Net nog even TV gekeken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ben je dan telkens aan het doen?
Ik trouw geen mensen met een hartconditie.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stiekem wou jij met moder8tor trouwen he
Het is wel de beste titel van een SC ooitquote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Maikuuul het volgende:
Lolalsoff ze gaan trouwens op hun 18de
Hoi mensen ik ben er ook weer
quote:Op maandag 7 november 2005 23:28 schreef saaw het volgende:
trouwens is btw echt kutnergens voor nodig eigenlijk
mja
Laat me, ik ben hartstikke blijquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Messenga het volgende:
Modje heeft eindelijk een vriendin, en hoe.
Dat is wennen hè?quote:
Pearl Harbor vul mooierquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Net nog even TV gekeken.
Nou trouwens ook Slikken en spuiten tof programma
shht straks hoort mn vriendje hetquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Messenga het volgende:
Modje heeft eindelijk een vriendin, en hoe.
gebrek aan vloequote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
je hoort niet te roken, dat is slecht voor je
ga dan blowen![]()
dankquote:
Zal ik het doen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik stond vandaag op het punt mn pa te vertellen dat ik rook. Maar het kwam er niet uit
Bij mij ontdekte ze het per ongelukquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik stond vandaag op het punt mn pa te vertellen dat ik rook. Maar het kwam er niet uit
mijn ouders weten het wel maar negeren hetquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Chanandler het volgende:
Nee hoorquote:
Ja mijn pa rookt ook dus. En nog stiekem ook, zn vriendin weet het niet eensquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn ouders weten het wel maar negeren het
ze roken zelf trouwens ook dus moeten niet zeuren
Subtiel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee hoorIk ga het subtiel proberen, mn shag op de bank laten liggen en vervolgens afwachten.
![]()
mijn ouders hadden na een tijdje wel door dat er overal peuken en asbakken [en vloe en wietzakjesquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee hoorIk ga het subtiel proberen, mn shag op de bank laten liggen en vervolgens afwachten.
![]()
Slaap lekker Chanandlerquote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef Chanandler het volgende:
Maarem ik ga nog even snel douchen en daarna slapen
Laters
goa ie hen wat een zooi.quote:
Yup. Wij inderdaadquote:
Je gaat gewoon 18 april mee stoppenquote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
maar wel lekker
truste Chanandler
hoojj bryan
Ik dacht dat wij gingen trouwenquote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
maar wel lekker
truste Chanandler
hoojj bryan
Hoe dat zo?quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat wellicht op korte termijn PUB verlaten.
hoezo datquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat wellicht op korte termijn PUB verlaten.
gaan we ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij gingen trouwen![]()
Of was dat andere saar?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef saaw het volgende:
[..]
gaan we ook
en op huwelijksreis naar maoui
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |