Ze zijn alleen niet zo goed te zien zonder vergrootglas.quote:
In populariteit tov Menno neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Rob weet 100% zeker dat hij er ver boven staat (boven wat?)
in de winter wel, jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wist 't.
Oe, heb je die ook wel 'es aan?
Op enig inzicht heb ik Rob idd nog nooit kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef redhair het volgende:
Rob gaf Roel raad hoe hij de ijskoningin moet aanpakken. Roel moet afstand houden. De 3 meiden hebben volgens hem op dido gestemd omdat ze jaloers zijn.Als hij nu wat afstand neemt en wat aandacht aan de andere dames geeft, komt het wel goed.Daar kwam het zo ongeveer op neer.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er wel blij mee dat Rob verwacht dat hij mag blijven. Ik was al even bang dat zijn exit donderdag helemaal niet als een shock zou komen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Roel doet precies wat wij hier allemaal 24/7 doen.
Hulde!![]()
zoek eens uit welke naam hij hier heeft? Dit kan ie toch niet allemaal zelf verzinnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Roel doet precies wat wij hier allemaal 24/7 doen.
Hulde!![]()
LIeske weet niet wat haar overkomt als ze wel wint. Dat geeft mij al voldoening genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef milagro het volgende:
[..]
in de winter wel, ja
Nou, er blijft niet veel sympathieks meer over op deze manier in dat huis
Je zou zeggen dat Lieske dan maar moet winnen.
Maar het zou leuker zijn als de meest gehate het wint.
Hij heeft Dido toch zo ver gekregen dat ze weer het bed met hem gedeeld heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Rob (tegen Roel): Jij bent gewoon een kerel!
ROTFL!!!!!!!!!!!!!
ja, en drinkt..........en dat dido stoer aan een fles bier lurkt??? en dat roel plotseling uit een glas drinkt?? alleen menno is zichzelf gebleven...quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat Rob deze week laat opblijf?
En het is bijna winter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |