abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:32:13 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32099531
Als de positie op de ranglijst zou moeten bepalen of een overgang van club A naar club B een positieverbetering zou zijn, dan zouden er maar heel weinig spelers over genomen kunnen worden op dit moment.

Ze nemen zichzelf in Alkmaar iets te serieus, inderdaad. Ze zijn al 20 jaar niet boven Ajax geeindigd in de rangschikking, en zijn in geen enkel aspect te vergelijken met Ajax. Ja, ze komen uit Noord-Holland.

De vraag is echter, gaat Ajax het zover laten komen dat er een arbitragezaak aan te pas moet komen? Eerlijk gezegd pas ik dan zelf liever. Maar met een beetje realisme in de Zaanstreek zal dat wel voorkomen kunnen worden. Veel meer dan een paar ton kan Vlaar in elk geval niet kosten.
pi_32099673
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:32 schreef twi het volgende:
De vraag is echter, gaat Ajax het zover laten komen dat er een arbitragezaak aan te pas moet komen? Eerlijk gezegd pas ik dan zelf liever. Maar met een beetje realisme in de Zaanstreek zal dat wel voorkomen kunnen worden. Veel meer dan een paar ton kan Vlaar in elk geval niet kosten.
Dat zullen ze niet willen en moeten ze ook niet willen. Scheringa is in dat soort dingen een straatvechter. Die probeert de tegenpartij vooral door het slijk te halen en zou er niet voor terugdeinzen om mocht hij winnen de loopbaan van Vlaar zoveel mogelijk in de weg te zitten. Zie hoe hij met Moens is omgegaan en zie ook hoe hij naar Van Geel uithaalde.
pi_32100038
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Tja dat was "omdat hij door het hele elftal geslingerd werd" en daar is nu absoluut geen sprake van....(ondanks dat hij er steeds over blijft zeiken)
Ha Thoom, leef jij ook nog.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:48:05 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32100072
Inderdaad, maar dan ben je gewoon het bokkie als je naar een arbitragecommissie gaat, of hoe dat ook moge heten. Vlaar is veel waard, maar kost helemaal niks vanwege zijn ontzettend lage salaris en 't feit dat hij bij een mindere club dan Ajax speelt. Dus helaas voor Scheringa is ook dit al bij voorbaat een verloren strijd.

Ik heb net even die AZ fanpage nagelezen, en het is gewoon te triest voor woorden, je ligt in een deuk. 020 dit, verrader J(udas)vG(eel) dat. Ben benieuwd of ze zelf door hebben gehad dat van Geel ze juist een half elftal ex-Willem II'ers heeft gegeven, en de andere helft heeft opgevuld met oud-Ajacieden. Maar nee, oogkleppen op en zo snel mogelijk met zoveel mogelijk beledigingen het reageren-knopje gebruiken
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:48:10 #80
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32100077
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:30 schreef snellejelle het volgende:

[..]

aangepast
AAAAAJJJJJJJJAAAAAX!!!!!

[offtopic]
Snellejelle...lees ff je mail!!...
[offtopic]
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32100265
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef twi het volgende:

Ik heb net even die AZ fanpage nagelezen, en het is gewoon te triest voor woorden, je ligt in een deuk. 020 dit, verrader J(udas)vG(eel) dat. Ben benieuwd of ze zelf door hebben gehad dat van Geel ze juist een half elftal ex-Willem II'ers heeft gegeven, en de andere helft heeft opgevuld met oud-Ajacieden. Maar nee, oogkleppen op en zo snel mogelijk met zoveel mogelijk beledigingen het reageren-knopje gebruiken
En Olaf Lindendwerg niet te vergeten. Zelfs hem word het kwalijk genomen dat hij weer terug naar zijn jeugdliefde is gegaan.

Maar ondertussen wel profiteren van een ras Ajax trainer en van een echte Ajacied in de spits
Houd van een lijntje.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:03:18 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32100572
De Cler, Landzaat, Arveladze, Ikedia, Sektioui, Ramzi, Mathijsen, Matthijssen, Jaliens. Bijna een heel Ajax/Willem II elftal. Ach, laat ze maar huilen, in Alkmaar Misschien moeten we er voor de grap nog maar Vormer en Medunjanin bij nemen.
pi_32100794
Nou die Medunjanin lijkt me opzich niet eens zo'n slecht idee nu Pienaar weg gaat
pi_32101311
Maar dan heb je er nog geen routinier bij.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:58:20 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32102590
Wat willen jullie in godsnaam met Vlaar. Wat ziet iedereen in hem. Overschatte speler...
A.M.A.B
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:59:16 #86
32402 s0k
..............................
pi_32102622
misschien als die medunjanin er 10kilo spieren aankweekt kan het, maar anders is het een nog groter fysiek drama dan pienaar
Maar ach, hij's nog jong heh

Maarre, routinier zei je? van Galen dan maar? Die kost al helemaal niks
..................................................................................................................................................
pi_32105747
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Cart_man het volgende:
Wat willen jullie in godsnaam met Vlaar. Wat ziet iedereen in hem. Overschatte speler...
  woensdag 9 november 2005 @ 01:12:22 #88
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32106267
Medunjanin is een trage nummer 10.

En Grygera is een klasse beter dan Vlaar. Maar die zie ik aan het einde van het seizoen wel vertrekken naar een Italiaanse topclub.
  woensdag 9 november 2005 @ 01:15:44 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32106312
quote:
Ik zie hem ook niet als een echte verbetering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32106968
quote:
Behalve dat, we hebben helemaal geen behoefte aan een verdediger, zelfs als Trabelsi en De Jong weggaan hebben we nog Escudé, Lindenbergh, Grygera, Emanuelson, Maxwell en Heitinga. Verder kan Maduro ook in de defensie spelen.

Wat we nodig hebben zijn aanvallers, vleugelspelers. PSV kon enkele seizoenen geleden uit het niets spelers als Farfán en Beasley halen, waarom kan Ajax niet eens een keer normaal scouten naar echt goede spelers. We hebben de beste begroting van Nederland, we zijn de rijkste club. We spelen dit jaar weer Champions League en hebben goede kans op de tweede ronde, we hebben miljoenen verdient aan Zlatan, Chivu, van der Meyde, van der Vaart en Mido.
Dit seizoen zijn er een ongekend hoog aantal seizoenskaarten verkocht.
Waar is al dat geld gebleven? Wat doet Ajax eigenlijk met dat geld?

Verder ben ik benieuwd wie er vertrekt als Huntelaar er eenmaal is. Rosenberg zullen ze helaas niet wegdoen, want die heeft nog te weinig gespeeld en te veel gekost. Maar beide grieken mogen weg, ook Charisteas, misschien scoort hij leuk in de competitie enzo, ik vind het geen echte Ajax spits die past in ons systeem. Met Huntelaar en Rosenberg en Babel hebben we 3 spitsen in huis, dat is voldoende. Nu nog goede vleugelspelers, Mitea is goed op links, maar heeft nog geen vervanger. Rosales heeft nog niet overtuigd, dus we hebben in ieder geval een rechtervleugelaanvaller nodig.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32107028
Ik denk dat maxwell de bui ook ziet hangen, die zie ik ook nog wel vertrekken aan het eind van het seizoen
pi_32107033
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:24 schreef Nashje het volgende:
Marcel Brands mag dood vallen. Heel AZ trouwens, behalve Louis, Denny, Henk, Shota en Ron. Ze denken dat ze ineens heel wat zijn. Daarom hoop ik dat ze binnenkort gigantisch door de grond zakken als de besten vertrekken.
Landzaat denkt niet dat ie heel wat is ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32107713
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Landzaat denkt niet dat ie heel wat is ?
Hij zegt toch Denny, maar Denny is ook een jood, dus die arrogantie zat er bij de geboorte al in.
pi_32108048
quote:
Op woensdag 9 november 2005 06:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Hij zegt toch Denny, maar Denny is ook een jood, dus die arrogantie zat er bij de geboorte al in.
En terecht
  woensdag 9 november 2005 @ 08:08:49 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32108054
quote:
Slechter als Basto zal ie toch niet zijn ?

Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 9 november 2005 @ 08:56:43 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32108656
quote:
Ajax meldde zich officieel voor Vlaar

AZ voorzitter Scheringa meldt in De Telegraaf dat Ajax zich via email heeft gemeld bij AZ voor Ron Vlaar. "We hebben de FIFA-reglementen erop nageslagen en daaruit blijkt dat ze met de speler om tafel mogen gaan zitten, ook al loopt zijn contract tot 2007. Het heeft alleen geen zin. Wij laten hem onder geen enkele voorwaarde tussentijds naar Ajax vertrekken. Ook al kost ons dat geld, maar dan houden we hem liever tot het einde van zijn contract in Alkmaar. De verhoudingen met Ajax liggen hier bij onze supporters erg gevoelig en dat is er niet beter op geworden met het vertrek van Martin van Geel naar Amsterdam."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32108826
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Goh, de supporters hebben heftig gereageerd op het vertrek van Van Geel naar Ajax, zou dat soms iets te maken met dat meneer Scheringa zelf als eerste zo ontzettend heftig reageerde?

Vlaar zie ik wel als een aanwinst voor Ajax. Het is iemand die ik wel 1 tegen 1 op een spits durf te zetten en die daarnaast redelijk goed kan meevoetballen en opbouwen. Vooral mannen die 1 tegen 1 kunnen staan verdedigen we een beetje de laatste jaren.

Nu AZ zich zo star opstelt is het dus geen mogelijkheid. Jammer, helaas, verder kijken maar.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:08:26 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32108837
Dan maar geen vlaar hoor,. who cares.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:12:23 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32108901
Ja, want in Alkmaar luisteren ze zo goed naar de supporters. Hoe gaat dat stadion van ze ook alweer heten?

En velen vergeten hier inderdaad dat Grygera's contract volgend seizoen afloopt, en dat 'ie dus verkocht moet worden als we er nog wat aan willen verdienen. Maxwell vertrekt ook dus dan zit je met Heitinga, Escude, Vermaelen en Emanuelson nou niet echt al te breed in je verdedigers.

Wanneer Heitinga zich bij elkaar weet te vegen zou het toch heel mooi zijn als je volgend seizoen een centrum Vlaar - Heitinga kan hebben? Dan verkoop je Escude en haal je nog een van de andere verdedigende talenten in Nederland voor de centrale positie. En dan het liefst eentje die ook rechtsback kan spelen, zodat die positie ook weer dubbel is bezet.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:14:52 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32108948
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:07 schreef mbn het volgende:
Nu AZ zich zo star opstelt is het dus geen mogelijkheid. Jammer, helaas, verder kijken maar.
Het is vrij simpel. Ajax is nog steeds een stap omhoog, Bovendien schijnt Vlaar heel erg graag te willen en wordt 'ie nu al uitgefloten door supporters omdat 'ie naar Ajax wil. Kortom, als dit nog even suddert gaan er snel zaken worden gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')