abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:05:41 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32082551
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef Floripas het volgende:
En jij leest graag wat je wilt lezen, of niet?
Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:06:14 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082572
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

bron?
Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:06:45 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082591
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.
Gewoon weg bagitaliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:05 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082603
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
Zo, had je nog argumenten?
Anders is GeenStijl drie deuren verder.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:30 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082614
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
Ah ja, dat is natuurlijk zeer betrouwbaar
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:31 #156
58560 Oksel
Gezellig.
pi_32082615
Wat voor jongeren zijn het nou, qua afkomst, die rellen? Ik zie maar steeds marokkanen in beeld.. is dat reeel?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:08:59 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32082647
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.
quote:
maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:09:25 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082659
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.
Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?
En poog jij altijd bij mensen in te voelen? Ga opeen paranormaalbeurs staan, dacht ik zo, verdien je er ook nog eens wat mee.
quote:
Gewoon weg bagitaliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen.
Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.

Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:09:34 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32082662
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo, had je nog argumenten?
Anders is GeenStijl drie deuren verder.
"Gewoon weg bagatelliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."

Alles om maar te voorkomen dat de arme allochtoontjes eindelijk eens worden aangepakt, want, och, och, och, we hebben die zielige mensen zelf hierheen gehaald en ze wonen in een sloppenwijk....
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:10:24 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082689
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.
[..]
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.
pi_32082709
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.
ga anders solliciteren bij maurice de hon

tja, als die naffers denken dat als je 10 kinderen fokt je dan een goede oude dagsvoorziening hebt moet je niet gaan klagen dat je het slecht hebt!
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:11:05 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082717
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef matthijst het volgende:

[..]

"Gewoon weg bagateliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."

Alles om maar te voorkomen dat de arme allochtoontjes eindelijk eens worden aangepakt, want, och, och, och, we hebben die zielige mensen zelf hierheen gehaald en ze wonen in een sloppenwijk....
Lees de post boven je even voordat de tranen je het zicht erop vertroebelen.
pi_32082721
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Rustig, rustig mensen
[..]

De rellers zijn wederom een eye opener voor veel europeanen. Men graaft zijn eigen graf.
dat zeg ik al vanaf deel 5
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:13:02 #164
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32082788
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:

Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
Wat is "de wortel" dan?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:14:18 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082826
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.
ga anders solliciteren bij maurice de hon
Ik stelde al: "Ik hoorde". Ik zei niet: "Het is zo dat".
quote:
tja, als die naffers denken dat als je 10 kinderen fokt je dan een goede oude dagsvoorziening hebt moet je niet gaan klagen dat je het slecht hebt!
Ik ken geen naffers met 10 kinderen. Volgens mij ligt hun geboiortecijfer rond de drie.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:15:17 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082860
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef klez het volgende:

[..]

Wat is "de wortel" dan?
Dat er niet is gespreid, dat de openbare scholen in de arme wijken ernstig zijn verwaarloosd, dat de politie heeft toegestaan dat er no-go-area's ontstonden.
pi_32082886
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

bron?
daar heeft hij gelijk in
de linkse partijen wilden vanaf dag 3 al het leger inzetten.

enextreem rechts zal ook wel winnen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:16:08 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32082894
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32082906
Ongeacht de situatie en wie er schuld heeft, iedere burger met enig fatsoen in zijn donder weet dat dit soort acties niet te tolereren zijn.

De franse regering kan ook absoluut niet tegemoet komen aan de allochtonen, want zoals eerder genoemd treffen de achterlijk hoge werkloosheidscijfers de autochtone fransen net zo goed.
Voor mij zou als regering elke vorm van dialoog al om zeep geholpen zijn; avondklok instellen, de eerste maanden spijkerhard optreden, en wijken ruimen. Zorgen dat de achterbuurten weer toegankelijk worden (of in ieder geval beheerd worden door de politie) en dan kunnen we na een bepaalde tijd de balans gaan opmaken. Goed gedrag wordt beloond, wangedrag keihard afgestraft.

Het is naar mijn idee een kwestie van tijd voordat de nieuwe Hitler opstaat. Vooral het zuiden van Frankrijk staat bekend om sterk racistische neigingen, maar dit zou wel eens door kunnen slaan.
Onze allochtone slopers mogen dolblij zijn dat LePenn destijds niet aan de macht is gekomen, want dan was het nu een bloedbad geweest.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32082927
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.

²
En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:17:45 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082936
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?
En poog jij altijd bij mensen in te voelen? Ga opeen paranormaalbeurs staan, dacht ik zo, verdien je er ook nog eens wat mee.
Daar hoef ik me niet voor in te voelen hoor. De onmenselijkheid welke je hier ten toon spreidt om maar politiek correct te zijn is simpelweg schokkend. Daar kunnen je 'grappige' oneliners weinig aan veranderen
quote:
[..]

Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.
Ow, dat is een omslag. tot op heden heb je alleen nog maar sympathie geuit voor de daders.
Redelijke proporties? Wat zijn redelijke proporties voor honderden miljoenen schade?
quote:
Ach ja, de wortel. Zoals eerder gezegd zijn de huidige rellen weer een aardige eye opener voor veel europeanen wat de wortel dan wel niet is.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:19:14 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32082972
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Snatched het volgende:

[..]

En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.
Westerse idealen? Waar heb jij het ineens over, wat ga je dingen aanhalen die totaal niet relevant zijn? Is dit een poging van je om mijn ijzersterke visie te misbrengen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32082989
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

nu komt de aap uit de mouw.

dat is dus de oorzaak van het totale gebrek aan zelfreflectie
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:19:48 #174
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32082990
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.
Wellicht had ze die uitkomst wel graag liever gehad. Nu heeft ze een heel lange sociaal, en emotionele lijdensweg voor de boeg. Er zal altijd een moment komen dat de wil om verder te blijven vechten zal breken. En afhankelijk van de ernst van de situatie, zal ze deze strijd wel eens in het voordeel van haar besluit doen beslechten.

Verder nog 2 opmerkingen.
  • 20 % verband is behoorlijk veel. (zeker als het gelaat daarbij een rol speelt).
  • Op oudere leeftijd genezen brandwonden vrij slecht.

Maar genoeg erover.
  • pi_32083004
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef klez het volgende:

[..]

Wat is "de wortel" dan?
    De wortel is het indivudualisme wat gekweekt wordt door iedereen maar aan zijn lot over te laten, en zo een lagere kaste te creeren in je maatschappij.

Maar blijven jullie maar fijn vasthouden aan de rechtse principes dat we een kleinere overheid moeten hebben, dat mensen het maar zelf moeten uitzoeken, en als we geluk hebben zijn er niet genoeg politie agenten om de grote ontevreden groepen onder controle te houden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')