Dat was gaaf geweest!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik was voor mn werk vorige week in de drukkerij die de CSI-boxen maakt, indrukwekkend om te zien, pallets vol csi-boxen. Maar komende tijd zit CSI Vegas 5 er niet in helaas, nu eerst NY dus en Grave Danger.
Ze vertelden ook dat t plan was om de dvd van Grave Danger in een glazen kist te doen met allemaal plastic mieren erin, maar dat was te duur.
ik had wel medelijden met hemquote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef rena het volgende:
Ik vond de aflevering gisteren erg "leuk"! Gregje opgeblazen door Catherine![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef Nuna het volgende:
Catherine is juist leuk! Alleen Greg is nog het allerleukst
Nee en het wordt ook nooit wat. Sarah heeft blijkbaar wel een oogje op Grissom (overduidelijk), maar Grissom juist niet. Hij flirt ook niet met haar als sommigen denken, hij is gewoon een man en doet af en toe een beetje onbenulligquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef rena het volgende:
Ik snapte dat gedoe tussen Sara en Grissom niet echt, hebben ze nou wel wat met elkaar of niet?
Uhm... officieel niet nee.quote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef rena het volgende:
Ik snapte dat gedoe tussen Sara en Grissom niet echt, hebben ze nou wel wat met elkaar of niet?
grissie, warrick sarah en greg zin tofquote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef SunChaser het volgende:
Catherine doet me niet veel, Nick ook niet. Sarah is complexer en leuker.
Nee, maar van Sara weten we hoe ze over Grissom denkt en voelt, en Grissom laat in mijn ogen toch wel merken ook meer om haar te geven (zie bijv. de episode butterflied). Ze hebben geen officiële relatie, maar er is toch wel 'meer' tussen zequote:Op zondag 4 december 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nooit iets gedaan?
ze geven om elkaar... maar meer ook niet hoor. najah grissom dan. hij ziet tenminste in dat het nooit zal werken en daarom niet echt is.quote:Op maandag 5 december 2005 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar van Sara weten we hoe ze over Grissom denkt en voelt, en Grissom laat in mijn ogen toch wel merken ook meer om haar te geven (zie bijv. de episode butterflied). Ze hebben geen officiële relatie, maar er is toch wel 'meer' tussen ze
BlueCurl? Weet jij dat?quote:Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef Nuna het volgende:
Die herhalingen, welk seizoen is dat? Of neemt Rtl4 gewoon een aflevering uit 1 van de vorige seizoenen? En wat is het laatste seizoen? (dus die van Grave Danger)
Hmm, het gaat dus helemaal door elkaarquote:Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef BlueCurl het volgende:
afgelopen zaterdag was 3.22 op de buis. vanaaf 4.18
nee, niet geheel...quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hmm, het gaat dus helemaal door elkaar![]()
Oh zo! Ik was even vergeten dat CSI nu 2x in de week op tv komtquote:Op maandag 5 december 2005 16:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, niet geheel...
afgelopen zaterdag was 3.22 en volgende week zaterdag komt 3.23
vanavond komt 4.18 en volgende week maandag komt 4.19
schnappie?
je moet het gewppn zien als twee verschillende avonden dat wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |