APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:12 schreef SuperMOM het volgende:
++ Voor CartWoman omdat zij dat ook doet
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK!!!! Dit riekt dus gewoon naar dikke vette stemafspraken en ik mag aannemen dat een zeer strenge doch rechtvaardige sanctie zal volgen?
ok, jammerquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel met de zin: "omdat zij dat ook doet", de volgende streamverslagen klaar zet als ik bezig ben de streamverslagen te schrijven
![]()
Helemaal mee eens, een fijn plan Gert!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
In het besef dat ik mezelf uitermate kwetsbaar opstel met de volgende opmerking:
Steeds vaker zie je mensen alleen maar pluspunten geven en helemaal geen minpunten.
Bekijk de drie stemmers hierboven maar eens, heeft 9 keer een ++ opgeleverd.
Ik snap wel waarom: het is leuk om mensen te plezieren/belonen, je krijgt een keer een cadeautje terug, en je loopt ook geen risico op een wraakactie omdat je iemand punten hebt afgepakt.
Maar het geeft eigenlijk wel wat meer schwung aan deze lijst, als er ook minpunten gegeven moéten worden, toch?
Anders wordt het helemáál zo'n klef geglij hier.
Is het een idee als je (minstens) 1 van de 3 namen minpunten moet geven?
Wat vindt de Spelleider daarvan?
quote:Op maandag 7 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
Gatver alleen maar positieve punten, wat is er met me aan de hand![]()
![]()
Het zou beter zijn als je minimaal 1 negatieve stem zou moeten uitbrengen, want dit schiet niet op zo
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijnquote:
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fijn te zien dat jij en Gert het met me eens zijn
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat jij me weer eens niet serieus namquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het een beetje onopvallend in je post gezet, dus ik had het niet gezien. Maar hierbij alsnog: briljánt plan, PC Eend.![]()
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fantastisch plan PC Eend, dat minimaal 1 minstem. Jij bent iemand met visie!
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij bent totaal niet grappig, ieder zijn ding![]()
Ik zal aan je denken de volgende keerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor de grappen maar de punten!
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef PC eend het volgende:
ik krijg zelf steeds meer moeite om me in te houden![]()
Ik wil eerst weten hoeveel notes een ban isquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Net nu ik mijn leven gebeterd heb.![]()
Ga je gang hoor!![]()
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Scanman –2 om zo de balans in de top van de lijst terug te zien komen!
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlog
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer meen ik. Ik meen dat je gisteren iets anders zei.
Okee, dan is het vanaf nu oorlog
SJANKWAL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes, dit moet wel de bedoeling zijn geweest
Let the war begin![]()
![]()
Afstand tussen jou en mij bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom scan, de afstand is anders veel te groot!
Ja die zal dat vast zo openlijk zeggenquote:
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afstand tussen jou en mij bedoel je
Je hebt nog -8 punten van me te goed vanaf vandaag
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!
da's in totaal dus -4
Exactquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Showtime het volgende:
Eborn +2 Nominatiespel![]()
PeterV +2 Fakepics![]()
Milagro +2 Leuk aandeel in discussies
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vind ik dat kloons uitgesloten moeten worden
ok mijn excuses, ik maak nu een nieuwe lijst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef APK het volgende:
Showtime, op de vorige pagina staat dat je verplicht iemand 2 minpunten moet geven.
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheidquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.
Zo'sn Strawberry, die meteen na de discussie tussen Scanman en Versabommie even de boel recht komt zetten, tssss...
Nee maar het is wel je dochter of zo!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheid
Maar is echt geen kloon hoor
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheid
Maar is echt geen kloon hoor
Dat wel jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar het is wel je dochter of zo!!![]()
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijn
Het was ook een subtiele hint, als iemand er 2x instaat, moet een van de 2 toch een kloon zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar ook met een eigen mening
Dat die soms met de mijne overeenkomt is alleen maar heel mooi. In dit geval helemaal.
Maar ik zal haar vragen niet meer te stemmen omdat het oneerlijk kan overkomen
Zo makkelijk gaat dat niet, als je van de lijst wil, moet je jezelf eraf halen, of je onmogelijk gedragen zodat het vanzelf gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
***INFOFLASH***
Omdat ik niet alles tegelijk kan bijhouden (streams volgen e.a. zaken) mogen jullie mij als speler wissen
* BONG4002 bedankt iig de spelers die mij een paar puntjes hebben toegekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |