echt bij mij matchen aangezien ik toch een wat wilder type ben en dat meer van die huppeltjes zijn![]()
Samen hangen op het dorpsplein.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef Imberr het volgende:
Ik heb al men dinnetjes lekker dichtbij wonen
Wil je een vriendje van mij wordenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef snopprinses het volgende:
ik heb in maastricht ook niet veel vrienden, 4 echte vrienden (mn broer en oudste nichtje niet meegerekend)
voor de rest heb ik wel een nog een grote vriendengroep..maar die wonen verspreid door heel limburg en brabant![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Samen hangen op het dorps schoolplein.![]()
.
Je was toch 16?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou uuh.. ze zijn allemaal of even oud of jonger dan mij dussum...![]()
Maar wij gaan wel altijd met elkaar om, met de anderen niet, die zie ik zelden/nooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zie mensen op school ook vaak, maar dan zijn het niet per definitie vrienden
Doeiquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Samen hangen op het dorpsplein.![]()
.
.
Ik ga naar m'n vriendje,
Hey 9christensenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef 9christensen het volgende:
dag hoorrrrrrrr
Daar heb je ook het groepjesprobleem veel groepjes kennen elkaar al vanaf de basisschool, maar volgend jaar studeren misschien dat alles dan wat beter gaat (Als ik voor die tijd niet een inzinking krijg en zakquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hmm das wel kut jaen van andere klassen op jou niveau?
tja nog iemand die ver weg woont, kan er ook wel wel bijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wil je een vriendje van mij worden
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daar heb je ook het groepjesprobleem veel groepjes kennen elkaar al vanaf de basisschool, maar volgend jaar studeren misschien dat alles dan wat beter gaat (Als ik voor die tijd niet een inzinking krijg en zak)
Vast nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daar heb je ook het groepjesprobleem veel groepjes kennen elkaar al vanaf de basisschool, maar volgend jaar studeren misschien dat alles dan wat beter gaat (Als ik voor die tijd niet een inzinking krijg en zak)
dat zal wel veel veranderen hoor, daar is iedereen ook meteen stukken volwassener enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tja nog iemand die ver weg woont, kan er ook wel wel bij
Nou, de leukste word in maart 16quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is er niet 1 bijna 16?
Ik akn wel even wachten
Pedoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is er niet 1 bijna 16?
Ik akn wel even wachten
Daarom en ik ga dan ook op kamers (ivm broerl) en meteen van Friesland naar Utrecht dus er zal wel veel veranderen dan en hopelijk in positieve zin maar veel negatiever wordt ook moeilijker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat zal wel veel veranderen hoor, daar is iedereen ook meteen stukken volwassener enzo
Ja hoor, Graagquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij hebt t echt niet makkelijk he..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daarom en ik ga dan ook op kamers (ivm broerl) en meteen van Friesland naar Utrecht dus er zal wel veel veranderen dan en hopelijk in positieve zin maar veel negatiever wordt ook moeilijker.
Hihihihi.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hoe oud was je ookalweer toen je verkeerde met Tim? 15?
Pedo!
En dat ben jij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, de leukste word in maart 16op 16 maart ook nog.
![]()
Noem mij dan geen pedoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihihi.
Maar nu is ie er geen meer.
Kijk in men profiel enzo. Staat toch duidelijk 25 mei.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En dat ben jij?
En de iets minder leuke?
Das ook de gedachte die er min of meer voor zorgt dat ik hier nu nog zit en heb er al paar jaar mee te maken dus die 9/10maanden lukken ook nog wel denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij hebt t echt niet makkelijk he..T komt vast wel goed als je daar eenmaal weg bent.
Gewoon nog ff volhouden nu, en onthouden dat je daarna dan weg bent.
![]()
![]()
Droogquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hihihihi.
Maar nu is ie er geen meer.
nou ik heb het zelf meegemaakt, op de middelbaar liep ik ook nooit over van vriendenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daarom en ik ga dan ook op kamers (ivm broerl) en meteen van Friesland naar Utrecht dus er zal wel veel veranderen dan en hopelijk in positieve zin maar veel negatiever wordt ook moeilijker.
Fryslanquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar waar woon je nou precies
En gewoon blijven praten met de hulp die je krijgt enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Das ook de gedachte die er min of meer voor zorgt dat ik hier nu nog zit en heb er al paar jaar mee te maken dus die 9/10maanden lukken ook nog wel denk ik
Tering, end wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Fryslanmaar volgend jaar in Utrecht
![]()
Doe ik ook wel alleen de laatste weken is het echt bagger en dan is ze op vakantiequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
En gewoon blijven praten met de hulp die je krijgt enzo.![]()
![]()
En nu heb je ook nog je fok-vrienden enzo.![]()
![]()
Ja he daarom heb ik ook niet voor Groningen gekozen om te studeren das no zo ver van alles, Utrecht is lekker centraalquote:
Ja inderdaad! eens wat afsprekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja he daarom heb ik ook niet voor Groningen gekozen om te studeren das no zo ver van alles, Utrecht is lekker centraal![]()
Groningen superstad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja he daarom heb ik ook niet voor Groningen gekozen om te studeren das no zo ver van alles, Utrecht is lekker centraal![]()
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:05 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik zal alvast antwoorden.
Nee, nooit van m'n leven.![]()
voor wat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
weet ik, maar ik zeg ook alvast dat ik voor antwoord.![]()
Ik was er voor jou loserquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OMG
lees het topic.
Maarre ik verveel me.![]()
Hahahahahaha, sorry hoor. Dan moet ik even lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik was er voor jou loser
Of wou je eem tussen de computers liggen?
Wat dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Altijd goedAlhoewel ik eergisteren een pestbui had
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik had nergens zin in
[afbeelding]
Kan je beter in een ander deel van t forum proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Fwnk het volgende:
Nog vrijgezelle chicks hier?
Hmm, dan heb je wel iets anders dan ons.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij krijgen geen diploma ervoor.
Ik heb wel 4 á 5 toetsen moeten maken.
Ja, ik doe geen echte ICT-opleiding. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je wel iets anders dan ons.
Sóms wel ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar het verreikt mijn leven dus dat is wel wat waard.
Liever welquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt beter het risico niet nemen.
Ja kloptquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie je hoofdfoto wel?.
Of is hem dat niet?
Inderdaad, argheid ten top.quote:
Piraten daarentegen zijn wel übergeill.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, doet me denken aan MTV.
"waar komen piraten vandaan?" "ARggggghentina"
Whehequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, doet me denken aan MTV.
"waar komen piraten vandaan?" "ARggggghentina"
Homoquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Piraten daarentegen zijn wel übergeill.
Dan maar een homo.quote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan maar een homo.
En heb jij dat nummer van mij al gehoord waar jij in voorkomt?
Zet Ovjl, het bagger muziekalbum 2005! maar in je bookmarks.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Stuur maar een linkje naar mijn emailadres, bitte?
Ik heb hier geen geluid.
okaydokayquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Zet Ovjl, het bagger muziekalbum 2005! maar in je bookmarks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |