Als je maar knuffeltquote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou je wel dood kunnen knuffelen..
Geen kloon, er moet meer geknuffeld worden op Fok!quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef Mauro het volgende:
Wiens kloon?
quote:Op maandag 7 november 2005 22:16 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Als iedereen knuffelt is de wereld een stuk mooier![]()
![]()
Dat is toch niet knuffelenquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
mag ik, dan ook m'n duin in je aars steken ?
Volgens mij heb jij een knuffel nodig!quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opgekankerd met je klef geknuffel.
wereld verbeteraar!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is toch niet knuffelen![]()
Lief zijn!![]()
*KNUFFFFF*quote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef Dos37 het volgende:
precies knuffel op godver
Je knuffelt in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2005 22:31 schreef Blokhut het volgende:
Ik knuffel alleen m'n vriendin, de rest kan de eeuwige graftyfus krijgen
zal ik het dan maar zeggen? we zijn allemaal zo begonnen en met jou komt het vastwel goedquote:Op maandag 7 november 2005 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er zijn genoeg knuffels voor iedereen!
*KNUFFEEELS*![]()
![]()
Niet tegen iedereen zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef Floepsje het volgende:
pas maar op, moemoe heeft mond en klauwzeer
Je bent positief, wat leuk.quote:
na twaalven!quote:Op maandag 7 november 2005 22:41 schreef cyberstalker het volgende:
Dat knuffelen is leuk en aardig allemaal, maar wanneer wordt er geneukt?
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Mag ik toch nog knuffelen?![]()
Knuffelen én sexquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef moemoe het volgende:
Na twaalven wordt de bekende vraag gestelde....
''Wanneer heb jij voor het laatst sex gehad?''
Maar dan is er natuurlijk ook nog tijd om te knuffelen![]()
Meer knuffelmarokkanen!quote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Knuffels brengen veel liefde in de wereld![]()
Jij niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag je ook tegen iemand aanschurken?
Als je het lief doetquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag je ook tegen iemand aanschurken?
Goed zo! Mag ik jou ook knuffelen?quote:Op maandag 7 november 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
Knuffelen...Tegen iemand aanschurken..
![]()
Ik ben er helemaal voor!!![]()
Beren mogen ook! Als je maar knuffeltquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
Knuffel een bruine beer.
Jamaar daar zit geen lieve gedachte achterquote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Blokhut het volgende:
Mag ik ook iemand toewensen om een vrachtwagen te knuffelen?
als het een hele mooie vrachtwagen is en die stil staatquote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jamaar daar zit geen lieve gedachte achter![]()
Jamaar, als je die vrachtwagen nou heel lief vindt?quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jamaar daar zit geen lieve gedachte achter![]()
of een treinquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
als het een hele mooie vrachtwagen is en die stil staat![]()
Hmmmm... Nou vooruit! Als het maar lief is!quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Jamaar, als je die vrachtwagen nou heel lief vindt?
yaaaaaaaaaayquote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm... Nou vooruit! Als het maar lief is!
Mijn 1000e post![]()
Jij hebt een piemeltje, jou knuffel ik nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
SCHURK
En nog een KNUFFEL voor je search
Knuffelt-ie of knuffelt-ie niet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef moemoe het volgende:
Pssst... Het is bijna 0.00 uur, dan kan de bekende vraag weer worden gesteld...![]()
Dan nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij hebt een piemeltje, jou knuffel ik niet.
Wanneer je voor het laatst sex hebt gehad, maar pas na 0.00 uur!quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Knuffelt-ie of knuffelt-ie niet?
[..]
Dan niet
alleen mensen die allebei hebben?quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef moemoe het volgende:
Ik knuffel mensen met piemels en tieten, maakt me helemaal niet uit![]()
Weer een dag op de hoop erbij. Procentueel stelt het niks meer voor, een dag meer of minderquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wanneer je voor het laatst sex hebt gehad, maar pas na 0.00 uur!![]()
Gelukkig maar, want ondanks herhaalde pogingen, beschik ik nog steeds niet over bumpers van voren.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag ook![]()
Maar als je alleen een piemel hebt wil ik ook wel knuffelen hoor![]()
Moet je wel blijven tot na 0.00 uur, want nu word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weer een dag op de hoop erbij. Procentueel stelt het niks meer voor, een dag meer of minder
Niet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ondanks herhaalde pogingen, beschik ik nog steeds niet over bumpers van voren.
Doodsverwensing ban!quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou je wel dood kunnen knuffelen..
En ik wilde jou nog wel als mijn knuffelbitchquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Blokhut het volgende:
Zolang ik niemands knuffelbitch ben wil ik best knuffelen![]()
Luiers knuffelen? Hmmm een vrachtwagen is toegestaan, dieren ook, maar luiers...?quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
je mag ook luiers knuffelen hoor, als dat je fetish is...
volle?
Potverdikkie, zulks een overtuigingskrachtquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
En ik wilde jou nog wel als mijn knuffelbitch![]()
zelfs de voorkant an een trein mag, voor degenen die dat graag willenquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Luiers knuffelen? Hmmm een vrachtwagen is toegestaan, dieren ook, maar luiers...?![]()
Wil je mijn knuffelbitch zijn dan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Potverdikkkie, zulks een overtuigingskracht![]()
Muckje! Heel veel *KNUFFEEELS* voor jouquote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfs de voorkant an een trein mag, voor degenen die dat graag willen
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Muckje! Heel veel *KNUFFEEELS* voor jou![]()
![]()
Ow is dat zo? De tweede keer dat ik iets schreef in een fotoboek ofzoquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
dank je
heeeeeel veel knuffels terug
ik zag dat je in mijn fotoboek geknuffeld had, maar je hebt hem zo ingesteld dat ik niet terug kan knuffelen
kun je bij de instellingen instellenquote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow is dat zo? De tweede keer dat ik iets schreef in een fotoboek ofzo![]()
NBquote:
Ik zal zo meteen ff klooienquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je bij de instellingen instellen![]()
oeh, maar toch wel koel dat ik een speciaal knuffel-bericht in mijn fobo had![]()
neh, ik ga zo weerquote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal zo meteen ff klooien![]()
Blijf je na twaalven hangen? Dan is de bekende vraag er weer![]()
Was je nog gaar op school?![]()
Niemand hoeft het toch te wetenquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Blokhut het volgende:
[..]
NB
Zodra ik gezeik krijg met mijn ega ben ik weer knuffelbitch af
Nah en, zolang mijn egaquote:
Ga je weer?quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, ik ga zo weer
ik kwam alleen even online om iets voor school te bekijken
en om te kijken of er een bepaalde jongeman online was, die het om duistere redenen vertikt tegen me te praten
Een eindeloos knuffel topic tot 06:00quote:
ken je eega (met dubbel equote:Op maandag 7 november 2005 23:56 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Nah en, zolang mijn egahet maar niet weet.
Knuffelssss trug...quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel en we gaan door![]()
*KNUFFEEEEEEEELS*![]()
![]()
ja, zoquote:
Gisteren heb je het ook overleefd, dus ff doorzettenquote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Een eindeloos knuffel topic tot 06:00, kben nou al moe
![]()
ik ook. finaal brakquote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Een eindeloos knuffel topic tot 06:00, kben nou al moe
![]()
mijn ego vindt knuffelen wel okquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ken je eega (met dubbel e) niet, dus dat zit wel goed
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gisteren heb je het ook overleefd, dus ff doorzetten![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
ik wil ook een knuffelbitch...
* muck kijkt naar pjama... hmmja, laat ook maarquote:het liefst in een sexy pakje![]()
![]()
Ja? Hoe lang loopt de aanbieding?quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Knuffelssss trug...
btw: Gamma Bureau stoel gekocht, uber chill![]()
Volgens mij de hele week, maar zou het ff voor je nakijkequote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ken je eega (met dubbel e) niet, dus dat zit wel goed
We binden je gewoon vast hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, zo
mezelf kennende wordt dat weer minimaal 1 uur![]()
oh... i kzit nog steeds op mijn harde houten keukenstoelquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Knuffelssss trug...
btw: Gamma Bureau stoel gekocht, uber chill![]()
pj's zijn ook goed als je maar warm bentquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
[..]
* muck kijkt naar pjama... hmmja, laat ook maar
dan is het goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
pj's zijn ook goed als je maar warm bent
Kan het niet lezen op de gamma.com .. maar op de voorpagina van de folder staat "deze week" dus ik neem aan de hele weekquote:
mja, hoef ik geenantwoordop te geven, dat weet je alquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ok 0.00 uur geweest![]()
De bekende vraag
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad?![]()
Morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ok 0.00 uur geweest![]()
De bekende vraag
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |