abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32081401
quote:
ALMERE - Een groep ouderen in Almere is woest, omdat een bedrijfsleider van McDonald's op het Stadhuisplein in Almere hun de deur heeft gewezen.

Jan van Keeken (75) zat twee dagen geleden, zoals vaker, met tien tot vijftien leeftijdsgenoten in het etablissement. "Volgens de bedrijfsleider", aldus Van Keeken, "waren we te luidruchtig. Sommigen praten misschien een beetje hard, omdat anderen een beetje doof zijn. Maar goed, die man heeft er zelfs de politie bijgehaald. Andere klanten hadden namelijk over ons geklaagd. Of we maar wilden opstappen."
Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijven
Als ik elke keer door AH loop zie ik tientallen ouderen staan bij de gratis koffieautomaat
elke keer weer hetzelfde met een winkelwagen slechts een koekje of koffie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32081443
Uitstekend. Overlast = weg.
geen
pi_32081455
maar zij willen alleen koffie

hun vervelen zich thuis
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32081459
Officieel mag het koffie is tenslotte een consumptie
Ik zou ze er gewoon na een half uur uitschoppen ga ergens ander maar lopen klagen over de jeugd
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32081475
Overlast is niet gebonden aan leeftijd. Meestal is het jeugd dat wordt weggestuurd, maar als ouderen overlast veroorzaken vind ik het een goede zaak dat ook deze mensen worden verwijderd.

En als ze gaan janken dan bouwen ze maar hun eigen honk met 'hang' faciliteiten
pi_32081572
ik snap het wel die lui zitten een uur aan een koffie te lurken waardoor er geen zitplaats is voor de overige gasten die ouwe mensen hebben geen vlikker te doen
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:37:46 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32081681
Koekje bij??
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_32081959
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:29 schreef Meki het volgende:
maar zij willen alleen koffie

hun vervelen zich thuis
Je was erbij?
geen
pi_32082023
Ja ik vind inderdaad dat die oudjes net zoveel recht hebben als de jongeren.

Opzouten dus
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32082242
Leuk man dat steeds ouder worden...vroeger had men nog wat respect als je een behoorlijke leeftijd had bereikt tegenwoordig word je als hangoudere weggestuurd geminacht door diegenen voor wie je het land hebt opgebouwd.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32082292
Groot gelijk dat ze eruit worden gezet.
pi_32082337
Ga ik de volgende keer klagen over die schreeuwende kinderen bij de Mc, vooral in de Ballenbak
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32083245
Typisch voorbeeld van zo'n kneus die tot zijn 22ste thuis gewoond heeft, niets te vertellen had en nu eindelijk iets kan ondernemen.
"De wraak van een mietje" .. vanaf morgen bij McDonald bij een kopje afwaswater.
pi_32083343
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Typisch voorbeeld van zo'n kneus die tot zijn 22ste thuis gewoond heeft, niets te vertellen had en nu eindelijk iets kan ondernemen.
"De wraak van een mietje" .. vanaf morgen bij McDonald bij een kopje afwaswater.
Wat een onzin. Je weet totaal de werkelijke gebeurtenissen niet om tot het oordeel te komen of de ouderen danwel de bedrijfsleider in z'n recht staat. Vooralsnog staat een bedrijfsleider volledig in z'n recht wanneer hij van mening is dat een persoon of groep mensen overlast veroorzaakt de deur wijst.
geen
pi_32083417
Tja, 15 man is ook wel een beetje veel hè.
pi_32084845
Bravo NEDERLAND is dit nou wat die oudjes krijgen voor jarenlang keihard werken????

Laat die oudjes lekker gaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32085077
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JohnDope het volgende:
Bravo NEDERLAND is dit nou wat die oudjes krijgen voor jarenlang keihard werken????

Laat die oudjes lekker gaan.
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
geen
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:54:11 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32085480
Opzouten, die oudjes lopen altijd te janken over hangjeugd in winkelcentra etc...
Mooi dat ze zelf ook weggestuurd worden, misschien dat ze d'r wat van leren.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:56:16 #19
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32085545
overlast is overlast
"Anything too stupid to be said is sung. "
pi_32085650
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:02:23 #21
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32085717
Zo irritant! En waar gaan ze staan kletsen of beppen in winkels? Precies bij de ingang of voor de roltrappen, kun je er niet langs! Hebben ze geen manieren geleerd?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32085762
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.
Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:06:51 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32085824
Gelijke monniken, gelijke kappen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat die kerel de politie gebeld heeft als het niet echt behoorlijk erg was...
Vampire Romance O+
pi_32085859
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.
Ik zou bij god niet weten waar in mijn buurt een hangplek voor oudjes is.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:11:45 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32085971
Ik kan me altijd zo ergeren aan die fossiele overblijfselen.
Stilstaan in de paden van de supermarkten, dat eeuwige geklets etc.

Gewoon op hun gedrag wijzen net als bij jongeren. 14.gif
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')