M.a.w je maakt gehandicapten belachelijk.... Leuk hoor Jordy. Ik heb respect voor die mensen, jij bent schijnbaar zo'n loser die er de draak mee moet stekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En 'n linkje voor jou
zal ik gelijk even op het NSB-knopje douwen.
En jij kunt niet ontopic blijven in je eigen topic. Wie is er dan de sukkelquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
M.a.w je maakt gehandicapten belachelijk.... Leuk hoor Jordy. Ik heb respect voor die mensen, jij bent schijnbaar zo'n loser die er de draak mee moet steken![]()
oeh... Dacht je even dat dit MSN was?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef sr_firewire het volgende:
Humor man... (y)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef Tha_T het volgende:
Jullie mogen het ook over MSN of mail uitvechten hoor. Alle flameposts gaan dan ook vanaf deze post weg
Heb je Kill Bill gezien ? Steeds als Uma Flashbacks krijgt... Dan hoor je zo'n snerpend geluid, en daarna wordt het haar teveelquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:28 schreef Burbo het volgende:
Welk geluidje bedoel je nou in de OP?
het zal weer ens een keer niet zo wezen....quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom gaan die dingen maar 30 ? Alsof mijn brommer 30 rijd
Ja gek wat denk jijquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zal weer ens een keer niet zo wezen....
Op de snelweg achter vrachtwagens hangenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Mute_Me het volgende:
gestress in het verkeer is voor losersgewoon releaxed rijden is veel leuker, minder irritaties dus beter voor je
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |