Martin van Geelquote:Van Geel: "Het voetbal is belangrijker dan de financiën"
Ajax weet nog niet of het bereid is Steven Pienaar en Hatem Trabelsi, die hun aflopende contracten in de hoofdstad niet zullen verlengen, al in de winterstop te laten gaan. In dat geval heeft de Amsterdamse club nog de mogelijkheid om een transfersom te ontvangen voor het duo. Technisch directeur Martin van Geel stelt de beslissing over een vertrek van Pienaar en Trabelsi tijdens het seizoen afhankelijk van de resultaten.
"Het voetbal is belangrijker dan de financiën", stelt de Brabander resoluut. "Dus of Ajax meewerkt aan een transfer in de winter hangt ook af van de stand op de ranglijst en of we wel of niet in de tweede ronde van de Champions League spelen." Van Geel liet tevens weten dat Ajax twijfelt over een contractverlenging voor Tomás Galásek. "Met Tomás Galásek moeten we nog eens rustig bespreken of we nog wel met elkaar door willen gaan."
Hans Vonk, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari wachten nog op een gesprek met Ajax.
mee eens. verkopen die hap en alsjeblief geen contract voor boukhari.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:14 schreef devv05 het volgende:
Mwah, het seizoen is toch al verneukt, dan heb ik denk liever dat we nog wat geld vangen en volgend jaar een nieuw elftal bouwen dan dat we nog net de derde plek halen. Met playoffs maakt dat toch geen flikker uit.
Dus je wil dat boukhari blijft?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mee eens. verkopen die hap en alsjeblief geen niet contract voor boukhari.
Lekker interessant. Zij staan 1ste, waar staat ajax?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als je teminste bereid bent negatief afbraakvoetbal te spelen
Klein detail, maar toch...
2e.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker interessant. Zij staan 1ste, waar staat ajax?
Pienaar's zaakwaarnemer heeft gezegd dat ze deze week zouden gaan praten met een Spaanse club heb ik gelezen. Enig idee welke club mm?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Pienaar wil volgens mij niet naar Schotland. Ik denk dat hij naar Duitsland, Engeland of Italië gaat.
Zonde dat ze niet op Hatem willen wachten trouwens.
Echt he, alles maar tegenhouden of absurde bedragen vragen. Die jongen is in zn jeugd altijd voor Ajax geweest, nu kan ie naar die droomclub. Hij staat wissel en wil zn contract niet verlengen. Ongekendquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef StarGazer het volgende:
pff kut AZ
quote:'Ajax niet verder met Vonk, Boukhari en Anastasiou'
Ajax heeft nog altijd niet gesproken met doelman Hans Vonk, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari, zo meldt De Telegraaf. De kans is dan ook groot dat het trio geen nieuw contract krijgt aangeboden. Anastasiou, Vonk en Boukhari hebben bij Ajax een aflopende verbintenis en lijken de club dan ook te gaan verlaten.
quote:Vlaar: ik sprak niet met Ajax
AZ-verdediger Ron Vlaar heeft niet gesproken met Ajax. De jongeling liet dat dinsdag weten tegenover RTV Noord-Holland. Ajax zou serieuze belangstelling hebben voor Vlaar. De international heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2007. Hij kan voor drie of vijf jaar bijtekenen, maar is tot op heden niet op de aanbieding van de Alkmaarders ingegaan.
De interesse uit Amsterdam maakt het voor Vlaar lastiger om een beslissing te nemen. "Tuurlijk, maar het is nooit makkelijk geweest", aldus de centrale verdediger. "Verder wil ik er niet op reageren."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |