Net nog even TV gekeken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ben je dan telkens aan het doen?
Ik trouw geen mensen met een hartconditie.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stiekem wou jij met moder8tor trouwen he
Het is wel de beste titel van een SC ooitquote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Maikuuul het volgende:
Lolalsoff ze gaan trouwens op hun 18de
Hoi mensen ik ben er ook weer
quote:Op maandag 7 november 2005 23:28 schreef saaw het volgende:
trouwens is btw echt kutnergens voor nodig eigenlijk
mja
Laat me, ik ben hartstikke blijquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Messenga het volgende:
Modje heeft eindelijk een vriendin, en hoe.
Dat is wennen hè?quote:
Pearl Harbor vul mooierquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Net nog even TV gekeken.
Nou trouwens ook Slikken en spuiten tof programma
shht straks hoort mn vriendje hetquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Messenga het volgende:
Modje heeft eindelijk een vriendin, en hoe.
gebrek aan vloequote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
je hoort niet te roken, dat is slecht voor je
ga dan blowen![]()
dankquote:
Zal ik het doen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik stond vandaag op het punt mn pa te vertellen dat ik rook. Maar het kwam er niet uit
Bij mij ontdekte ze het per ongelukquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik stond vandaag op het punt mn pa te vertellen dat ik rook. Maar het kwam er niet uit
mijn ouders weten het wel maar negeren hetquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Nee hoorquote:
Ja mijn pa rookt ook dus. En nog stiekem ook, zn vriendin weet het niet eensquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn ouders weten het wel maar negeren het
ze roken zelf trouwens ook dus moeten niet zeuren
Subtiel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee hoorIk ga het subtiel proberen, mn shag op de bank laten liggen en vervolgens afwachten.
![]()
mijn ouders hadden na een tijdje wel door dat er overal peuken en asbakken [en vloe en wietzakjesquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee hoorIk ga het subtiel proberen, mn shag op de bank laten liggen en vervolgens afwachten.
![]()
Slaap lekker Chanandlerquote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef Chanandler het volgende:
Maarem ik ga nog even snel douchen en daarna slapen
Laters
goa ie hen wat een zooi.quote:
Yup. Wij inderdaadquote:
Je gaat gewoon 18 april mee stoppenquote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
maar wel lekker
truste Chanandler
hoojj bryan
Ik dacht dat wij gingen trouwenquote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
maar wel lekker
truste Chanandler
hoojj bryan
Hoe dat zo?quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat wellicht op korte termijn PUB verlaten.
hoezo datquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat wellicht op korte termijn PUB verlaten.
gaan we ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij gingen trouwen![]()
Of was dat andere saar?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef saaw het volgende:
[..]
gaan we ook
en op huwelijksreis naar maoui
toch?
quote:
Omdat ik het op bepaalde punten niet eens ben met het beleid in PUB.quote:
Welk beleid?quote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik het op bepaalde punten niet eens ben met het beleid in PUB.
ik ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Daar hoef ik mij verder niet over uit te laten. Er zijn vaak genoeg discussies geweest tussen mij en de crew.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef saaw het volgende:
[..]
gaan we ook
en op huwelijksreis naar maoui
toch?
Ik ga je in ieder geval missenquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hoef ik mij verder niet over uit te laten. Er zijn vaak genoeg discussies geweest tussen mij en de crew.
Het is gezellig jaquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ook niet
maar tis zo gezellig
kheb al een keer 'uit principe' vaarwel gezegd tegen fok
mja moet toch wat doen he
bezigheidstherapie
waar gaan wij eigenlijk heen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ga je in ieder geval missen
Gelukkig zijn er nog users die om elkaar gevenquote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Het is gezellig ja
En er is geen beleid nee, en om de zoveel sc topics gaat het weer fout. Maar tis wel leuk
Zeg jij maarquote:
Tsja, na 117 SC deeltjes is het erg treurig ja.quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ga je in ieder geval missen
euhquote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog users die om elkaar geven![]()
[..]
Zeg jij maar
nja ik denk dat het niet slim is om weg te gaan alleen daarom. je geeft ze alleen maar hun geleik ermee en ik gun ze dat persoonlijk gewoon nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, na 117 SC deeltjes is het erg treurig ja.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, na 117 SC deeltjes is het erg treurig ja.
Boeiend, tijd voor een eigen filmquote:Op maandag 7 november 2005 23:56 schreef brainster het volgende:
[..]
saaw heeft al 2 3 kerels, das genoeg
Of zijn er meer?
niemand staat in de rij hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boeiend, tijd voor een eigen film
Maar ja, ik heb geen zin om in de rij te staan
Ik bedoelde natuurlijk, 117 geopende slowchats en 413 delen meegepost. Maar ach..quote:Op maandag 7 november 2005 23:56 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik denk dat het niet slim is om weg te gaan alleen daarom. je geeft ze alleen maar hun geleik ermee en ik gun ze dat persoonlijk gewoon niet
het is toch nog gezelligde minuut dat het vervelend word ben ik ook weg, maar ik laat me niet wegpesten door een aantal mensen die het steeds weer verpesten
ja snap ik maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, 117 geopende slowchats en 413 delen meegepost. Maar ach..
Nice... even kijken wat er op maui te zien isquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
tis daar mooi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef saaw het volgende:
[..]
niemand staat in de rij hoor
erlijk delen![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Nice... even kijken wat er op maui te zien is
Och het is nog niet zover, er kan nog een boel veranderenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is ons huwelijk, niet die van jou
zwemmen en wandelen en klimmen en dorpjes bezoekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat wil je daar allemaal doen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef saaw het volgende:
[..]
zwemmen en wandelen en klimmen en dorpjes bezoeken
enzo
Zie op. staat er duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef brainster het volgende:
Btw... Saaw... waar en wanneer wil je trouwen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ga lekker voor een keer vroeg naar bed![]()
![]()
saaw![]()
![]()
en brainster, Jaguarized, D_A
Ik ga film kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
Wie blijven er nog over? DM en ik?
Geen idee, op het forum vind ik dat "sjiek" altijd strontirritant maar dat kan dus in het echt meevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet, en als het wel/niet zo was zou ik het toch niet mogen vertellen voor me moeder.
Trouwens waarom denk je dat ?
Ik ben gisteren begonnen aan The Sum of all fears , die ga ik dalijk verder kijken (was gisteren te moequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
Welke ga je kijken DM?
Hoe ist in de liefde btw?Ben je nog wat tegengekomen?
Ik ben nog zoekendequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
Welke ga je kijken DM?
Hoe ist in de liefde btw?Ben je nog wat tegengekomen?
Erg goede film is datquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen aan The Sum of all fears , die ga ik dalijk verder kijken (was gisteren te moe)
Echt een vette filmMaar ik vind dan ook alle films met Jack Ryan vet
(gebasseerd op boeken van Tom Clancy en die lees ik graag
)
CampZone wil ik ook nog steeds een keer heenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
OF misschien campzone 2006 ?daar ga ik prolly wel heen
Wanneer is dat ergens?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
OF misschien campzone 2006 ?daar ga ik prolly wel heen
Ah heb je al picca's?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekendeHeb er wel een paar op het oog
Nog een paar met jack ryan zijn The hunt for the red october, Clear and present danger en Patriot gamesquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg goede film is datEn de combinatie Ben Affleck / Morgan Freeman was me prima bevallen.
Nopequote:
http://nl.campzone.nl/quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ja duh gek, wanneer in de zomervakantie?
quote:Vandaag maakt Gameparty in samenwerking met Codemasters bekend dat de zesde editie van het toonaangevende gamefestival ‘Codemasters Campzone’ van start zal gaan in de nacht van donderdag op vrijdag, traditioneel om exact 00.01 op 21 juli 2006. Het bekendste gamefestival van Nederland zal eindigen op maandag 31 juli om 14.00 uur. De locatie houdt zijn vaste stek in Biddinghuizen op het evenementen terrein bij Walibi World. De inschrijvingen gaan open op 01 januari 2006.
waarheen, intoch van sinterklaasquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Als het goed is ga ik daar heen dit jaar, mits me moeder me wilt brengen
Allemaal erg goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog een paar met jack ryan zijn The hunt for the red october, Clear and present danger en Patriot gamesZijn allen echt vet
ben op zoek naar nog meer films, maar weet niet of die er zijn
![]()
Ga je alleen dan ? Dat lijkt me wel minder, ik zou dan toch met minstens 1 vriend (of vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Als het goed is ga ik daar heen dit jaar, mits me moeder me wilt brengen
Ah ruk, dat red ik net niet.quote:
Ga met Maikuuul.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga je alleen dan ? Dat lijkt me wel minder, ik zou dan toch met minstens 1 vriend (of vriendin) gaan
Met meer films doelde ik nu op Jack Ryan filmsquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Allemaal erg goed.Tijdje terug heb ik Man On Fire gezien, ook een aanrader, met Denzel Washington.
Jong n00b scroll naar bovequote:
Dan heb je dus 11 dagen de tijd om er te komenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ruk, dat red ik net niet.Ik kom net 21 juli om 19.00 terug uit Zuid-Korea.
![]()
quote:
Oh zo. Nee er zijn niet meer dan 4 films met hem. Alleen dus:quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met meer films doelde ik nu op Jack Ryan films
Ik heb trouwens [url=http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/DaMook]*deze*[/url dvd's
Maddoxx ? Ik ken wel iemand (een beetje) die ongeveer zo'n nick heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, ik ga met Maddoxx ( als het goed is ) en nog een vriend van me, zijn broertje komt mee en die neemt ook weer noobs mee alst goed is. Ja gek ik weet niet of DaMook stoer genoeg is voor zoeen lan, jeweett0g de sterkste gasten daar worden alleen maar toegelaten !
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je dus 11 dagen de tijd om er te komen![]()
Ah het duurt nog ff.quote:Het bekendste gamefestival van Nederland zal eindigen op maandag 31 juli om 14.00 uur
Verkapt "Ik-wil-eigenlijk-mee-met-maikuuul-post"quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]Met vrienden doelde ik op irl vrienden
of heeeeeeeele goede inet vrienden
Jammerquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh zo. Nee er zijn niet meer dan 4 films met hem. Alleen dus:
The Hunt for Red October (1990)
Clear and Present Danger (1994)
Patriot Games (1992)
The Sum of All Fears (2002)
Jong hij zit ook op Fokquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maddoxx ? Ik ken wel iemand (een beetje) die ongeveer zo'n nick heeftSpeelt die toevallig ut ? en zo ja welke clan
Hij blijft leuk he.quote:
Neuj niet echtquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "Ik-wil-eigenlijk-mee-met-maikuuul-post"
Nog een aanrader voor een film die ik nog eens moet zien?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
JammerIk lees boeken over hem graag, van mij mogen ze ze allemaal verfilmen
(Die van John Clark ook trouwens, ook van T. Clancy , speelt ook in een of een aantal van deze films
Diequote:
Dan is het een nep maddoxquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong hij zit ook op Fok
Ik en hem hebben de rage van : Kutkachel enzo uitgevonden toen we redelijk aangeschoten waren bij hem thuis
Die met Jack ken je al dus ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog een aanrader voor een film die ik nog eens moet zien?
Vet = gezien. Vooral The Terminal en The Rock zijn super. Eind van het jaar ervaren hoe het is om 7 uur op het vliegveld te bivakkeren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die met Jack ken je al dus ?
Dan Tears of the Sun
Collateral
Black Hawk Down
The Art of War
Hollywood Homicide
A man apart
Mindhunters
Navy Seals
Out of reach
Passenger 57
PhoneBooth
The Rock
Swat
Sniper 1, 2 & 3
Steal
The Terminal
En alle Olsen Twins films
Even een greep uit mijn bescheiden collectie
De andere zijn ook vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vet = gezien. Vooral The Terminal en The Rock zijn super. Eind van het jaar ervaren hoe het is om 7 uur op het vliegveld te bivakkeren.![]()
laat je het nog even aanquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
Trusten DaMook
* Jaguarized doet het licht uit![]()
Niet alleen eens met PUB, blijkbaar met de gehele crew als ik alles zo achter de schermen leesquote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Rel? Waar? Link!quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet alleen eens met PUB, blijkbaar met de gehele crew als ik alles zo achter de schermen lees.
Maar goed, toedels![]()
!
Tofquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:23 schreef snopprinses het volgende:
oh ik mag een nieuwe beamerpresentatie maken
Ik ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef snopprinses het volgende:
te jong voor jou
Hóe oudquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:24 schreef snopprinses het volgende:
dan bepaal ik voor jou, dat ze te jong is
oiquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Messenga het volgende:
Hoi
Moet 4 uur nakomen waarschijnlijk, blokuur verslapen.
Hey lekker dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:32 schreef Imberr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn proefwerken gingen es goed vandaag![]()
Hoiquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:32 schreef Imberr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn proefwerken gingen es goed vandaag![]()
Dan noem je ook even de makkelijkste vakken op die er zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
uhu![]()
economie ging goed en nederlands was gewoon makkelijk
![]()
B!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doekje geeft, en dat al op de vroege morgen.
Ja nederlands wel. Maar eco is redelijk moeilijk voor mij omdat ik suuuperslecht ben in dingen berekenen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan noem je ook even de makkelijkste vakken op die er zijn.
Iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ? Hier?
Ik kwam je even controleren.![]()
En een goede timing ook nog,
Op welk niveau ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nederlands wel. Maar eco is redelijk moeilijk voor mij omdat ik suuuperslecht ben in dingen berekenen.Ik weet nooit hoe je dat moet doen enzo.
![]()
Ach, dat is zo simpel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Weet ik veel.Gewoon wat je krijgt als je op 3havo zit.
t makkelijkste dus.
![]()
![]()
moet je het goed aanpakken, let op:quote:
SPannendquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden![]()
Ik ga weer verder, hou je wel van een afstand in de gaten![]()
Daag Fwnk![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
moet je het goed aanpakken, let op:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllooooooooooooooooo~~~~~~~~~~~~~![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles goed hier??????
![]()
![]()
![]()
jaahoor, net lekkere toets gehad op school, morgen de laatste 2 en dan weer ongeveer vakantiequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]!
Boe-Man![]()
Met mij alles goed hoor, en met u ook ?
hoe gaat het nu verder?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben ingevallen. Vandaag komt het verslag van de wedstrijd.
zooow. Ik ben daar stadion speakerquote:
Hoe lang heb je dan vakantie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
jaahoor, net lekkere toets gehad op school, morgen de laatste 2 en dan weer ongeveer vakantie
Het gaat nog steeds goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoe gaat het nu verder?
ik moet proeftrainen of niet
Ik d8 dat het twee wasquote:
ijsmeisquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Fwnk, ik was weg.
En nu zit ik dan weer op school WOOHOOO!
ah nja.. ik wil toch meer de M kant op dan de E kant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of was het nou 5
EM is niet zo heel lastig hoor
normaal duurt de toetsweek van maandag tot de dinsdag daarop. Maar ik heb maar 4 toetsen en dus tot woensdag toetsweek. De rest vrijquote:
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah nja.. ik wil toch meer de M kant op dan de E kant.![]()
![]()
heb je nog tips?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds goed
Jup, ben bang van wel
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
normaal duurt de toetsweek van maandag tot de dinsdag daarop. Maar ik heb maar 4 toetsen en dus tot woensdag toetsweek. De rest vrij
E is noodzakelijk kwaad, ik heb dit jaar examen en economie is toch wel het moeilijkstquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah nja.. ik wil toch meer de M kant op dan de E kant.![]()
![]()
jazekerquote:
en voor de proeftraining? naja, ik ben toch spits, das toch anders dan keeper/verdedigerquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Luisteren naar WEST. hij kan erg streng worden
Ej waarom was die rel oismois?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Fwnk, ik was weg.
En nu zit ik dan weer op school WOOHOOO!
Geen idee dat regelt mijn collegaquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
welk muziekje gebruik je als er een doelpunt valt?
Er is geen rel.quote:
ELLUF!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
neenee, 2 is t zeker niet.![]()
of toch wel?![]()
IJSMEISS!!1 hoeveel is 1 + 1?
Ik wil ook Pubmod worden en ik doe er alles voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is geen rel.
Alleen Jaguarized wil té graag mod worden en zeikt daarom maar alles af wat met PUB-moderatie te maken heeft.
Ach, die loopt al vanaf het begin te blatenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Fwnk het volgende:
Jaguarized liep ergens over te blaten maar ik kon het niet terugvinden
Nou stap 1, kom eens wat kersenvlaaien hiero brengen. Ik zit in Arnhem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil ook Pubmod worden en ik doe er alles voor
Wtf, jij ook alquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef snopprinses het volgende:
mên mn stomme oor doet alweer pijn![]()
Ik dacht meer aan wat intiemers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou stap 1, kom eens wat kersenvlaaien hiero brengen. Ik zit in Arnhem.
Ik ben middenvelderquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
en voor de proeftraining? naja, ik ben toch spits, das toch anders dan keeper/verdediger
Kusje op je oorquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef snopprinses het volgende:
mên mn stomme oor doet alweer pijn![]()
Komt in de buurt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kersenvlaaien met de vorm van een hartje dan?
aaahw..quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb ik jullie al verteld, dat ik van jullie houdt?![]()
Nee? vertel!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Nee, maar dat hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet hoor.
Nee, ik zei "stap 1" en ik ga lekker niet vertellen hoeveel stappen er zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dus als ik taart bij je laat bezorgen word ik pubmod?
Zolang het eindigt met het bedrijven van liefde vind ik alles goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zei "stap 1" en ik ga lekker niet vertellen hoeveel stappen er zijn!
niksquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wtf, jij ook al?
Ik heb ook last van me oor, mijn vriend heeft toen er iets ranzigs op de tv was mijn oren dicht gehouden, maar iets te hard.
Nu heb ik er best wel last van.
Wat heb jij gedaan dan?
dankuquote:
de zeven stappen wijzerquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zei "stap 1" en ik ga lekker niet vertellen hoeveel stappen er zijn!
Ow, wazig..quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niks![]()
het doet pijn op de plek waar ze me geopereerd hebben..maar das al meer dan 10 jaar geleden gebeurd :/
quote:
En je zegt het ons nu pas?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
me2..is al tweede keer deze week :/
Tweakers toch nie tochquote:
Hoe?quote:
daar kom ik nu nooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
dan ken ik je nog uit de Nachtelijke SC's in ONZ
* Messenga schuift Fwnk door naar Tweakers.net.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Fwnk het volgende:
Ik word wijselijk genegeert door oismois
Ik ben ook tweaker, inclusief abonnement en huiskamer access
vroeger wel toch??quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe?Kom daar nooit
[..]
daar kom ik nu nooit
Via t.net kwam ik hier terechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga schuift Fwnk door naar Tweakers.net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |