quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
flikker jij helemaal maar op met je labiele gezeik
Heeee leukquote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn 1e post gezet in K&W. Op weg naar een betere Jag aangezien slowchatten niet goed voor je "reputatie" op fok is.
Noemt 'ie mij labielquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
rot toch ook een end in mekaar met die schijt awards
quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg fles, volgens mij ben jij ook de persoon op fok die desmilie het meest gebruikt.
olaquote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat pleit toch niet voor je![]()
hai trouwens![]()
Jaja, ik heb vanavond even te horen gekregen dat ik niet veel constructiefs toevoeg op Fok dus ik werk aan wat meer kwaliteitsposts.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jag nog een post!!
En wat voor één![]()
Je kwam net binnenvallen gisternacht toen ik het licht uit deed.quote:
En ik ben al nachtblindquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kwam net binnenvallen gisternacht toen ik het licht uit deed.![]()
chicá!quote:
En die nachtlenzen hielpen ook al niet veel zeker...quote:
Heb ik niet... volgens mij is het gewoon een hersenfoutje (dat er al toe heeft geleid dat ik twee keer al bijna een fietser heb doodgereden. Gelukkig is bijna helemaal niks)quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die nachtlenzen hielpen ook al niet veel zeker...![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb ik niet... volgens mij is het gewoon een hersenfoutje (dat er al toe heeft geleid dat ik twee keer al bijna een fietser heb doodgereden. Gelukkig is bijna helemaal niks)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |