Ja, maar Rob wil winnen zónder het spel te spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:24 schreef Jane het volgende:
Rob zit er om te winnen.
Is dat nu niet het verwijt dat ze Menno steeds maken?
Je hebt wel gelijk hierin dat voor de TV Live show kijkers Menno veer berekender wordt neergezet door Talpa.Dus het kan zijn dat het in zijn nadeel werkt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide even eerlijk denk ik. Rob meende ook echt IEDER WOORD van wat hij zei over die nominatie. En Menno hield het heel kort en simpel, maar meende het ook. Menno's stem kwam alleen als puur tactisch over, terwijl Rob echt met zijn hart sprak.
Ik eigenlijk ook niet. Rob was voor mij ook al exit en heeft deze week enkel nog als decoratie gediend. Niet mijn keuze qua decoratie, maar goed..quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wil et daar niet meer over hebben
Rob wil dat de anderen hem láten winnen. Omdat hij Rob is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar Rob wil winnen zónder het spel te spelen.
Of effe rukken in het roddelbad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:33 schreef Minouishere het volgende:
denk dat roel een geheim afspraakje heeft met dildo...
en de kwak uiteraard laten floaten!quote:
En Menno het weer schoon laten maken, zeker!quote:
Ja, maar laten we wel zijn, een invalide hoor je ook te laten winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:34 schreef Jane het volgende:
Rob wil dat de anderen hem láten winnen. Omdat hij Rob is.
nee dat doet 'ie altijd op de wc toch, met een handdoek over de spiegel want hij denkt dat daar ook een camera achter zit...quote:
En voor oudere personen hoor je ook een stapje aan de kant te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar laten we wel zijn, een invalide hoor je ook te laten winnen.
Om heel eerlijk te zijn. Ik ben een ONGELOOFLIJKE roddelaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, dat roddelen. Als ze alleen maar roddelen is 't wel kwalijk ja, maar verder snap ik dat wel. Over wie of wat moeten ze anders praten? Ze zien niets anders dan elkaar de hele dag.
en voor mij ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:36 schreef Jane het volgende:
[..]
En voor oudere personen hoor je ook een stapje aan de kant te gaan.
Oh ja, arme redacteur die de beelden van de plafondcamera steeds voorbij ziet komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:36 schreef Minouishere het volgende:
nee dat doet 'ie altijd op de wc toch, met een handdoek over de spiegel want hij denkt dat daar ook een camera achter zit...![]()
opzij opzij opzijquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:36 schreef Jane het volgende:
[..]
En voor oudere personen hoor je ook een stapje aan de kant te gaan.
Ik moet zeggen dat ik door BB toch wel tot inzicht ben gekomen dat wij vrouwen het een stuk makkelijker hebben, wat dat betreft. Wij kunnen het als we willen toch redelijk onopvallend doen.quote:
alsjeblieft niet zeg. Laat Menno lekker ver bij die ice queen uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
als dido zeker wil zijn dat ze erin blijft moet ze nu menno stiekum neuken en zo een affaire aangaan!
heb je mijn post van vanavond nog meegekregen dat het leek of op het kussen naast ingrid (ik weet effe niet meer wie daar slaapt, lieske geloof ik) APK stond?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, arme redacteur die de beelden van de plafondcamera steeds voorbij ziet komen.![]()
ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moet wegquote:
hoezo onopvallend? ik ben een vrouw maar ik ben nog nooit onopvallend klaargekomen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik door BB toch wel tot inzicht ben gekomen dat wij vrouwen het een stuk makkelijker hebben, wat dat betreft. Wij kunnen het als we willen toch redelijk onopvallend doen.
Als ie daarvoor trouwens in het bubbelbad is gaan zitten, had hij net zo goed in de huiskamer kunnen blijven.
Mwah, als hij supergeil is en de bubbels aanzet moet hij -onschuldig kijkend- een eind kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
Als ie daarvoor trouwens in het bubbelbad is gaan zitten, had hij net zo goed in de huiskamer kunnen blijven.
Dat zijn ook precies mijn 4 favo's.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:37 schreef Lamon het volgende:
Ik kijk qua waardering van de bewoners vooral of ik iemand grappig, vermakelijk, en af en toe meeslepend vind.
Joost en soms Dido vind ik al die dingen hebben.
Roel en Rob vind ik vermakelijk en meeslepend, alleen niet (bewust) grappig.
Nathalie trek ik ook niet, vind haar nietszeggend. Chantal trek ik wel, want ze heeft 'n sterke persoonlijkheid en dat maakt haar boeiend voor het huis. In ieder geval een stuk boeiender dan bijvoorbeeld Nathalie.quote:Met de rest heb ik niet zoveel slechts, maar ook weinig goeds.
Alleen Nathalie en Chantal hebben gewoon iets in hun doen en laten wat ik echt niet trek, da's puur persoonlijk.
Truste.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moet weg![]()
![]()
ik ga naar bed
![]()
Ik ben ook een vrouw, maar als je erg je best doet kan het wel hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hoezo onopvallend? ik ben een vrouw maar ik ben nog nooit onopvallend klaargekomen hoor![]()
haha ja dat zei ik ook al 's........terwijl dido tegenwoordig gewoon uit de fles drinkt, maarja dat is om haar brave image wat bij te schaven he....quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:41 schreef Day het volgende:
Waarom drinkt Roel eigenlijk ineens uit een glas? Moest dat van Dido?
Dat heb ik effe gemist.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:41 schreef Minouishere het volgende:
heb je mijn post van vanavond nog meegekregen dat het leek of op het kussen naast ingrid (ik weet effe niet meer wie daar slaapt, lieske geloof ik) APK stond?
edit: heb er geen cap oid van kunnen maken want ik weet niet hoe je die hier neerzet, maar moet je maar 's opletten...
Ik zag het ook en zei tegen Yolande kijk nou 'nu schenkt hij wel zijn bier in een glas' waarop zij zeiquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:41 schreef Day het volgende:
Waarom drinkt Roel eigenlijk ineens uit een glas? Moest dat van Dido?
das nou jammerquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moet weg![]()
![]()
ik ga naar bed
![]()
kan jij het dan zonder je handen te gebruiken, ik las hier eerder dat er vrouwen zijn die door het aan- en ontspannen van hun bekkenspieren (of wat voor spieren nog meer hihi) klaar kunnen komen.......ik heb al de hele dag zitten oefenen, ben inmiddels bekaf maar het is me nog niet gelukt hoor jammergenoeg.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar als je erg je best doet kan het wel hoor.
Geen ideale situatie, dat geef ik toe, maar het kan echt erg onopvallend.
Never mind cool! Denk praktisch! Denk aan de afwas!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
het is niet cool om je bier uit een glas te drinken op die leeftijd.
ook niet onder liesje dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik effe gemist.
Ik wil niet naast Ingrid.![]()
Afwas is niet cool nooit geweest ook trouwens, maar ik doe het welquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
Never mind cool! Denk praktisch! Denk aan de afwas!![]()
wie is in godsnaam Yolandequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zag het ook en zei tegen Yolande kijk nou 'nu schenkt hij wel zijn bier in een glas' waarop zij zei
het is niet cool om je bier uit een glas te drinken op die leeftijd.
Klopt deed ik ook altijd maar dat ging toen om een tapbiertje die kreeg je niet in een flesje![]()
Ik ben ervan overtuigd dat Rob echt denkt dat het allemaal waar was wat hij zei. Rob wil Menno eruit omdat hij hem niet mag, dat klopt. Dat zei ik dus ook, vandaar mijjn opmerking dat hij vanuit zijn hart sprak. In denk echt dat Rob ervan overtuigd is dat zijn beeld van Menno helemaal klopt en dat heeft hij geprobeerd te verwoorden bij die nominaties.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:35 schreef Day het volgende:
@ Scan, nog even terugkomend op wat ik net postte (over dat Rob uit zijn hart sprak).
Dat is dus gewoon klinkkare onzin. De ware reden dat Rob Menno eruit wil is dat hij hem simpelweg niet MAG (al vanaf dag 1, heeft ie zelf gezegd). Alle dingen die gezegd heeft afgelopen donderdag zijn redenen die hij bij elkaar geraaapt heeft de afgelopen weken omdat gevoel te bekrachtigen. En het meest trieste was dat zeker 90% gewoon gelogen was.
Ehh, ja dat is me ook wel eens gelukt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
kan jij het dan zonder je handen te gebruiken, ik las hier eerder dat er vrouwen zijn die door het aan- en ontspannen van hun bekkenspieren (of wat voor spieren nog meer hihi) klaar kunnen komen.......
Gelukkig heb ik dit jaar ook een lijstje wat nog een beetje getrokken wordt.quote:
mazzel .....quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehh, ja dat is me ook wel eens gelukt.Maar eigenlijk bedoelde ik nog dat het ook mét handen al redelijk onopvallend kan, in bed. Mannen bewegen denk ik over het algemeen iets meer.
Maar goed, 'tis wel erg offtopic misschien. Roel is niet eens bezig, zo te zien. Tenzij hij het ook zonder handen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |