abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32108970
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef s0k het volgende:
misschien als die medunjanin er 10kilo spieren aankweekt kan het, maar anders is het een nog groter fysiek drama dan pienaar
Maar ach, hij's nog jong heh

Maarre, routinier zei je? van Galen dan maar? Die kost al helemaal niks
van galen? daar krijg je geld bij
pi_32108982
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
per e-mail? ik zal me ook per e-mail maar es gaan melden voor Vlaar dan. heb nog wel wat schoonmaakwerkzaamheden te doen voor hem
  woensdag 9 november 2005 @ 09:20:04 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32109029
Ron Vlaar wil sowieso wel naar Ajax, zeker aangezien hij bij AZ op de bank zit. Dirk Scheringa heeft recht van spreken als Ron Vlaar wekelijks speelt en Ajax voor een koopje hiervan wil profiteren. Maar Ron Vlaar wil wkelijks spelen, Ajax ziet het in hem zitten en dus dient AZ zich wat menselijker op te stellen. Nu volgt er een onvermijdelijke arbitragezaak, waarin een som voor de opleidingskosten wordt betaald, die vele malen lager is dan de prijs die Ajax normaliter voor zo'n talent kwijt is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 9 november 2005 @ 09:23:38 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32109093
Ach, gisteren zei ik dat ik eigenlijk zo'n arbitragezaak wel een grens vond die niet gepasseert dient te worden. Maar als ik er nu zo op kijk en Scheringa en al zijn rotzooi (al die blerende AZ goudzoekertjes) zie, dan denk ik: what the fuck, gewoon doen en halen die Vlaar.

Ik zie Vlaar ook niet als een directe versterking in de verdediging, maar wel iemand die als hij zich doorontwikkeld een grote meerwaarde kan zijn als hij ervaring op heeft gedaan. Bij Emanuelson werkt het en die speelde op het WK U20 nou ook niet de sterren van de hemel. Vlaar was daar redelijk tot goed, dus waarom zou hij het ook niet kunnen?

Kijk, als hij meer dan een miljoen of twee zou moeten kosten dan zou ik zeggen: laat maar zitten. Maar volgens mij ben je gewoon niet meer dan een paar ton aan 'm kwijt en dan moet je het gewoon doen. Baat het niet dan schaadt het weinig.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:26:16 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32109148
Ach ja, als hij voor weinig kan komen, prima, maar al te veel moeite doen lijkt me niet nodig.

Steel Arveladze maar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:33:15 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32109298
Ajax moet AZ pijn gaan doen, hartstikke leuk die rijke Dirk Scheringa, maar historie en roem koop je niet. Hij moet dus niet denken dat AZ boven Ajax staat, als ze toevallig in de eredivisie boven ons staan. Ajax is en blijft ALTIJD een verbetering/versterking ten opzichte van AZ, dus de arrogante zak uithangen is volkomen misplaatst. Laat Ajax in de winterstop Kenneth Perez en Denny Landzaat ook maar eens benaderen, kijken of het dan rustig blijft in Alkmaar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 9 november 2005 @ 09:43:37 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32109492
Misschien is het weleens goed, zo'n rampjaar voor Ajax. Als er daarna maar flink gesaneerd wordt, in alle lagen, dan komt het wel goed. Zowel het bestuurd, de technische staf als de spelersgroep voldoen niet, dus saneren is niet verkeerd. Veel selectiespelers mogen van mij uitzien naar een andere werkgever, aangezien zij Ajax niet sterker zullen maken en wél veel kosten, te weten: Julien Escudé, Nourdin Boukhari, Angelos Charisteas, Hans Vonk, Bogdan Lobont, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou. Daarnaast zijn er nog enkele spelers die niet willen verlengen, dus zo spoedig mogelijk Amsterdam mogen verlaten, te weten: Hatem Trabelsi en Steven Pienaar. Van Maxwell en Nigel de Jong is niet bekend wat zij willen, beide kunnen nog iets aan Ajax toevoegen, maar die beslissing ligt bij henzelf.

Om het verlies van zo'n groot gedeelte van de selectie goed te maken, zal deze dienen te worden bijgevuld door aankopen en jeugdspelers. Als aankopen worden Klaas-Jan Huntelaar, Ron Vlaar en Gijs Luirink al genoemd, verder zou een rechtsback en een links- en rechtsbuiten gewenst zijn. De enige rechtsback uit de eredivisie die ik een (potentiële) versterking voor Ajax vind, is Dwigt Tiendalli van FC Utrecht, afkomstig uit de jeugd van Ajax, als linksbuiten zouden Kevin Bobson, Martijn Reuser (beide Willem II) en Kenneth Perez een optie zijn en als rechtsbuiten alleen Julian Jenner (NAC).

Onze technisch directeur Martin van Geel mag waarmaken waar hij voor aangetrokken is, Ajax weer groot maken en haar supporters weer trots.
pi_32109569
En Goossens en die andere pipo, kunnen die niet gepromoveerd worden? We hebben ook nog ergens een Macedonier rond lopen toch? Die kan eventueel ook op rechts?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 9 november 2005 @ 10:00:28 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32109805
quote:
Meer ploegen hebben interesse in Pienaar
Woensdag 9 november, door SV, Amsterdam, 09.42u GMT+01.00, Daily Mail

Naast Celtic hebben volgens de Daily Mail ook Liverpool, Manchester City, Fulham en Arsenal interesse in Steven Pienaar. Van concrete interesse is nog geen sprake.

Volgens het roddelblad zijn Liverpool en Manchester City de grootste kandidaten.

De Daily Mirror meldt overigens dat Nigel de Jong op de wenslijst van Manchester United is gezet. De interesse van Sir Alex Ferguson in De Jong was al eerder bekend.
Steven Pienaar naar Arsenal, gok ik. Op Highbury maakte hij in CL al een héél veel indruk en de Gunners krijgen met Steven Pienaar en Aleksander Hleb een heel slim middenveld, nu nog een fysiek sterke type-Vieira daarbij en een spits, Hossam Ghaly en Dirk Kuijt?
pi_32109847
Ik vind eigenlijk niet dat het via een arbitragezaak moet gaan. Graag of niet en Vlaar is nou ook niet de redder van Ajax. Een paar weken geleden waren we nog met z'n allen aan het kotsen op Chelsea, dat zij onze talenten wilden overnemen en nu gaan we eigenlijk hetzelfde doen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32109913
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef Suijk het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat het via een arbitragezaak moet gaan. Graag of niet en Vlaar is nou ook niet de redder van Ajax. Een paar weken geleden waren we nog met z'n allen aan het kotsen op Chelsea, dat zij onze talenten wilden overnemen en nu gaan we eigenlijk hetzelfde doen...
Voor mij hoeft het ook niet. Worden we precies hetzelfde als PSV en dat hoeft voor mij echt niet.

Prima dat je probeert een bod uit te brengen en interesse te tonen, maar is het dan nee dan is het ook nee. Jammer, helaas, volgende speler proberen of gewoon wachten tot z'n contract afloopt.
pi_32109945
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef Suijk het volgende:
We waren aan het kotsen omdat die twee 16 waren.. en omdat ze dan 2 jaar op de bank bij t 2e van chelsea zitten, en dan weer aan standaard luik ofzo worden verkocht.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 9 november 2005 @ 10:10:12 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32109987
Calciomercato meldt dat zowel Juventus als AC Milan geïnteresseerd zijn in Wesley Sneijder van Ajax, die twaalf miljoen Euro zou moeten kosten.
pi_32110124
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

We waren aan het kotsen omdat die twee 16 waren.. en omdat ze dan 2 jaar op de bank bij t 2e van chelsea zitten, en dan weer aan standaard luik ofzo worden verkocht.
Wat ze er mee gaan doen moeten ze dan in principe zelf weten. Dat Vlaar wekelijks in de basis komt bij Ajax is ook niet zeker. Het ging er mij om dat we dan ook een talent, zelf opgeleid, wegkapen voor een miniem bedrag. Als Scheringa akkoord gaat, geen probleem, maar ik hoop gewoon niet dat het via een arbitragezaak gaat.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32110231
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet AZ pijn gaan doen, hartstikke leuk die rijke Dirk Scheringa, maar historie en roem koop je niet. Hij moet dus niet denken dat AZ boven Ajax staat, als ze toevallig in de eredivisie boven ons staan. Ajax is en blijft ALTIJD een verbetering/versterking ten opzichte van AZ, dus de arrogante zak uithangen is volkomen misplaatst. Laat Ajax in de winterstop Kenneth Perez en Denny Landzaat ook maar eens benaderen, kijken of het dan rustig blijft in Alkmaar.
Ehm, zo rijk is hij ook weer niet. Zoals hij zelf zei, pas als hij z'n hele boel verkoopt kan hij rustig achteruit gaan zitten. Daarnaast gaat er volgens mij ook geen gemeente/stadsgeld in naar AZ. Het stadion is ook niet gefinancieerd door de gemeente, zelfs geen deeltje.
Daarnaast is hij een zakenman, en zet hij de boel op scherp. De verdediging bij AZ kampt met enkele blessures, waardoor Vlaar wellicht belangrijk kan gaan worden en vaker ingezet zal moeten worden. Dat zij Vlaar dan nu niet kwijt willen lijkt mij dan vrij logisch.
Ik ben het met je eens dat Ajax vrijwel altijd een verbetering is, maar als je de vorige Europese tour zag denk ik dat AZ meer presteerde. Ook in de competitie lijken zij op het ogenblik wat stabieler. Normaliter is Ajax dit, en is het zeker qua voetbal een stap naar boven. Maar het gaat om nu, en wellicht om volgend jaar. Dit jaar maakt hij in mijn ogen niet zoveel uit of je bij AZ of bij Ajax speelt. Enige verschil is de UEFA/CL, waarbij ook alles nog open ligt voor beide ploegen.
Ik vind wel dat als Vlaar zelf aangeeft dat hij weg wil naar Ajax, want hij zou het daar meer naar zijn zin hebben (lees niet meer salaris krijgen...want Scheringa heeft hem ook al een leuk aanbod voorgelegd) dat Scheringa hem niet voor een schijntje hoeft te laten gaan, maar ook weer niet voor een absurd hoog bedrag. Ik ben dan niet voor Ajax, maar ik vind wel dat voetballers op de juiste plek horen te zitten (dus als Vlaar naar Ajax wil neem ik hem dat ook echt niet kwalijk) want dit is voor de voetballer, en indirect voor de supporters van het voetbal veel attractiever.
pi_32110263
Vlaar mag wegblijven, ronduit matige speler. Aan Robbert Schilder hebben we wel een goede voor de toekomst.

Landzaat mag dan wel komen. Lijkt me een prima vervanger voor Galasek/de Jong/Pienaar.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:30:22 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32110422
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het ook niet. Worden we precies hetzelfde als PSV en dat hoeft voor mij echt niet.
Die opmerking slaat natuurlijk nergens op BS.
PSV heeft nimmer een arbitragezaak willen aanspannen voor het aantrekken van Kalou.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32110484
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die opmerking slaat natuurlijk nergens op BS.
PSV heeft nimmer een arbitragezaak willen aanspannen voor het aantrekken van Kalou.
Ze hebben het ook niet afgeraden of ontmoedigd, maar zeker wel overwogen en aangemoedigd. Voor mij hoeft dat niet. Ajax heeft ook nog niets gedaan, maar ze moeten er echt niet over beginnen. Zou ik echt triest vinden.
pi_32110774
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Hoe ongelooflijk triest zeg.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32110794
Waarom halen we kitzo niet terug? Of Benny, die wil warschijnlijk toch weg bij ome Co
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32110847
Stel dat je 2 aankopen kan doen en De Jong, Pienaar, Trabelsi en Maxwell vertrekken. Hoe moet Ajax er dan in 2006 uitzien? En welke spelers moeten op de bank?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32110945
quote:
Misschien is het weleens goed, zo'n rampjaar voor Ajax.
Beetje arrogant vind je ook niet?

Of ben je de periode 1998-2001 al vergeten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32111076
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Deels mee eens. Maar wat heeft een speler als Vlaar aan historie en roem? Die wil gewoon de komende 2 a 3 jaar bij de op dat moment beste club spelen, en het zou best eens kunnen dat dat AZ is.
pi_32111432
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:54 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Deels mee eens. Maar wat heeft een speler als Vlaar aan historie en roem? Die wil gewoon de komende 2 a 3 jaar bij de op dat moment beste club spelen, en het zou best eens kunnen dat dat AZ is.
Pff, dit gaat helemaal nergens om? Beste club? Na dit jaar worden ze leeg gekocht, want al die spelers willen naar grotere clubs. Nu Ajax zich op de nederlandse markt richt, wat az al jaren doet krijgen ze nog meer concurrentie wat betreft het halen van goeie Nederlandse spelers. Nee, ik zie dit AZ niet structureel in de top spelen. Niveau heerenveen etc.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32111663
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Pff, dit gaat helemaal nergens om? Beste club? Na dit jaar worden ze leeg gekocht, want al die spelers willen naar grotere clubs.
Daar heeft elke Nederlandse club last van natuurlijk. En zei iedereen na vorig jaar ook niet dat AZ leeggekocht zou worden?
quote:
Nu Ajax zich op de nederlandse markt richt, wat az al jaren doet krijgen ze nog meer concurrentie wat betreft het halen van goeie Nederlandse spelers. Nee, ik zie dit AZ niet structureel in de top spelen.
Ik weet het nog niet, maar het zou me niet verbazen als ze de komende 2 seizoenen beter presteren dan Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')