Ik hoor het ja. T'is gewoon triest. Ze worden steeds ongenuanceerder in hun uitspraken. Langzamerhand vallen er steeds meer door de mand. Aan de andere kant denk ik dat het niet te voorkomen is. als je al zo lang met onbekende mensen zit opgescheept, dan moet het haast wel gaan escaleren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:08 schreef Day het volgende:
Oh Scan, hoor je wat die klootzak over onze Liesje zegt?!?!?!!?!?
Mwoah Dido niet, hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske weet niet wat haar overkomt als ze wel wint. Dat geeft mij al voldoening genoeg.
Menno houdt er volgens mij al rekening mee. Dat straalt helemaal uit zijn opstelling en gedrag.
De meiden (Dido en Naat) denken ook dat ze gewoon over heel ver komen.
Nu pasquote:
Hij bedoelt vast het hoogst op ons irritatielijstjequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:11 schreef Jane het volgende:
Rob: "Degene die het hoogst op je irritatielijstje staat, die gaat!"
Nee, Rob, dat zie je dus verkeerd.
Dat ging dus over opmerkingen van Roel over Joost.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:11 schreef doka het volgende:
rob en roel![]()
'of ik wil het niet zien, dat zou ook nog kunnen, op de een of andere manier', rob![]()
in de pot, Menno, in de pot!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:12 schreef MissHobje het volgende:
HUH wat zegt Menno ? 5000 euro ben ik meteen weg ?
nee, joost zei voor 20.000 ben ik weg en jij niet he menno?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:12 schreef MissHobje het volgende:
HUH wat zegt Menno ? 5000 euro ben ik meteen weg ?
Ik ben meer van het verbale geweldquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu pas![]()
Wat een engelen geduld heb je dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |