nou van sommige kunstquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Taal, Theater en Kunst. Een van de subfora van Fok!. En daar gaat het dus niet over erecties.
dat kan best jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag las ik in de studentenkrant van de RuG dat een man gemiddeld 11 maal per dag een erectie heeft. Dat vond ik best wel veel (al geloof ik dat ze de erecties die je krijgt in je slaap ook meetelden, maar dan nog). Dus heren, vertel me eens, klopt het? Hoe vaak heb je gemiddeld per dag een erectie?
Genante situaties als gevolg van minder gewenste erecties zijn ook welkom in dit topic.
Is dit onderzoek gedaan bij Groninger studenten?quote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag las ik in de studentenkrant van de RuG dat een man gemiddeld 11 maal per dag een erectie heeft. .....
beetje wanhopig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit onderzoek gedaan bij Groninger studenten?
Zijn die zo viriel?
Moet ik verhuizen naar Groningen?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit onderzoek gedaan bij Groninger studenten?
Zijn die zo viriel?
Moet ik verhuizen naar Groningen?
Sta ik daar de hele nacht te lonken op de Grote Markt in Groningen.quote:
Hoeveel erecties heb je daar geteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:42 schreef I_doubt het volgende:
Maar in de "Drie Gezusters" daar werd het pas gezellig.![]()
Hij ging erecties bij andere mensen tellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:31 schreef euh.. het volgende:
[..]
Hoeveel erecties heb je daar geteld?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef SlimShady het volgende:
Op de middelbare school kreeg ik vaak erecties. Niet normaal.
In de klas dan he.
Lijkt mij ook niet neequote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is het ook(spreek overigens niet uit persoonlijke ervaring
). Man zijn is zo makkelijk nog niet
![]()
nou..? in bedwang? soms is dat niet eens voldoende.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee
Moet dan denken, aan een mooi wit strand, met alles aanwezig wat een man prikkelt
Mannen zijn gedoemd tot strakke spijkerbroeken, die de boel nog een beetje in bedwang houden dan
Sorry mannen, ik kon het niet laten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |