Ik werk alleen, dat is het geheimquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor Scrut. Jij bent een crimineel genie.
Stttt... die rechercheurs en die speciaal agent lezen dit morgen ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werk alleen, dat is het geheim![]()
Nonquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
James Joyce?
Hier ook sweet dreamsquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Tot morgen Burgermeester en Criminal Mastermind
Kylie =quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Kylie?
Zal ik nog een aantrekkelijke meneer voor jou doen?
Het schiet je vast vannacht ineens te binnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
Engelse acteur, grblblblweet zijn naam niet meer
![]()
Het gaat toch om het karakter?quote:oh ja en bedankt he voor dat lekkere ding scrut![]()
Ja ik moet er maar even over slapen denk ik...quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schiet je vast vannacht ineens te binnen
[..]
Nee!quote:Het gaat toch om het karakter?![]()
Trusten Bwennie, sterkte morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:16 schreef BwennieBren het volgende:
Anyway Scrut ikke heelben dus ikke gaan
![]()
Welterusten
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
je wil me gewoon wakkert houden he
En dan lekker rond stuiteren....quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:47 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En een grote beker cappuccino.![]()
Hou op! Zelfs met mijn ogen dicht zie ik die krengen nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:50 schreef Oblivion het volgende:
En dan lekker rond stuiteren....![]()
Goedemorgen!![]()
Ja klopt.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef BwennieBren het volgende:
Goedesmorregus
Er staan dus 3 plaatjes open, die van mij, Scrut en wyc.
Zou dat toch niet te hard roepen...quote:
Hoezo? Moet ik dan naar het Fok!-gevang?quote:
Mutsje, waar vraag je nou om?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik dan naar het Fok!-gevang?![]()
Klappen?quote:
Nee hoor!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:32 schreef pyl het volgende:
Wyccie: Amerigo Vespucci;
Bwennie: T.S. Elliot;
Scrut: Martin Clunes.
Volgende!.
Jan Douwe isquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
*pakt wederom de loep erbij...
Dat is Jan Douwe Kroeske.
Waar haal je ze toch vandaan, die mini-formaat plaatjes?![]()
Of staat de Google-plaatjeszoeker bij jou alleen op klein formaat?
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
even snel goedemorgen zeggen en dan ontbijten... kom net uit bed
Nee joh, mister Chin.quote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Alberto Fujimori.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef dartfanaat het volgende:
Laus Steenbeeke
Ach er is nooit zoveel nodig om massaal te gaan rellen in NL. Een beladen voetbalwedstrijd, een tv-uitzending bijv.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
Kijk dat ze in Frankrijk problemen hebben is duidelijk en kan me tot op zeker hoogte niet echt boeien, maar wel als er doden vallen en het overslaat naar andere steden zoals nu het geval is. Hoe lang nog tot hier in Nederland een aantal gekken dit aangrijpt om te gaan rellen?
Daarom juist....quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach er is nooit zoveel nodig om massaal te gaan rellen in NL. Een beladen voetbalwedstrijd, een tv-uitzending bijv.
De kans zit er in maar ik schat hem zeer klein in.quote:
Ik heb geen idee wie dat is, dus neequote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Han Oldigs?
Vanavond maar eens nova kijken...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef dartfanaat het volgende:
Ik vraag me af hoelang het nog duurt eer er politieke conclusies worden getrokken. Deze kunnen naar mijn idee ook niet uitblijven......en wanneer wordt er eens gepraat...
Immers, bij straffen van de een staat een andere "idioot" op
Hoorde zojuist dat de Tweede Kamer vragen gesteld heeft.......
Dat klopt, maar dat is 'm niet. Deze meneer is vooral bekend geworden van zijn (net niet?) hit 'Ik wil jou'quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef dartfanaat het volgende:
Tee set doet mij denken aan Peter Tetteroo
Ow van die naam heb ik weleens gehoor, maar was er ook niet opgekomen nee.quote:
Herman Heijnsbroekquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:21 schreef dartfanaat het volgende:
[afbeelding]
(opnieuw een "klein plaatje".....hmm, ga toch eens kijken voor grotere
lastig hoor......quote:
Ik weet het......it's all in the game.....(was dat niet een tv-programma)quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
Gentleman?
quote:
En da's helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
dode schrijvert?
quote:
Hmmmmmmmmmm...........quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:55 schreef peaceman het volgende:
Edgar alan poe, mark twain, jack kerouac
?
quote:is waarschijnlijk de meest invloedrijke Duitse dramaticus, toneelschrijver, dichter en theatrale hervormer en een van de meest prominente figuren van de twintigste eeuw.
, zoals zijn juist geboortenaam was, werd geboren in Augsburg, in de deelstaat Bavaria, Duitsland op 10 februari 1898 en overleed aan een trombose op 14 augustus 1956 in Oost-Berlijn, in de toenmalige DDR.
Hij behoorde tot de meest controversiële figuren ooit, die een inpakt hadden op het muziektheater. Hij was een marxist in hart en nieren. Hij werkte vaak samen met de componist Kurt Weill en creëerde met hem een van de meest provocatieve werken die ooit werden opgevoerd. In zijn werk heeftgetracht het publiek aan te moedigen om te denken eerder dan betrokken te geraken in het verhaal en zich met een personage te identificeren. In dit proces gebruikte hij de vervreemding of aliënatie effecten (A Effekts).
ontwikkelde een dramavorm 'episch theater' genoemd waarbij ideeën en didactische lessen van groot belang zijn.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:07 schreef Berkery het volgende:
Bertolt Brecht?
Ik bedoel het wat anders als het misschien klonk.. was meer de teleurstelling dat ik dus met die tjech aankom en de andere voor de hand liggende was Herr Berthold.. en die was goedquote:
Hij schijnt anders nogal een succesvol rokkenjager te zijn geweest. Bovendien jatte hij zijn beste ideeën van zijn vriendinnen, zo heb ik weleens gelezen.......quote:
Nog knapper is het om daarmee leraar Duits te worden!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef Berkery het volgende:![]()
Best knap nog, heb maar drie jaar duits gehad![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Nog knapper is het om daarmee leraar Duits te worden!![]()
Weet je dat ik dat echt een tijdje heb geloofd?
![]()
Jawel, juist wel............quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef Berkery het volgende:
Ben je niet zo'n Van Kooten en de Bie- liefhebber?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Agnes Kant!
hmmm dat was onderdeel van mn examens.... heb ik zeker verbannen uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Fragmentje is uit Die Dreigroschenoper.......![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef Tokay het volgende:
Dat is de geestelijke moeder van Harry Potter.
J.K. Rowling.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Op het plaatje staat Agatha Christie.
Nee, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef brother52 het volgende:
Komt er iets naar beneden gevallen? Meneer kijkt nl nogal bang.
Nee, je hebt het niet mis......quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het Guido Weijers, maar ik kan het mis hebben...
Welterusten en tot morgen Diaanquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
Willy Brandt.
Nou, zeg dat wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
Rustig hier...
Ik hoop ook dat het een goede dag wordt... mn auto staat bij de garage en hoop dat ik hoor dat ie (snel) gemaakt kan worden.... heb hem vrijdag nodig.quote:
thanxquote:Op woensdag 9 november 2005 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zielig he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat je maar snel weer beter wordt!!
waarom hoopt gij dat?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Gellius het volgende:
Ondertussen broeit het hier van de haat en nijd hoor, peaceman. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
toch houden we van jequote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een slecht mens.
Ow die neef ofzo..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef dartfanaat het volgende:
Niet de broer van Bush, je zit wel goed te denken
Ook niet....hij is partijgenoot. De man is een republikein.....en mag weer gaan doen wat hij de afgelopen jaren gedaan heeftquote:
Vervelend dus. geintje. Dat is Bloomberg.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ook niet....hij is partijgenoot. De man is een republikein.....en mag weer gaan doen wat hij de afgelopen jaren gedaan heeft
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vervelend dus. geintje. Dat is Bloomberg.
Ik vind sowieso de keuze in Amerika beperkt. De Democraten zijn centrum en de Republikeinen rechts.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook liever een democraat........
Kun je je voorstellen dat er hier mensen zijn die een 2-partijen stelsel zien zitten???quote:Op woensdag 9 november 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de keuze in Amerika beperkt. De Democraten zijn centrum en de Republikeinen rechts.
Echte arbeiderspartijen zoals de PVDA of SP heb je daar niet.
Monique Hendericx?quote:
Ik hoop het ook niet want dan blijft een groot gedeelte van de mensen onvertegenwoordigd.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er hier mensen zijn die een 2-partijen stelsel zien zitten???
Ik niet.....en god geef, dat dat ook nooit gebeurt
Nee wel Nederlandse actrice idd.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:06 schreef dartfanaat het volgende:
Hupscher oid
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Das wel Monic
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Tokay het volgende:
Oeps, iets te enthousiast... Sorry, mr_a.
Jouw mevrouw: Laetitia Casta?
Prachtige naam ook: Laetitia Casta.....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
*zucht diep. Was het maar mijn mevrouw.....
Zeker waar.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Prachtige naam ook: Laetitia Casta.....
Hmmm, nee, deze meneer heeft wel iets meer in huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Jouw meneer is zo'n boyband figuur?
Damon Albarn, van Blur.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Albarn?
Oei, laat het hem maar niet horen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht eerst dat het een van die mennekes van East 17 was.
Heel goed pylquote:Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef pyl het volgende:
Das ist bestimmt der Robert Wagner (nicht der Mann von Natalie Wood, aber der Österreichische Dartspieler).![]()
Waarom dat vraagteken?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
The Mars Volta?
Omdat ik het vraag....quote:
Ow ja, laat ik het dan anders zeggen. Waarom vraag je het als je het eigenlijk wel zeker weet?quote:
Nee hoor, iedereen heeft zo zijn heldere momentenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
Die heb ik nog 'ns gezien.![]()
Daar schrik je van, hè Peace?
Zegt dat dan...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ow ja, laat ik het dan anders zeggen. Waarom vraag je het als je het eigenlijk wel zeker weet?
En? Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
Die heb ik nog 'ns gezien.![]()
Daar schrik je van, hè Peace?
Dat was dan wel laagspanning.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zegt dat dan...![]()
Gewoon, wilde spanning behouden...![]()
Uhm............heel bijzonder.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef brother52 het volgende:
En? Wat vond je ervan?
laagspanning is ook spanningquote:
Pyl, dat is zeker Jamiroquai nietquote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
Diaan, is dat misschien Jamirtokay?
Dankjewel, Diaan, dat je zo uitgebreid de moeite neemt om me hiervan op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl, dat is zeker Jamiroquai niet
Hard? Ik zou het eerder nogal druk noemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm............heel bijzonder.![]()
En nogal hard.![]()
De eerste keer dat ik ze zag heb ik met viel mijn open mond van verbazing. Hoeveel energie kun je hebben.quote:Maar helemaal niet verkeerd hoor. Die jongens houden wel van een grappig deuntje, terwijl die zanger absoluut niet aan de prozac is - zoveel staat vast.
Daar was ik bijquote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef brother52 het volgende:
De eerste keer dat ik ze zag heb ik met viel mijn open mond van verbazing. Hoeveel energie kun je hebben.
Hard, ja. Ik waaide zowat weg.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef brother52 het volgende:
Hard?
Dat ook. Zeker.quote:Ik zou het eerder nogal druk noemen.
Maar hij lijkt niet eens op Tom McRaequote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef peaceman het volgende:
is het wel een zangert? (denk van wel)
You're welcome...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dankjewel, Diaan, dat je zo uitgebreid de moeite neemt om me hiervan op de hoogte te stellen.
Jazeker is het een zanger enne Brother... ik ken wel meer zangers dan Tom McRae...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef peaceman het volgende:
is het wel een zangert? (denk van wel)
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Toch Tom McRae?
Toch niet Pyl... Tom McRae ziet er zo uit:quote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Toch Tom McRae?
NIet zo lelijk doen tegen Pyl Peaceman!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
over een jaar of 10 ga je wel inzien dat je hier totaal mis mee zit en buiten dat is Tom al wat langer bezig... typisch geval van de klok horen luiden enzo....
![]()
ik welquote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie Fotoloog al genomineerd als beste mod ?
dat valt toch wel meequote:Op woensdag 9 november 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NIet zo lelijk doen tegen Pyl Peaceman!
Hé, leuke username.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
Diaan, is dat misschien Jamirtokay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |