abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32092169
quote:
Van Geel: "Het voetbal is belangrijker dan de financiën"

Ajax weet nog niet of het bereid is Steven Pienaar en Hatem Trabelsi, die hun aflopende contracten in de hoofdstad niet zullen verlengen, al in de winterstop te laten gaan. In dat geval heeft de Amsterdamse club nog de mogelijkheid om een transfersom te ontvangen voor het duo. Technisch directeur Martin van Geel stelt de beslissing over een vertrek van Pienaar en Trabelsi tijdens het seizoen afhankelijk van de resultaten.

"Het voetbal is belangrijker dan de financiën", stelt de Brabander resoluut. "Dus of Ajax meewerkt aan een transfer in de winter hangt ook af van de stand op de ranglijst en of we wel of niet in de tweede ronde van de Champions League spelen." Van Geel liet tevens weten dat Ajax twijfelt over een contractverlenging voor Tomás Galásek. "Met Tomás Galásek moeten we nog eens rustig bespreken of we nog wel met elkaar door willen gaan."

Hans Vonk, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari wachten nog op een gesprek met Ajax.
Martin van Geel . Goed bezig die kerel.
pi_32092390
Mwah, het seizoen is toch al verneukt, dan heb ik denk liever dat we nog wat geld vangen en volgend jaar een nieuw elftal bouwen dan dat we nog net de derde plek halen. Met playoffs maakt dat toch geen flikker uit.
pi_32092619
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:14 schreef devv05 het volgende:
Mwah, het seizoen is toch al verneukt, dan heb ik denk liever dat we nog wat geld vangen en volgend jaar een nieuw elftal bouwen dan dat we nog net de derde plek halen. Met playoffs maakt dat toch geen flikker uit.
mee eens. verkopen die hap en alsjeblief geen contract voor boukhari.

[ Bericht 1% gewijzigd door snellejelle op 08-11-2005 17:29:49 ]
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:28:43 #54
73091 Vom
de Cowboy
pi_32092720
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:24 schreef snellejelle het volgende:

[..]

mee eens. verkopen die hap en alsjeblief geen niet contract voor boukhari.
Dus je wil dat boukhari blijft?
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:29:34 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_32092738
Dat misschien wel, maar het zijn iig mooie woorden. Als hij zich er in de toekomst ook maar aan houdt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32092761
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:28 schreef Vom het volgende:

[..]

Dus je wil dat boukhari blijft?
aangepast
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:53:09 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32095023
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

als je teminste bereid bent negatief afbraakvoetbal te spelen

Klein detail, maar toch...
Lekker interessant. Zij staan 1ste, waar staat ajax?
A.M.A.B
pi_32096025
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lekker interessant. Zij staan 1ste, waar staat ajax?
2e.
pi_32096430
Pienaar wil volgens mij niet naar Schotland. Ik denk dat hij naar Duitsland, Engeland of Italië gaat.

Zonde dat ze niet op Hatem willen wachten trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32096529
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Pienaar wil volgens mij niet naar Schotland. Ik denk dat hij naar Duitsland, Engeland of Italië gaat.

Zonde dat ze niet op Hatem willen wachten trouwens.
Pienaar's zaakwaarnemer heeft gezegd dat ze deze week zouden gaan praten met een Spaanse club heb ik gelezen. Enig idee welke club mm?

Celtic wil Pienaar trouwens wel heel erg graag hebben, omdat Petrov zeer in de belangstelling staat van Blackburn.
pi_32096679
Celta de Vigo niet meer denk ik. Die hadden wel interesse. Valencia is de laatste die met hem in verband is gebracht. Mooie club. Denken ze nog vaak terug aan zijn berepot daar in Nuevo Mestalla.
www.thuisuiteten.nl
pi_32096785
Ik snap niet waarom jullie zo weglopen met die gladjakker. Hij mag dan wel een brabander zijn, wat natuurlijk een pré is. Hij lijkt mij gewoon een onbetrouwbaar typ. Het is duidelijk dat het met "Het voetbal is belangrijker dan de financiën" en "We gaan ons richten op de nederlandse markt" nogal makkelijk scoren is bij de supporters. Die had ik nog wel kunnen verzinnen.
pi_32097300
Van mij mag Reuser terugkomen naar Ajax. Klinkt gek, maar ik heb het gevoel dat dat helemaal zou werken als je hem op linksbuiten zet. Echte Amterdammer, lekker mondig type. Die kun je zo de aanvoerdersband geven...

Ik denk alleen maar even mee met Van Geel hé, dus richten we ons op de Nederlandse markt.
pi_32097421
Wil Reuser nog linksbuiten spelen dan?

Ik wil Sérgio op 10.
www.thuisuiteten.nl
pi_32097425
Tja Reuser bakt er nu niet veel van, maar hij heeft dan ook weinig tot niks aan z'n medespelers. Het zou zo maar kunnen werken.
pi_32097427
Vlaar komt voorlopig niet, aldus voetbalzone.nl

De technisch directeur van AZ, Marcel Brands, heeft tegenover GPD-bladen gezegd dat Ron Vlaar zijn tot 2007 lopende contract moet uitdienen. Op de nieuwe contractaanbiedingen is de verdediger niet ingegaan.

In het jeugdcontract van Vlaar is overigens geen een gelimiteerde transfersom opgenomen. Ajax zal een transfer dus voor de arbitragecommissie van de KNVB moeten afdwingen.

In een dergelijke zaak zal het begrip 'positieverbetering' een sleutelrol spelen. Hierover zijn de meningen verdeeld. Vlaar zou Ajax een verbetering vinden, omdat hij bij AZ geen basisplaats heeft. De Alkmaarders stellen echter dat zij hoger staan op de ranglijst.
pi_32098112
Als Vlaar echt wil speelt hij binnenkort bij Ajax

En tuurlijk is Ajax een positieverbetering, daar heeft de huidige stand op de ranglijst geen fuck mee te maken.
Houd van een lijntje.
pi_32098294
Tja Ajax speelt ook nog altijd CL en AZ niet...zo kan je het ook weer zien inzake de "positieverbetering"
AFC Ajax
pi_32098460
pff kut AZ
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32098613
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef StarGazer het volgende:
pff kut AZ
Echt he, alles maar tegenhouden of absurde bedragen vragen. Die jongen is in zn jeugd altijd voor Ajax geweest, nu kan ie naar die droomclub. Hij staat wissel en wil zn contract niet verlengen. Ongekend
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32098673
Ajax kan hem natuurlijk alleen halen als ze vet meer salaris bieden, maar dat zal met Scheringa niet mee vallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32098735
Die kaasboeren hebben blijkbaar zowieso een grote afkeer tegen de mooiste club van Nederland. Moet je eens voor de grap naar azfanpage.com gaan, het lijkt wel een kakkerlakken site met hun 020 gezever.

Ik denk dat de club en de supporters zichzelf iets te serieus nemen....
Houd van een lijntje.
pi_32098779
gelukkig komt dit van voetbalzone.nl en dus niet uit betrouwbare bronnen.
pi_32099264
Marcel Brands mag dood vallen. Heel AZ trouwens, behalve Louis, Denny, Henk, Shota en Ron. Ze denken dat ze ineens heel wat zijn. Daarom hoop ik dat ze binnenkort gigantisch door de grond zakken als de besten vertrekken.
pi_32099361
quote:
'Ajax niet verder met Vonk, Boukhari en Anastasiou'

Ajax heeft nog altijd niet gesproken met doelman Hans Vonk, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari, zo meldt De Telegraaf. De kans is dan ook groot dat het trio geen nieuw contract krijgt aangeboden. Anastasiou, Vonk en Boukhari hebben bij Ajax een aflopende verbintenis en lijken de club dan ook te gaan verlaten.
quote:
Vlaar: ik sprak niet met Ajax

AZ-verdediger Ron Vlaar heeft niet gesproken met Ajax. De jongeling liet dat dinsdag weten tegenover RTV Noord-Holland. Ajax zou serieuze belangstelling hebben voor Vlaar. De international heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2007. Hij kan voor drie of vijf jaar bijtekenen, maar is tot op heden niet op de aanbieding van de Alkmaarders ingegaan.

De interesse uit Amsterdam maakt het voor Vlaar lastiger om een beslissing te nemen. "Tuurlijk, maar het is nooit makkelijk geweest", aldus de centrale verdediger. "Verder wil ik er niet op reageren."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')