Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van je Xbox -> TFT monitor?
Voor je tv zou ik gewoon component pakken. En VGA is inderdaad niet per definitie VGA. Maar analoge HD-signale gebruiken frequenties waar VGA-monitoren ook mee om kunnen gaan. Je VGA monitor moet dan 480p, 720p en 1080i signalen kunnen verwerken. Maar àlle monitore kunnen sowieso 480p aan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef moz het volgende:
Mijn LCD tv heeft ook een VGA ingang. Is dat nou de best mogelijke aansluiting kwa beeldkwaliteit? En VGA wil toch niet per definitie HD zijn?
VGA is niet per definitie HD volgens mij, ik weet niet welke monitoren allemaal HD ondersteunen, maar het schijnt dat de meeste nieuwe monitoren het wel doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef moz het volgende:
Mijn LCD tv heeft ook een VGA ingang. Is dat nou de best mogelijke aansluiting kwa beeldkwaliteit? En VGA wil toch niet per definitie HD zijn?
Ah nee inderdaad, typisch 360 publiek. Ik ga weer verder met Fable in elk geval, bij gebrek aan Zelda. Groetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Letterlijk gehoord, over Kameo:
'Ik wil geen Zelda spelen, ik wil schieten'Maar goed, ieder zn eigen mening natuurlijk, maar vond het wel weer opvallend.
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Stel ik sluit zo'n kabel van mijn Xbox -> TFT monitor. Is er ook nog een splitter ervan dat ik het niet telkens moet verwisselen?
Hey, bij Nintendo klopten ook alle vooroordelen. Er waren bijv veel moeders bij Nintendogsquote:Op zondag 13 november 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ah nee inderdaad, typisch 360 publiek. Ik ga weer verder met Fable in elk geval, bij gebrek aan Zelda. Groeten
TMF publiekquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de PU Gameplay stonden ook 360's. Erg populair natuurlijk. Je kon op elke 360 bijna alle demo's spelen. 90% was echter PGR3, CoD2 en PD0Ik zag een enkele Kameo en misschien 2 keer King Kong.
360 publiek
Zoals gezegd, ze bestaan wel maar volgens mij is het een prijzige bezigheid: klik. Of eentje van Sitecom: klikquote:Op zondag 13 november 2005 00:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Dit bestaat dus niet?
Klein raar voorbeeldje
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/vb.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb het even gezien op de playstation 2 en het maakte absoluut geen indruk op me.quote:Op zondag 13 november 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
Is er niemand geïnteresseerd in Gun? Ik wilde hem eerst voor de Xbox halen, maar ik wacht nog even en dan haal ik de Xbox360 versie. Er zijn te weinig wild west games.
Mwa kameo gewoon effe relax doen en dan 's avonds effe knallen/gassen met pgr/codquote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef pkwarts het volgende:
Spellen door elkaar heen spelen werkt toch niet. Snap niet dat sommige mensen er drie spellen bij halen.
Ik doe met je meequote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
Besloten maar 1 spel te halen.... Kameo.... met de rest wacht ik even
Het gaat over de Xboxquote:Op zondag 13 november 2005 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ze bestaan wel maar volgens mij is het een prijzige bezigheid: klik. Of eentje van Sitecom: klik
Even contact opnemen met die zaak dus en zeggen wat je wilt. Alleen moet je dan wel een PS/2 muis hebben. Maargoed, nu weer X360.
Tuurlijk wel. Als je b.v. een game als Kameo hebt of een rpg en je zit de hele dag allemaal shit uit te zoeken e.d. dan wil je na een tijdje toch even raggen of schieten of iets arcade's doen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef pkwarts het volgende:
Spellen door elkaar heen spelen werkt toch niet. Snap niet dat sommige mensen er drie spellen bij halen.
Waarschijnlijk vond papa het net zo leuk allemaalquote:Op zondag 13 november 2005 17:00 schreef kepler het volgende:
(ook een jochie dat aan zijn vader vroeg: mag ik die hebben? Ja tuurlijk zoon, met sinterklaas krijg je hem)
Verwende koters ook tegenwoordigquote:Op zondag 13 november 2005 17:00 schreef kepler het volgende:
net ff bij de mediamarkt gekeken, maar iedereen was aardig enthousiast over de 360Vele mensen stonden te kijken en vonden het er prachtig uitzien. Ik hoorde ook veel mensen die hem gingen/wilden kopen (ook een jochie dat aan zijn vader vroeg: mag ik die hebben? Ja tuurlijk zoon, met sinterklaas krijg je hem
)
Idd, als je bedenkt dat ik vanaf de SNES (kortom, vanaf mijn 9e) alle consoles zelf heb moeten betalen.quote:
Zelfs die heb ik samen met m'n zusje moeten kopen. 299 gulden was 'ie toen, ieder 150 guldenquote:Op zondag 13 november 2005 18:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, als je bedenkt dat ik vanaf de SNES (kortom, vanaf mijn 9e) alle consoles zelf heb moeten betalen.
NES heb ik nog gekregen. Maar ja, toen was ik 6.
Waar zou ik op mijn 6e 150 gulden vandaag moeten toverenquote:Op zondag 13 november 2005 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik samen met m'n zusje moeten kopen. 299 gulden was 'ie toen, ieder 150 gulden![]()
Mijn ouders wilde geen retourtje Taiwan betalenquote:
Splinter Cell?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:20 schreef Black-Hole het volgende:
Jammer dat PGR2 (nog) niet in de lijst te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |