bloedsomloop en strakke broek.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef innepin het volgende:
[..]jawel, en ik ben geen man.
Kijk, dat een gedachte je geil kan maken snap ik, maar ik bedoel dus juist wat Mister1977 een "gewoon spontane" erectie noemt, dus geen geile gedachten, maar echt zomaar.
Een ODOL komt ook niet altijd omdat je geil bent, maar omdat je ontspannen bent. Je wordt net wakker, kijkt onder de dekens en oraginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa: daar istie dan! In mijn slaap ben ik ook niet geil, maar het schijnt dat ik dan toch een paar keer een erectie krijg. In een staat van totale ontspannenheid kan je een erectie krijgen, zonder dat je geil bent...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef innepin het volgende:
[..]jawel, en ik ben geen man.
Kijk, dat een gedachte je geil kan maken snap ik, maar ik bedoel dus juist wat Mister1977 een "gewoon spontane" erectie noemt, dus geen geile gedachten, maar echt zomaar.
echt waar? dat je die krijgt....quote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef Keksi het volgende:
Of van die fiets-erecties
en ik maar aan rottende lijken denken zodat ie wegging, MAAR NEE HOORquote:Op woensdag 9 november 2005 22:12 schreef Pihkal het volgende:
ik had bijna altijd een ochtond lul toen ik uit de auto stapte om naar mn stage te gaan![]()
Meestal helemaal niets. Een spontane erectie staat helemaal los van seksuele opwinding. Die krijg je als je de krant aan het lezen bent, aan het telefoneren bent of naar het journaal aan het kijken bent.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren...
D'r zijn nog wel wat ergere pics op internet te vinden dan wat rottende lijken hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 22:13 schreef Pihkal het volgende:
[..]
en ik maar aan rottende lijken denken zodat ie wegging, MAAR NEE HOOR![]()
watje, ik zit al op het gemiddeldequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef deek het volgende:
Ik heb een boner, de 6de voor vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |