zijn we ook meteen verzekerd van CL deelname voor volgend jaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:30 schreef SamuraiJack het volgende:
Gewoon even de Champions League winnen als compensatie voor de slechte resultaten in de competitie zou ik zeggen.
2005-2006 bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef HeatWave het volgende:
In de CL scoren we tenminste dus daar hebben we meer kans op dan de landstitel dit jaar
Ajax 2004-2005 HCE plek 6, CL winnaar, bekerwinnaar.
Ik kan er mee leven.
Hehe, Liverpool gaat weer dezelfde kant op ook. Finale Ajax - Liverpoolquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef Messenga het volgende:
Tis net alsof wij het Liverpool zijn van vorig jaar.
Slecht in de competitie, wel oke in de CL
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef frenzy2003 het volgende:
Bij PSV gaat Alex toch weg in de winterstop,
toch zullen jullie hopeloos falen na de winterstopquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Alex blijft tot het einde van het seizoen en dan komt Japie Alex opvolgen![]()
als Trabelsi weg wil,dan gaat hij maar. dit seizoen doet hij het niet meer zo goed als eerst en nu we zeker weten Vlaar krijgen is Trabelsi vervangen. laat hem maar lekker naar chelsea vertrekken ofzo,daar kan ie beter terugkomen op zijn oude spel dan bij dit rommelige ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef jna het volgende:
AJAX AJAX AJAX
Van mij mag Pienaar weg maar voor Trabelsi zou ik alles doen als Ajax zijnde
Zo diep zinken als jullie zal PSV in ieder geval nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
toch zullen jullie hopeloos falen na de winterstop![]()
![]()
Laat Vlaar eerst maar tekenen. Dan zien we wel wie er weg kan/mag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als Trabelsi weg wil,dan gaat hij maar. dit seizoen doet hij het niet meer zo goed als eerst en nu we zeker weten Vlaar krijgen is Trabelsi vervangen. laat hem maar lekker naar chelsea vertrekken ofzo,daar kan ie beter terugkomen op zijn oude spel dan bij dit rommelige ajax.
als je teminste bereid bent negatief afbraakvoetbal te spelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef PyTh het volgende:
En kijk maar naar PSV, een leegloop betekent helemaal niet dat je in een overgangsjaar komt als je tenminste een fatsoenlijke trainer hebt
De Jong was vorig jaar al bijna weg, dus die zie ik echt niet blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Roeni3 het volgende:
Volgens mij las ik vanmorgen in De Volkskrant dat De Jong juist nog wilt blijven, ondanks aanbiedingen uit het buitenland.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als je teminste bereid bent negatief afbraakvoetbal te spelen
Tja dat was "omdat hij door het hele elftal geslingerd werd" en daar is nu absoluut geen sprake van....(ondanks dat hij er steeds over blijft zeiken)quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Jong was vorig jaar al bijna weg, dus die zie ik echt niet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |