6) Op het strand met al die lekkere meiden in niets verhullende kledij, staat garant voor een mega paal in m'n zwemshort, moet ik weer op m'n buik gaan liggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:35 schreef Mister1977 het volgende:
Volgens mij kun je op een aantal manieren een stijve krijgen:
1)'s Ochtends is er de welbekende ODOL
2)als je moet plassen en je houdt het op krijg je er ook eentje.
3)als er iets is waar je opgewonden van wordt (waar je dus vervolgens ook voor open moet staan)
4)gewoon spontaan, geen aanwijsbare reden
5)door langdurige aanraking: een drukke bus en een meid had haar tas in mijn kruis geparkeerd (het moet dan wel een meid zijn raar genoeg, dus er speelt meer dan aanraking)
een gedachte bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef innepin het volgende:
Ik snap niet hoe je zomaar een spontane erectie kan krijgen. D'r moet toch *iets* zijn dat het stimuleert?
een mooi persoon, verhalen/fantasiën over sex.quote:
Nooit geneukt zeker........quote:Op woensdag 9 november 2005 09:17 schreef innepin het volgende:
Ik snap niet hoe je zomaar een spontane erectie kan krijgen. D'r moet toch *iets* zijn dat het stimuleert?
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:38 schreef bonke het volgende:
op dit moment ben ik aan me derde bezig
sinds ik wakker ben dan he![]()
vanaf 8 uur
heb er in de sauna (gelukkig) nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:36 schreef belusting het volgende:
ja soms echt als je het idee hebt dat je totaal niet geil bent, gaat ie zomaar staan.
das ook de reden dat ik niet de sauna in durf (waar ik natuurlijk wel kans heb om geil te worden)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |