APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef SuperMOM het volgende:
++ Voor CartWoman omdat zij dat ook doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?
ok, jammerquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik bedoel met de zin: "omdat zij dat ook doet", de volgende streamverslagen klaar zet als ik bezig ben de streamverslagen te schrijvenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal mee eens, een fijn plan Gert!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
In het besef dat ik mezelf uitermate kwetsbaar opstel met de volgende opmerking:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Steeds vaker zie je mensen alleen maar pluspunten geven en helemaal geen minpunten.
Bekijk de drie stemmers hierboven maar eens, heeft 9 keer een ++ opgeleverd.
Ik snap wel waarom: het is leuk om mensen te plezieren/belonen, je krijgt een keer een cadeautje terug, en je loopt ook geen risico op een wraakactie omdat je iemand punten hebt afgepakt.
Maar het geeft eigenlijk wel wat meer schwung aan deze lijst, als er ook minpunten gegeven moéten worden, toch?
Anders wordt het helemáál zo'n klef geglij hier.
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op maandag 7 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
Gatver alleen maar positieve punten, wat is er met me aan de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zou beter zijn als je minimaal 1 negatieve stem zou moeten uitbrengen, want dit schiet niet op zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Eens met Gertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat jij me weer eens niet serieus namquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal aan je denken de volgende keerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
ik krijg zelf steeds meer moeite om me in te houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef APK het volgende:
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil eerst weten hoeveel notes een ban isquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je gang hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Scanman –2 om zo de balans in de top van de lijst terug te zien komen!
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SJANKWAL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Let the war beginom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afstand tussen jou en mij bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop