Volgens dat krantje waren het er vier of vijf gedurende de nacht.quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef erikkll het volgende:
11 in totaal, 9 in de slaap
dat las ik ergens
maar 2 overdag is wel erg weinig, daar kom ik iig overheen
dat verschilt nogal. soms is het spontaan. soms is het een mooi gekleed meisje. en uiteraard sexuele gedachten/handelingen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren... Voor de een is een bloot been wellicht genoeg, de ander krijgt het warm als hij langs een Sloggi billboard rijdt en weer een ander heeft misschien al last als hij lang de Livera loopt.
meestal de gedachte aan de nacht ervoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren... Voor de een is een bloot been wellicht genoeg, de ander krijgt het warm als hij langs een Sloggi billboard rijdt en weer een ander heeft misschien al last als hij lang de Livera loopt.
er komen ook wel eens spontaan gedachten op hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
kontjes doen het voor mij. altijd lekker: vrouwenkontjes.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik ook wel interessant vind om te weten is wat er voor de heren nodig is om een erectie te triggeren...
Heb jij dan ook een erectie?quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond het veel, maar eigenlijk... Ik ben wel vaker dan 11 keer per dag geil denk ik.
Die 11 per dag red ik ongeveer wel als je degenen in mijn slaap niet meetelt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van jou.Hoeveel meer?
ben jij ook zo'n shemale fanboy?quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een erectie?![]()
Dat noemen ze incontinentie.quote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het voelt alleen maar lekker warm daar beneden.
Dat is je buik!quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef Het_Biertje het volgende:
Het enige wat er lastig aan is, is het feit dat ik dan de neiging heb om voorover te vallen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ben jij ook zo'n shemale fanboy?![]()
sorry, niet persoonlijk bedoeld.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het voelt alleen maar lekker warm daar beneden.
Ik heb nogal een lage vochtproductie daar (helaas), dus dat gebeurt niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
![]()
(lek je trouwens dan niet door als dat vaak genoeg gebeurt op een dag
)
Dat weet ik.quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef tiez het volgende:
je krijgt echt niet alleen een erectie als je sexueele prikkelingen (bewust) meemaakt.
geluk bij een ongelukquote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nogal een lage vochtproductie daar (helaas), dus dat gebeurt niet.
Angsterectiesquote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef rasor1 het volgende:
11 keer klinkt beetje weinig
en genante momenten tja als je daar niet tegen kan kom je ze des te vaker tegen dat is het vervelende
nog nooit meegemaakt. ik weet bijna zeker dat ik dan stijfquote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Angsterecties. Altijd leuk als je bij die foeilelijke urologe bent: nu geen erectie krijgen nu geen erectie krijgen nu geen erectie krijgen
![]()
Dat is het ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me echt heel vervelend.
rustig adem gaan halen..ontspannen..en dat ding naar beneden dwingen.. en zorg dat je aan de groentekraam op de markt gaat denken ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef rasor1 het volgende:
nooit meegemaakt? in zwembad bv yikes eng en je zwembroek staat dan halve meter van je buik verwijdert
wat doe je dan als het zwembad dichtgaat? mijnheer weelt u alstublieft het zwembad verlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |