abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32147047
Miss B, fijn dat Smokey steeds een beetje vooruit gaat en dat hij waarschijnlijk weer bij jullie kan komen wonen.

Geinige foto's Nonneke, vooral Fa Shi met de slaapbank

Panthera, deze ken je vast al, maar op www.kittentekoop.nl en www.kittenbemiddeling.nl en op www.kattenpraat.nl (in het "herplaatsen raskatten" hoekje) hebben ze ook vaak herplaatsers, oudere raskatten op zoek naar een nieuw huisje, vaak gaan die voor castratiekosten weg. Iemand die een ongecastreerd dier wegdoet daar zou ik zo m'n vraagtekens bij hebben, dit wordt meestal gedaan zodat het dier een hoge prijs opbrengt omdat het dan nog geschikt is voor de fok. Koop alsjeblieft geen "raskat" op marktplaats, dan heb je veel kans om met een dierenhandelaar te maken te krijgen (of malafide fokkers die uitgefokte dieren wegdoen en er zo nog wat aan verdienen). Het probleem bij raskatten en kruisingen (die zijn immers meestal ook halfras) is dat er vaak erfelijke ziektes kunnen spelen. Ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die een herplaatser kochten die het vervolgens aan zijn nieren bleek te hebben, en waarvan de verkopers dat geweten moesten hebben. Denk er eens over na hoe je die risico's wil afdekken. Ik zal in ieder geval aan je denken als ik een leuke herplaatser zie in de omgeving Apeldoorn.
pi_32148758
Panthera, op de shhh staan ook een paar halflangharige herplaatsers. Ik weet alleen niet waar ze vandaan komen of opgehaald kunnen worden. Wellicht kan je hiernaar informeren.

http://shhh.nl/katten.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Auticia op 10-11-2005 14:59:21 ]
I bet you are flying inside.
pi_32149209
Stuff om my Xena :

(Dat is dus eigenlijk haar prooi die ze altijd apporteert)
pi_32149318
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef Auticia het volgende:
Panthera, op de shhh staan ook een paar halflangharige herplaatsers. Ik weet alleen niet waar ze vandaan komen of opgehaald kunnen worden. Wellicht kan je hiernaar informeren.

http://shhh.nl/katten.html
ik ga even een mailtje sturen naar aanleiding van Fleur en Jane
And the druids turn to stone...
  donderdag 10 november 2005 @ 15:17:57 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32149594
Xena

De enige stuff die op mijn katten zit is vuiligheid
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32149752
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Stuff om my Xena :

[afbeelding]

(Dat is dus eigenlijk haar prooi die ze altijd apporteert)
Wat schattig .
Ik zat laatst wat oude topics door te pluizen en vond nog een foto van jou met een mini-Xena, slapend op de bank .
pi_32149778
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:17 schreef Spindizzy het volgende:
Xena

De enige stuff die op mijn katten zit is vuiligheid
Die hebben dan ook iets meer haar

Ja auties ik zou best nog wel een mini-xena erbij willen
pi_32149885
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die hebben dan ook iets meer haar

Ja auties ik zou best nog wel een mini-xena erbij willen
. .
pi_32150491
!
Nog in mijn ouwe huissie, ouwe bankie, klein poezzie
  donderdag 10 november 2005 @ 18:41:26 #60
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32155171
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:49 schreef Uhmmie het volgende:
nonneke; heb je geen ruzie met je witbalans ofzo?
dan wor dje beeld wel vaker blauwig
geen idee Beest is gewoon vaag, met sommige lichtsoorten istie ook opeens een andere kleur, tis een kameleonparkiet denk ik Hij moet en zal paars op de foto !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 10 november 2005 @ 20:26:52 #61
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32158183
Net nieuwe Pinpas besteld bij de Postbank

voor de postbank'ers die ook nieuw pasje willen; Design je eigen postbank pas -deel 2-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32158806
Ik ben terug en doodmoe, maar het was toch super leuk, maar dat kwam door mijn klasgenoten Bommel was hysterisch om me te zien en dat is altijd leuk thuis komen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32160404
Welkom terug, rena! .
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 21:59:27 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32161750
Leuk Rena

Non, heb ook een pinpas besteld
Met Xena erop natuurlijk, ik kon het niet laten
  donderdag 10 november 2005 @ 22:13:07 #66
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32161913
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Rena

Non, heb ook een pinpas besteld
Met Xena erop natuurlijk, ik kon het niet laten
Een Xena pinpas welke foto heb je erop laten zetten ??

WB Rena naar je zin gehad in Belgie ?

Vergeet ik net helemaal te zeggen dat we er 2 vijvers bij hebben, een voor binnen om een binnenvijver te maken, en de ander gaat de tuin in. Dan hoeven de schildpadjes niet meer gescheiden te worden 's winters, kunnen ze met zn alle binnen in de vijver
Jaaa we blijven hier bezig, chinchilla hokken, konijnenflat, vijver's, eigenlijk moeten de woonkamer en keuken hoognodig behangen worden, de tuin moet hoognodig gedaan worden etc maargoed dat ik tot februari vrij ben
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32162114
Het was heel erg leuk en gezellig, heb het super gehad en het weer was ook best top
De flora in Oostende

Ik lees morgen hier wel even bij, ben doodop
And you know I might
pi_32163001
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Een Xena pinpas welke foto heb je erop laten zetten ??

WB Rena naar je zin gehad in Belgie ?

Vergeet ik net helemaal te zeggen dat we er 2 vijvers bij hebben, een voor binnen om een binnenvijver te maken, en de ander gaat de tuin in. Dan hoeven de schildpadjes niet meer gescheiden te worden 's winters, kunnen ze met zn alle binnen in de vijver
Jaaa we blijven hier bezig, chinchilla hokken, konijnenflat, vijver's, eigenlijk moeten de woonkamer en keuken hoognodig behangen worden, de tuin moet hoognodig gedaan worden etc maargoed dat ik tot februari vrij ben
Dierentuin "nonneke"

Pinpas :

Rena, mooooi die foto, rust lekker uit, morgen krijgen we een update
pi_32171561
Ohh... Jammer dat ik niet bij de Postbank zit.. Hopelijk komt de Rabobank ook snel met dit

En WB Rena. Hoop dat het toch gezellig was. En zon thuiskomst is altijd gezellig toch?

Nonneke heeft nog veeel te doen, maar gelukkig ook nu veel tijd.. Enne ik zit met smart te wachten op je paarse vogel

En ik ben gisterenavond wezen bowlen met mijn afdeling van nu mijn oude werk. Was echt vet gezellig. Ben blij dat ik toch afscheid van hun heb kunnen nemen op deze manier. Dat vond ik, en hun, ook niet erg leuk. Hebben het verders niet over het werk gehad. ZE hebben zelfs een bos bloemen en cadeaubon en nog 2 hyacinten in vaasje gegeven. Van hun eigen geld ...
Wat een lieve collega's heb ik toch en wat zal ik ze missen.
Baal wel dat ik ze niet heb kunnen inmaken met bowlen Hihi

Ohja de advocaat moest hartelijk lachen om de ontslagbrief. Hij vond het gewoon natrappen...En we staan voor mijn gevoel ook sterk. En ga er helemaal voor. Hopelijk kan ook mijn advocaat kosten op hun verhalen, want goedkoop is ie niet
=^.^=
pi_32171633
Nou, ik heb een mailtje terug gehad van de SHHH, voor Fleur en Jane was al interesse getoond.
Ik heb ook even gevraagd naar de standaard procedure, en die leek me heel redelijk en professioneel, als ik nog eens een koppel katten op hun site zie, zal ik een telefoontje doen uitgaan.
pi_32171995
Hey Miss_B!
Fijn dat je een leuke avond gehad hebt met je (ex-)collega's.

En over die advocaat, kom je niet in aanmerking voor rechtsbijstand?
En is het niet zo dat, als je het wint, de tegenpartij de door jouw gemaakte kosten betaalt?

Panthera, jammer van de poezen, hopelijk staat er binnenkort een leuk koppel voor je op de site.
Op http://www.dierenasiels.com kan je met 'zoek kat' invullen wat je eisen zijn (bijv langharig), ik weet niet of er wat asiels in je omgeving zijn, maar het is misschien te proberen. .
pi_32172310
In principe wel Auticia, maar alleen als het voor de Kantonrechter komt. En aangezien mijn advocaat eerst wil proberen om het onderling op te lossen. Want het voor de kantonrechter laten komen wil mijn ex-werkgever niet, want ze staan namelijk niet sterk. Maar we gaan sowieso aanvechten de schadeclaim. En als het via de kantonrechter moet zeg ik: JA graag. Maar ik weet bijna zeker dat mijn ex-werkgever het wel op deze manier wil oplossen en dan zijn de gemaakte kosten voor mij. En dan blijft het hopelijk bij maar 1 factuur en daar kan ik wel mee leven.
Helaas kom ik niet in aanmerking voor rechtsbijstan, ze rekenen namelijk ook het salaris van mijn vriend mee en dan zitten we buiten de norm.

Het is gewoon even afwachten. Kan me nu in ieder geval beter concentreren op mijn nieuwe werk Lijkt wel of ik sinds gisterenavond het eindelijk heb kunnen afsluiten...
=^.^=
pi_32172326
Vandaag ga ik zoiezo langs het Dierenasiel de Kuipershoek.
pi_32173253
Ben benieuwd panthera!
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:28:58 #75
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32178950
HmHmHm ben er nog laaaaaaaaaaaang niet tevreden over, maar hier istie iets meer paars dan op de andere foto's

nee ze blijven niet voor altijd in dat kleine schijtkooitje zitten hoor Maar dit vind mn moeder makkelijker om ze tam te maken Andere grotere kooi staat al klaar Ohw en dat gele int water is niet vies, maar vitaminedruppeltjes

Rot nou ens op met dat dihing !

En voor Inkie, lekker onduidelijk maar hij had er geen zin in, als het zo droog is zal ik um proberen om te kopen met wat lekkers
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32179409
Zo weer helemaal bijgelezen!!!

Asterixje!!!

Panthera succes bij het asiel!! Hopelijk vind je snel leuke poezebeesten!

Ik heb een Obelix en Harley-pinpas besteld
pi_32181850
Bommel is een beetje ziekjes, hij heeft vanmorgen een plant opgegeten En nu heeft hij vandaag al 4 keer gebraakt. Is dat normaal als hij zoiets opvreet of moet je er wat aan doen? Hij oogt voor de rest niet ziek of zo, hij is gewoon vrolijk en dol.
And you know I might
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:19:53 #78
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32182224
Ik zou de dierenarts even bellen, Rena. Een hoop planten zijn giftig voor dieren.
pi_32182598
Bedankt voor het advies, ik kijk het nu nog even aan denk ik, hij heeft net zijn eten gehad en dat at hij gewoon op. Mijn moeder had ook het idee dat alles er wel weer uitgekomen was vanochtend. Als hij nu vandaag nog een keer overgeeft dan bel ik de dierenarts.
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 17:51:51 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32184771
wat voor plant was het eigenlijk, rena?
pi_32184916
Ik zou het niet weten (ik was er niet bij) , maar hij heeft niet meer overgegeven, hij heeft gewoon gegeten en lijkt gewoon zichzelf, dus ik denk dat hij er voor de rest geen last van heeft. Hij is zo speels dat ik bijna denk dat hij er high van geworden is
And you know I might
pi_32184941
Nou, er waren op dit moment 2 katten aanwezig die het wel gewend waren om binnen te zijn, waarvan ééntje ons het meest aansprak. De mevrouw (Karin) vertelde ons dat ze het liefst alle aandacht alleen zou hebben dus het word geen koppel.
De kat heet Pien ( ik heet Pauline en word ook veel Pien genoemd) en ziet er zo uit:

Ze is gesteriliseerd en 11 jaar oud.
Morgen gaan we haar halen en vandaag hebben we 'toebehoren' gekocht. Fotoos volgen
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:14:32 #83
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32185316
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou, er waren op dit moment 2 katten aanwezig die het wel gewend waren om binnen te zijn, waarvan ééntje ons het meest aansprak. De mevrouw (Karin) vertelde ons dat ze het liefst alle aandacht alleen zou hebben dus het word geen koppel.
De kat heet Pien ( ik heet Pauline en word ook veel Pien genoemd) en ziet er zo uit:
[afbeelding]
Ze is gesteriliseerd en 11 jaar oud.
Morgen gaan we haar halen en vandaag hebben we 'toebehoren' gekocht. Fotoos volgen
gefeliciteerd met de oude dame !
ze ziet er lekker sjaggo uit Goed dat jullie een kat uit ut asiel halen trouwens
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_32185496
ze ziet er leuk uit

niet sjago.. gewoon pissed of dat jullie dr niet meteen meegenomen hebben
ze is vast blij dat ze weg mag
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_32185851
Ik wou zeggen gefeliciteerd met de mooie meid, maar dat zou een beetje oneerbiedig zijn tegenover een dame op leeftijd

Dat jullie nog maar veel plezier aan elkaar mogen beleven ! Weet je ook hoe ze in het asiel terechtgekomen is ?
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:00:17 #86
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_32186472
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:20 schreef Uhmmie het volgende:
ze ziet er leuk uit

niet sjago.. gewoon pissed of dat jullie dr niet meteen meegenomen hebben
ze is vast blij dat ze weg mag
Hahaha ik bedoelde ook meer dat ze zo'n echte lekkere kattenkop heeft, sommige katten hebben dat gewoon, zo'n lekkere sjaggo arrogante kattenblik
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 19:01:06 #87
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 19:03:06 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32186551
die blik herken ik ook van doerak
zo'n ik-doe-net-of-het-me-niet-interesseerd-maar-ik-vind-het-wel-leuk blik
pi_32186632
Pien! Wat is ze leuk! Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding, Panthera.

Lady-wrb, al weer helemaal beter?
pi_32187446
Een jarige poes is een goed excuus voor flinke spam, toch

Vandaag is Lizzie precies 2 jaar bij mij! Van een verschrikkelijk bang wild poesje is ze een heerlijke kletskous geworden Ik wilde een speciale verjaardagsfoto maken maar mevrouw wil absoluut niet op de foto Daarom wat oudjes:

Lizzie

Lizzie

Lizzie en Moek samen op onderzoek uit...

... en samen jagen op de favoriete muis...

Zoals je kan zien is Lizzie degene die actie onderneent en Moek zit er altijd maar een beetje bij. Lizzie is echt slim , Moek is ons sukkeltje
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32187668
Lizzie gefeliciteerd!!! en Moek

Panthera wat leuk dat Pien bij jullie komt wonen!!!!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:49:01 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32187854

Pientje is een schoonheid Wat geweldig dat deze oude dame een lief vrouwtje heeft gevonden om in alle rust nog ouder te kunnen worden
pi_32190606
Gefeliciteerd met Pien Panthera! Weet zeker dat ze het enorm goed bij je gaat hebben... Ze is mooi

Vandaag weer bij Smokey geweest... Het was echt balen, ik had al afgesproken er komt een vriendin logeren van het weekend. En samen gaan we shoppen en dat hadden we ook deels afgesproken omdat ze me wou opvrolijken.
Kwam ik vandaag bij Smokey vroeg de dierenarts of ik van het weekend wat te doen had. Had ik dat nou niet... Dan had ik Smokey voor een heel weekend thuis gehad om hem eens even lekker te verzorgen... Maar heb nu met de dierenarts afgesproken dat het dan volgend weekend wordt
Dan kan ik namelijk morgen een kleinere formaat Bench kopen voor hem. En als hij dan volgend weekend komt dan kan hij daar in ieder geval lekker in liggen en warm blijven. (als dat nog nodig mocht zijn volgend weekend)
Was wel even slikken. Ik had bijna mijn vriendin afgebeld, maar we zien elkaar al zo weinig omdat ze nog in Amsterdam woont.
En ik vind het ook een prettig idee dat als Smokey volgend weekend komt 'logeren' dat ik dan wel een bench en dat soort dingen in huis heb. Anders had ik dat nog ff snel moeten kopen vandaag..
Maar als de dierenarts dat aanbiedt is dat ook een goed teken.. Hij gaat langzaam maar gestaag vooruit. Vandaag al veel langer wakker dan voorheen en weer lekker gekroeld en geknuffeld met elkaar.. Kan echt niet wachten tot het zover is dat hij weer bij mij is
Ik noem hem mijn kerstcadeautje, ook omdat ik hoop dat hij tegen die tijd toch wel weer thuis is

En wat een leuke foto's van Lizzy en Moek Ook echte lekkere knuffelpoezen..
=^.^=
pi_32191234
Pien, welkom!! We verwachten wel even Pien spam, panthera
Echt super dat je een oude dame haar laatste jaartjes bij jou laat slijten

Whehehe Lotje, leuke katten, leuke foto's lekker stout ziet het er uit

SuperSmokey Enneh, geniet lekker van je weekend B., kan smook nog ff lekker aansterken verder, en jij kan ook eens ff genieten met je vriendin na alle ellende!

golfer is zich een hoedje geschrokken vanmiddag... Xena zat ineens zonder tuigje in de tuin
Het tuigje met het touw zat een paar keer om een tak. Dat had ze rap gedaan w.s. en zich ook er zelf uitgewurmd
Maar ipv gewoon katachtig weglopen uit de tuin, bleef ze netjes op het gras zitten tot ze weer haar tuigje om kreeg
We maken wat mee met ons mutsie!
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 22:44:58 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32192485
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Auticia het volgende:
Pien! Wat is ze leuk! Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding, Panthera.

Lady-wrb, al weer helemaal beter?
ik voel me nog steeds niet helemaal ok. maar het gaat wel beter hoor.
thnx for asking
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 22:48:50 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32192574
lizzie gefeliciteerd
als ik jouw kisten zie, schaam ik me dood voor de mijne, lotjeb (*noteert: kisten poetsen)
en je hebt hetzelfde dekbedovertrek

en spam gerust verder hoor, daar hoeft ze niet jarig voor te zijn
pi_32194027
Kisten
Ik heb blauwe ouwe dr. Martens ook
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:41:06 #98
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32194070
Ik poets mijn kisten ook nooit. Zien er echt niet meer uit. Ga binnenkort nieuw kopen

Ik wil ook Docs En Smekkie ook! Die wil de witte met lieveheersbeestjes
pi_32196527
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ik poets mijn kisten ook nooit. Zien er echt niet meer uit. Ga binnenkort nieuw kopen

Ik wil ook Docs En Smekkie ook! Die wil de witte met lieveheersbeestjes
Witte docs met lhb zijn koel voor smekjes, wat heeft caspje nodig.. ff denken... stoere cowboy-docs
pi_32198806
Die enorme schoenen zijn trouwens van mijn vriend

Heerlijk trouwens om hier te lezen dat mijn vriend en ik niet de enige zijn die soms afvragen wat de dieren graag zouden willen (Lizzie mooie pantoffeltjes , Moek plateauzolen vrees ik ) en wat ze later graag willen worden (Lizzie onderzoeker, Moek popster )

.........
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')