abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 10:24:43 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32141203
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[ code verwijderd ]
Sorry, hoor. Maar wát een kutopstelling, Ajax gaat dan wederom voor de tweede plaats.

In plaats van Johnny Heitinga heb ik liever Zdenek Grygera en mocht deze verkocht worden, haal dan Daniël Majstorovic maar als zijn vervanger. In plaats van Gijs Luirink zie ik nog liever Ron Vlaar komen, Gijs Luirink mag voor de breedte overigens wel gehaald worden. Hetzelfde geldt voor Julian Jenner, laat Christian Wilhelmsson (onhaalbaar in mijn optiek) maar als rechtsbuiten spelen en zorg ervoor dat Nigel de Jong zijn contract verlengt. Kenneth Perez in plaats van Nicolae Mitea, dan lijkt het meer op een elftal van een kampioenskandidaat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32141243
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen Nederlanders cult.
Pay attention
Machlas en Soetaers wel?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:26:16 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32141249
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je vergeet Sonck, Obodai en Wamberto.
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen Nederlanders cult.
Pay attention
Meiden, ga eens even naar jullie eigen topic.

Want jullie snappen het allebei niet, het gaat om spelers afkomstig uit de eredivise, ongeacht nationaliteit.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32141293
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Machlas en Soetaers wel?
dat zijn binnenlandse transfers en daar ging het in dit geval om
  donderdag 10 november 2005 @ 10:31:53 #205
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32141358
quote:
De Jong misschien in winterstop al weg
Donderdag 10 november, door JVS, Amsterdam, 10.17u GMT+01.00, ELF

Het is onwaarschijnlijk dat Nigel de Jong volgend seizoen nog voor Ajax speelt. Verschillende topclubs uit heel Europa willen de 20-jarige middenvelder vastleggen.

De interesse van Machester United was al langer bekend, maar inmiddels wordt zijn naam ook in verband gebracht met Juventus en AC Milan.

Sir Alex Ferguson heeft groen licht gekregen van zijn bestuur om in de winterstop versterkingen te halen. Om andere clubs voor te zijn overweegt Ferguson om in de komende transferperiode, in januari, al een slordige 5 miljoen euro op tafel te leggen. Zo kan Ajax in ieder geval nog wat geld vangen, anders loopt hij aan het eind van het seizoen gratis de ArenA uit.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32141430
20 jaar en al weg gaan. Niet te geloven eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32141450
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef BoNi het volgende:

[..]
5 miljoen? dat zou mooi zijn.
pi_32141462
Doe maar dan, 5 miljoen is veel geld

Het is jammer, maar als een speler per se weg wil moet die maar weg gaan ook
Houd van een lijntje.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:37:07 #209
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32141508
Mocht hij vertrekken dan verliest hij m.i. in ieder geval het imago dat hij nu heeft....
'De nuchtere jongen uit de jeugdopleiding met een Ajax hart.'
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:39:07 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32141570
Ik snap niet dat je als supporter blij kan zijn met geld .

Natuurlijk in theorie heeft Ajax er wat aan, en zou er iemand anders gekocht worden, maar in de praktijk is het nutteloos. Want een speler van het kaliber De Jong krijgen we niet terug.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:39:49 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32141592
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef BoNi het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen afspeelt, maar Ajax komt qua contractonderhandelingen altijd erg passief op mij over. Hebben ze dan niets geleerd van de uittocht van het gouden Ajax, van de periode 1994-1996? Bied Nigel de Jong een goed contract aan en stel hem ook voor komend seizoen een basisplaats als rechtshalf in het vizier, met andere woorden: waardeer hem, zoals hij gewaardeerd wilt worden. Zo'n jongen als Nigel de Jong moet je zien te behouden, het is een echte Amsterdammer, de supporters kunnen zichzelf met identificeren. Ajax heeft vorig jaar Daniël de Ridder al zo makkelijk laten gaan, met Nigel de Jong moet dat niet gebeuren.
pi_32141605
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef HeatWave het volgende:

Natuurlijk in theorie heeft Ajax er wat aan, en zou er iemand anders gekocht worden, maar in de praktijk is het nutteloos. Want een speler van het kaliber De Jong krijgen we niet terug.
Hij gaat sowieso wel weg. Gegeven dat feit kan je best blij zijn met nog wat geld toch?
En om nou te zeggen dat de Jong de kar trekt de laatste weken.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:40:49 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32141617
Nogmaals bewijs dat we een slap en onkundig bestuur hebben...

ik zeg, huur 2 joegoslaven, en dan niet voor op het veld .
Get woke, go broke!
pi_32141658
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef HeatWave het volgende:

Ach met deze vorm heb je dit seizoen toch weinig aan hem. Het valt me wel erg tegen van De Jong dat hij zo graag wel wil.
Houd van een lijntje.
pi_32141665
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso wel weg. Gegeven dat feit kan je best blij zijn met nog wat geld toch?
idd als hij toch weggaat dan maar een half jaar eerder en 5.000.000 beuren.
pi_32141684
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32141698
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd als hij toch weggaat dan maar een half jaar eerder en 5.000.000 beuren.
Inderdaad, als we nou nog vol meededen voor de titel was het anders geweest.
5e worden we ook wel zonder Nigel.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32141724
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, als we nou nog vol meededen voor de titel was het anders geweest.
5e worden we ook wel zonder Nigel.
wel apart trouwens dat ze 5 miljoen over hebben voor een speler die ze een half jaar later gratis zouden kunnen krijgen, maar ze zullen de concurrentie wel voor willen zijn
  donderdag 10 november 2005 @ 10:45:07 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32141730
Ik heb het eigenlijk ook een beetje over in het algemeen. .

IK zit nou echt nooit van : Yeaaaaaah!!!! 5 Miljoen .

Ik baal er over het algemeen van dat er weer eens iemand weggaat. Goed of niet... Alleen toen Sonck wegging vierde ik een intern feestje...
Get woke, go broke!
pi_32141819
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het eigenlijk ook een beetje over in het algemeen. .

IK zit nou echt nooit van : Yeaaaaaah!!!! 5 Miljoen .

Ik baal er over het algemeen van dat er weer eens iemand weggaat. Goed of niet... Alleen toen Sonck wegging vierde ik een intern feestje...
Niemand is blij met de 5 miljoen in de zin van dat ie weg gaat, maar als ie dan tóch weg gaat... Zijn niet veel spelers waar je 5 miljoen voor kan vangen die over een half jaar gratis zijn.
pi_32141821
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef BoNi het volgende:
Mocht hij vertrekken dan verliest hij m.i. in ieder geval het imago dat hij nu heeft....
'De nuchtere jongen uit de jeugdopleiding met een Ajax hart.'
Moet-ie dan z'n hele leven bij Ajax blijven? Hij heeft groot gelijk dat wanneer hij de kans krijgt om naar een grote club in een grote competitie te verkassen, hij die grijpt. IJzer, heet, smeden.
pi_32141845
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Moet-ie dan z'n hele leven bij Ajax blijven? Hij heeft groot gelijk dat wanneer hij de kans krijgt om naar een grote club in een grote competitie te verkassen, hij die grijpt. IJzer, heet, smeden.
hij is 20... hij heeft nog zeker zon 15 jaar te gaan.
pi_32141851
Jezus

Ik snap De Jong trouwens ook niet hoor. Altijd een hoop geblaat over liefde voor de club en een echte clubspeler, daar merk je nu dan bijster weinig van.

Kom op zeg, hij is pas 20, heeft nog minstens 12 jaar topvoetbal voor zich en kan over 2 a 3 jaar ook nog wel overal heen. Waarom niet gewoon dat contract verlengen met 4 jaar, een WK spelen, eventueel na een goed WK voor de jackpot weg gaan en anders een van de steunpilaren van het nieuwe Ajax worden. Dan kan ie over 2 of 3 jaar alsnog ergens gaan spelen met nog meer ervaring.
pi_32141879
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus

Ik snap De Jong trouwens ook niet hoor. Altijd een hoop geblaat over liefde voor de club en een echte clubspeler, daar merk je nu dan bijster weinig van.

Kom op zeg, hij is pas 20, heeft nog minstens 12 jaar topvoetbal voor zich en kan over 2 a 3 jaar ook nog wel overal heen. Waarom niet gewoon dat contract verlengen met 4 jaar, een WK spelen, eventueel na een goed WK voor de jackpot weg gaan en anders een van de steunpilaren van het nieuwe Ajax worden. Dan kan ie over 2 of 3 jaar alsnog ergens gaan spelen met nog meer ervaring.
hij neemt de van persie route, da's wel duidelijk....
pi_32141893
Helemaal mee eens BS.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')