Je plan slaagt, je bent mateloos populairquote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ben je godverdomme gek ofzo, 80 dat schiet geen fuk op. en als je dan met 160 word geflitst weet je wel wat je dan moet betalen. halve zool. straks breng je mensen op een idee.
Vanaf waar? Groningen? Da's een rechtstreekse IC, dat gaat meestal wel goed.quote:Op zondag 13 november 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
Vanaf morgen dagelijks naar Utrecht. Ik heb de formulieren "Geld-terug-bij-vertraging" alvast in huis gehaald.
Ah, wie mag ik hier een positieve note geven?quote:
En sprookjeszegels graag!quote:Op maandag 14 november 2005 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, wie mag ik hier een positieve note geven?
quote:Op maandag 14 november 2005 00:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Vanaf waar? Groningen? Da's een rechtstreekse IC, dat gaat meestal wel goed.
De enige die ik dit hier heb zien doen is k_man, en om hem nou 'ongekend populair' te noemenquote:Op dinsdag 15 november 2005 05:12 schreef flipsen het volgende:
En je wordt er ongekend populair mee.
En dan lees ik weer over de lange files van vanochtend door alle ongevallen, de afsluiting van de Schipholautotunnel en dan ben ik blij dat het vanochtend maar een klein beetje regende ik vrijwel droog met de fiets naar m'n werk konquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was weer briljant. Trein van Heerlen naar Utrecht reed niet verder dan Eindhoven, overstappen in de trein van een kwartier later. Oorzaak: bovenleiding. Dan Utrecht - Amsterdam Centraal, treinverkeer wordt omgeleid via Hilversum, 15 minuten langer. Oorzaak: bovenleiding. Terugweg hetzelfde.
Was er een gast op Amsterdam Centraal ingestapt, moest naar Muiderpoort, op de koersborden stond de verkeerde (vertraagde) trein (die nog moest komen) nog op. Gaat ie van Amsterdam naar Utrecht, moet ie weer terug naar Amsterdam Centraal om vervolgens de Sprinter te pakken naar Muiderpoort, hij zou er 2 uur 5 minuten over doen.
Oh ja, over die chipkaarten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dan lees ik weer over de lange files van vanochtend door alle ongevallen, de afsluiting van de Schipholautotunnel en dan ben ik blij dat het vanochtend maar een klein beetje regende ik vrijwel droog met de fiets naar m'n werk konterwijl ik eigenlijk met de metro wilde, omdat ik nu een OV-chipkaart heb gekregen
Zoals een uurtje in Amersfoort?quote:Op maandag 14 november 2005 18:53 schreef k_man het volgende:
Ach, een half uurtje in Amersfoort. Er zijn ergere dingen.
Maar we zien je graag op reis en nog steeds met de looks van 27quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Hik het volgende:
Ik heb maar eens mijn fotoboek profiel gewijzigd. In deze stond nog dat ik op reis was en 27 was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |