van galen? daar krijg je geld bijquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef s0k het volgende:
misschien als die medunjanin er 10kilo spieren aankweekt kan het, maar anders is het een nog groter fysiek drama dan pienaar
Maar ach, hij's nog jong heh
Maarre, routinier zei je? van Galen dan maar? Die kost al helemaal niks
per e-mail? ik zal me ook per e-mail maar es gaan melden voor Vlaar dan. heb nog wel wat schoonmaakwerkzaamheden te doen voor hemquote:
Steven Pienaar naar Arsenal, gok ik. Op Highbury maakte hij in CL al een héél veel indruk en de Gunners krijgen met Steven Pienaar en Aleksander Hleb een heel slim middenveld, nu nog een fysiek sterke type-Vieira daarbij en een spits, Hossam Ghaly en Dirk Kuijt?quote:Meer ploegen hebben interesse in Pienaar
Woensdag 9 november, door SV, Amsterdam, 09.42u GMT+01.00, Daily Mail
Naast Celtic hebben volgens de Daily Mail ook Liverpool, Manchester City, Fulham en Arsenal interesse in Steven Pienaar. Van concrete interesse is nog geen sprake.
Volgens het roddelblad zijn Liverpool en Manchester City de grootste kandidaten.
De Daily Mirror meldt overigens dat Nigel de Jong op de wenslijst van Manchester United is gezet. De interesse van Sir Alex Ferguson in De Jong was al eerder bekend.
Voor mij hoeft het ook niet. Worden we precies hetzelfde als PSV en dat hoeft voor mij echt niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef Suijk het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat het via een arbitragezaak moet gaan. Graag of niet en Vlaar is nou ook niet de redder van Ajax. Een paar weken geleden waren we nog met z'n allen aan het kotsen op Chelsea, dat zij onze talenten wilden overnemen en nu gaan we eigenlijk hetzelfde doen...
We waren aan het kotsen omdat die twee 16 waren.. en omdat ze dan 2 jaar op de bank bij t 2e van chelsea zitten, en dan weer aan standaard luik ofzo worden verkocht.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef Suijk het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat het via een arbitragezaak moet gaan. Graag of niet en Vlaar is nou ook niet de redder van Ajax. Een paar weken geleden waren we nog met z'n allen aan het kotsen op Chelsea, dat zij onze talenten wilden overnemen en nu gaan we eigenlijk hetzelfde doen...
Wat ze er mee gaan doen moeten ze dan in principe zelf weten. Dat Vlaar wekelijks in de basis komt bij Ajax is ook niet zeker. Het ging er mij om dat we dan ook een talent, zelf opgeleid, wegkapen voor een miniem bedrag. Als Scheringa akkoord gaat, geen probleem, maar ik hoop gewoon niet dat het via een arbitragezaak gaat.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
We waren aan het kotsen omdat die twee 16 waren.. en omdat ze dan 2 jaar op de bank bij t 2e van chelsea zitten, en dan weer aan standaard luik ofzo worden verkocht.
Ehm, zo rijk is hij ook weer niet. Zoals hij zelf zei, pas als hij z'n hele boel verkoopt kan hij rustig achteruit gaan zitten. Daarnaast gaat er volgens mij ook geen gemeente/stadsgeld in naar AZ. Het stadion is ook niet gefinancieerd door de gemeente, zelfs geen deeltje.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet AZ pijn gaan doen, hartstikke leuk die rijke Dirk Scheringa, maar historie en roem koop je niet. Hij moet dus niet denken dat AZ boven Ajax staat, als ze toevallig in de eredivisie boven ons staan. Ajax is en blijft ALTIJD een verbetering/versterking ten opzichte van AZ, dus de arrogante zak uithangen is volkomen misplaatst. Laat Ajax in de winterstop Kenneth Perez en Denny Landzaat ook maar eens benaderen, kijken of het dan rustig blijft in Alkmaar.
Die opmerking slaat natuurlijk nergens op BS.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet. Worden we precies hetzelfde als PSV en dat hoeft voor mij echt niet.
Ze hebben het ook niet afgeraden of ontmoedigd, maar zeker wel overwogen en aangemoedigd. Voor mij hoeft dat niet. Ajax heeft ook nog niets gedaan, maar ze moeten er echt niet over beginnen. Zou ik echt triest vinden.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die opmerking slaat natuurlijk nergens op BS.
PSV heeft nimmer een arbitragezaak willen aanspannen voor het aantrekken van Kalou.
Beetje arrogant vind je ook niet?quote:Misschien is het weleens goed, zo'n rampjaar voor Ajax.
Deels mee eens. Maar wat heeft een speler als Vlaar aan historie en roem? Die wil gewoon de komende 2 a 3 jaar bij de op dat moment beste club spelen, en het zou best eens kunnen dat dat AZ is.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet AZ pijn gaan doen, hartstikke leuk die rijke Dirk Scheringa, maar historie en roem koop je niet. Hij moet dus niet denken dat AZ boven Ajax staat, als ze toevallig in de eredivisie boven ons staan. Ajax is en blijft ALTIJD een verbetering/versterking ten opzichte van AZ, dus de arrogante zak uithangen is volkomen misplaatst. Laat Ajax in de winterstop Kenneth Perez en Denny Landzaat ook maar eens benaderen, kijken of het dan rustig blijft in Alkmaar.
Pff, dit gaat helemaal nergens om? Beste club? Na dit jaar worden ze leeg gekocht, want al die spelers willen naar grotere clubs. Nu Ajax zich op de nederlandse markt richt, wat az al jaren doet krijgen ze nog meer concurrentie wat betreft het halen van goeie Nederlandse spelers. Nee, ik zie dit AZ niet structureel in de top spelen. Niveau heerenveen etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:54 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar wat heeft een speler als Vlaar aan historie en roem? Die wil gewoon de komende 2 a 3 jaar bij de op dat moment beste club spelen, en het zou best eens kunnen dat dat AZ is.
Daar heeft elke Nederlandse club last van natuurlijk. En zei iedereen na vorig jaar ook niet dat AZ leeggekocht zou worden?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, dit gaat helemaal nergens om? Beste club? Na dit jaar worden ze leeg gekocht, want al die spelers willen naar grotere clubs.
Ik weet het nog niet, maar het zou me niet verbazen als ze de komende 2 seizoenen beter presteren dan Ajax.quote:Nu Ajax zich op de nederlandse markt richt, wat az al jaren doet krijgen ze nog meer concurrentie wat betreft het halen van goeie Nederlandse spelers. Nee, ik zie dit AZ niet structureel in de top spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |