Sorry, hoor. Maar wát een kutopstelling, Ajax gaat dan wederom voor de tweede plaats.quote:
Machlas en Soetaers wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Nederlanders cult.
Pay attention![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vergeet Sonck, Obodai en Wamberto.
Meiden, ga eens even naar jullie eigen topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Nederlanders cult.
Pay attention![]()
quote:De Jong misschien in winterstop al weg
Donderdag 10 november, door JVS, Amsterdam, 10.17u GMT+01.00, ELF
Het is onwaarschijnlijk dat Nigel de Jong volgend seizoen nog voor Ajax speelt. Verschillende topclubs uit heel Europa willen de 20-jarige middenvelder vastleggen.
De interesse van Machester United was al langer bekend, maar inmiddels wordt zijn naam ook in verband gebracht met Juventus en AC Milan.
Sir Alex Ferguson heeft groen licht gekregen van zijn bestuur om in de winterstop versterkingen te halen. Om andere clubs voor te zijn overweegt Ferguson om in de komende transferperiode, in januari, al een slordige 5 miljoen euro op tafel te leggen. Zo kan Ajax in ieder geval nog wat geld vangen, anders loopt hij aan het eind van het seizoen gratis de ArenA uit.
Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen afspeelt, maar Ajax komt qua contractonderhandelingen altijd erg passief op mij over. Hebben ze dan niets geleerd van de uittocht van het gouden Ajax, van de periode 1994-1996? Bied Nigel de Jong een goed contract aan en stel hem ook voor komend seizoen een basisplaats als rechtshalf in het vizier, met andere woorden: waardeer hem, zoals hij gewaardeerd wilt worden. Zo'n jongen als Nigel de Jong moet je zien te behouden, het is een echte Amsterdammer, de supporters kunnen zichzelf met identificeren. Ajax heeft vorig jaar Daniël de Ridder al zo makkelijk laten gaan, met Nigel de Jong moet dat niet gebeuren.quote:
Hij gaat sowieso wel weg. Gegeven dat feit kan je best blij zijn met nog wat geld toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niet dat je als supporter blij kan zijn met geld.
Natuurlijk in theorie heeft Ajax er wat aan, en zou er iemand anders gekocht worden, maar in de praktijk is het nutteloos. Want een speler van het kaliber De Jong krijgen we niet terug.
Ach met deze vorm heb je dit seizoen toch weinig aan hem. Het valt me wel erg tegen van De Jong dat hij zo graag wel wil.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niet dat je als supporter blij kan zijn met geld.
Natuurlijk in theorie heeft Ajax er wat aan, en zou er iemand anders gekocht worden, maar in de praktijk is het nutteloos. Want een speler van het kaliber De Jong krijgen we niet terug.
idd als hij toch weggaat dan maar een half jaar eerder en 5.000.000 beuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso wel weg. Gegeven dat feit kan je best blij zijn met nog wat geld toch?
Inderdaad, als we nou nog vol meededen voor de titel was het anders geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd als hij toch weggaat dan maar een half jaar eerder en 5.000.000 beuren.
wel apart trouwens dat ze 5 miljoen over hebben voor een speler die ze een half jaar later gratis zouden kunnen krijgen, maar ze zullen de concurrentie wel voor willen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, als we nou nog vol meededen voor de titel was het anders geweest.
5e worden we ook wel zonder Nigel.
Niemand is blij met de 5 miljoen in de zin van dat ie weg gaat, maar als ie dan tóch weg gaat... Zijn niet veel spelers waar je 5 miljoen voor kan vangen die over een half jaar gratis zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het eigenlijk ook een beetje over in het algemeen..
IK zit nou echt nooit van : Yeaaaaaah!!!! 5 Miljoen.
Ik baal er over het algemeen van dat er weer eens iemand weggaat. Goed of niet... Alleen toen Sonck wegging vierde ik een intern feestje...
Moet-ie dan z'n hele leven bij Ajax blijven? Hij heeft groot gelijk dat wanneer hij de kans krijgt om naar een grote club in een grote competitie te verkassen, hij die grijpt. IJzer, heet, smeden.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef BoNi het volgende:
Mocht hij vertrekken dan verliest hij m.i. in ieder geval het imago dat hij nu heeft....
'De nuchtere jongen uit de jeugdopleiding met een Ajax hart.'
hij is 20... hij heeft nog zeker zon 15 jaar te gaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet-ie dan z'n hele leven bij Ajax blijven? Hij heeft groot gelijk dat wanneer hij de kans krijgt om naar een grote club in een grote competitie te verkassen, hij die grijpt. IJzer, heet, smeden.
hij neemt de van persie route, da's wel duidelijk....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus
Ik snap De Jong trouwens ook niet hoor. Altijd een hoop geblaat over liefde voor de club en een echte clubspeler, daar merk je nu dan bijster weinig van.
Kom op zeg, hij is pas 20, heeft nog minstens 12 jaar topvoetbal voor zich en kan over 2 a 3 jaar ook nog wel overal heen. Waarom niet gewoon dat contract verlengen met 4 jaar, een WK spelen, eventueel na een goed WK voor de jackpot weg gaan en anders een van de steunpilaren van het nieuwe Ajax worden. Dan kan ie over 2 of 3 jaar alsnog ergens gaan spelen met nog meer ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |