Bitch i.o. he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:44 schreef luciano het volgende:
Dat zag ik SjankwalC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb je geloof ik zelfs op dit topic gewezen , maar nu heb je me al 2 / 3 / 4 keer genaaid , en :
IK VOND HET NIET EENS LEKKER , dus wacht maar tot ik vanavond thuiskom om te gaan stemmen ............
AL MOET IK ONDERWEG EEN BENZINESTATION BEROVEN , EN DE COMPUTER DAAR GIJZELEN , zolang het maar voor 23.59 uur gebeurt .........
Kanonnen en tanks als smileys volgen nog voor je , ik moet zo gaan werken .
Be Prepared !
Ik vind die ranglijst makkelijker...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben even zo brutaal geweest om de lijst op alfabetische volgorde te zetten. Dat is makkelijker zoeken naar de persoon die je moet hebben!!!
Er staat ook geen 'servival'quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef versabommie het volgende:
APK er staat geen BB bij de TT ....
zal ik doen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat ook geen 'servival'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga jij het melden in het feedback topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.................
Ferdii: 15
Djoj: 15
Cuall: 19
Yantjes 13
Loedertje: 13
Jalla: 11
LekkerSimpel: 9
Zoalshetis: 9
Regenworm: 1
Jij verdiend 2 punten bij mijn volgende stemronde...... denk ik....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ben zo brutaal geweest het toch maar weer in de puntenvolgorde te zetten.
Dat vind ik namelijk makkelijker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Gert ++ Er zit een stukje emotie en een stukje kwetsbaarheid bij Gert
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.WTF?!!?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gaat onze Peet punten kosten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
Hij noemt je in ander bewoording een janknicht!
idd, sterker ik denk er zelf over om Peter -2 te geven, zo ga je gewoon niet met elkaar om op een beschaafd forum!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat onze Peet punten kosten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Supermom ++ Bedankt voor de streamverslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop