Dan weet je ook waarom hij dat deed? Maar dat was niet vraagquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toenvallig opgezeten die nacht, het spookt af en toe nog op mijn netvlies
het afval uit de prullenbak op te etenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
Tijdens de bonenweekt lagen Joost en Rob in bed. Joost vertelde dat hij enorme honger had. Hij zei: "Ik ben in staat om .......... op te eten".
Wat zei hij op de ............ ???
Ja hij ging tussen de bedden op de grond liggen, om daarna de meiden dan aan het schrikken te brengen. Werd door Rob en Joost naar binnengeloodst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom hij dat deed? Maar dat was niet vraag
helaas.... hij had het over iets wat zich hoger bevindquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
het afval uit de prullenbak op te eten
Klopt! Is mijn antwoord goed?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja hij ging tussen de bedden op de grond liggen, om daarna de meiden dan aan het schrikken te brengen. Werd door Rob en Joost naar binnengeloodst.![]()
hahaha.... nee maar het zou er wel in de buurt kunnen zijn in de keukenquote:
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef avonne het volgende:
'Al had er een vlieg op mijn bord gezeten, dan had ik die ook nog opgegeten
Streamverslagen van woensdag 26 oktober
OMGquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef BBscanner het volgende:
Hebben jullie ook de streams aan; Lieske; ik heb een lucky string![]()
Sony Ericson, ik reken hem goe-oe-oe-oe-oed !!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef M-en-A het volgende:
Ericson ??
Ja god ja, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En die dochter van een vriend van een kennis van haar ouders![]()
de vraag was datumS en bewonerSquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef BBscanner het volgende:
18 oktober Roel had gewonnen met het in de kaars zetten
Kloptquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
Roel: 18 oktober
Joost: 10 oktober
Linda: 11 oktober
Menno: 21 oktober
Ingrid: 23 oktober
Chantal: 19 oktober
Nathalie : 20 oktober
Lieske: 8 november
Wat moet er op de stippellijn staan? BBquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef avonne het volgende:
--
Dido Tractorquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
Wie van die bewoners heeft er een "speciaal" rijbewijs en voor welk vervoersmiddel?
O echt, dan heb ik daar overheen gelezen. Dan doe ik wel een nieuwequote:
Robquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef BlaBlub het volgende:
Wie verzon het vuilniszakkenspel?
ok ff nieuwe vraag verzinnenquote:
Was dat op die speleltjes avond toen Rikkert er nog in zat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef BlaBlub het volgende:
00:20 Het vuilniszakkenspel
Menno is in de keuken bezig met vuilniszakken. “Mogen we weten wat je aan het doen bent?”, vraagt Joost. Iedereen verzamelt zich in de tuin voor Menno’s spel. “Ik begrijp er niks van”, zegt Roel. Elke Bewoner heeft een reep vuilniszak als een staart tussen hun benen hangen. Iedereen probeert elkaars vuilniszak met de mond te pakken. Complete chaos ontstaat in de tuin.
Het was op dag 4, volgens mij niet op de spelletjes avond. Weet niet wanneer die was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Was dat op die speleltjes avond toen Rikkert er nog in zat?
Live and cooking?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
Tijdens de eier opdracht:
Ingrid en Menno worden ontdaan van hun sokken met eieren.
Nathalie en Chantal zitten nog even in de Zithoek en beginnen weer over het leven na Big Brother
vraag :
Wat kunnen menno en ingrid volgens naat en sjankwal wel presenteren ?
Ja denk dat ik het weet Menno was leraar geweest en wist toen wat spelletjes. De Kleuterleiderquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Het was op dag 4, volgens mij niet op de spelletjes avond. Weet niet wanneer die was.
barend en van dorpquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
Tijdens de eier opdracht:
Ingrid en Menno worden ontdaan van hun sokken met eieren.
Nathalie en Chantal zitten nog even in de Zithoek en beginnen weer over het leven na Big Brother
vraag :
Wat kunnen menno en ingrid volgens naat en sjankwal wel presenteren ?
quote:
jij mag de volgende verzinnen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:08 schreef BB5kijker het volgende:
“Weet je dat je haar op je hoofd sneller groeit dan in je nek?”
Ik weet het, een dom nieuwtje, maar het is er een.
f5 me wezenloos, nog een paar van die dagen en de knop is finaal afgesletenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:10 schreef BB5kijker het volgende:
Hoezo? Gewoon op F5 drukken...
kan niet anders dan dat je hem al klaar had staan, he ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:14 schreef BB5kijker het volgende:
500 gram broodmix
20 gram gist
2 eetlepels zout
3 dl water
goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:20 schreef BB5kijker het volgende:
In Wageningen
(zijn er eigenlijk nog wel anderen die meedoen???)
Als ik het antwoord weet welquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:20 schreef BB5kijker het volgende:
In Wageningen
ik doe m'n best maar dit gaat echt boven mijn pet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:20 schreef BB5kijker het volgende:
In Wageningen
Kruikenzeikersquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:22 schreef BB5kijker het volgende:
Hoe heet de woonplaats van Rikkert tijdens de carnavalsdagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |