Is een nog beter plan jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen.
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideenquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen.
Sterker nog, ik stel voor om half december alleen nog de bovenste 12 in het spel te houden en deze mensen weer op 17 te zetten voor de Grande Finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat Loedertje uit de lijst moet worden gehaald, die heeft heel duidelijk om een vrijwillige exit gevraagd en dat is nu wel 24 uur geleden, dus laat haar AUB naar huis gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er nou toch mis met mijn avatar?quote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef Djoj het volgende:
Cuall -- lelijke avatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderenquote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed plan ja, je komt wel met goeie ideenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het prima hoor, maar de regels hierover waren mij niet duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, als iemand vrijwillig weg wil kan 'ie toch zelf zijn of haar naam verwijderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien komt Loeder nog wel op verrassende wijze terug.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik slijm niet het is de waarheid, vind t echt een goed idee.quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu snel slijmen he, maar als hij even niet kijkt, probeer je sneaky de regels te veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreftquote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Regenworm nog een laatste wens?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over een uur gaat sowieso de stekker eruit maar misschien is iemand me voor..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet wel iets maar ik mag nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je een leuk verhaaltje klaar hebt staan aan jou de eer wat mij betreftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niksquote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Blablub wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga zo maar eens stemmen. ik heb alvast 1 kandidaat die graag 2 puntjes omlaag wilquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Zeg Pinball, iedereen zit hier toch al te konkelen en slijmen, wordt het niet eens tijd voor wat ouderwetse driecijferige klassenjustitie de volgende keer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef doka het volgende:
gert -- omdat 'ie het zo graag wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lovebear++ lekker actief, en ook wel lief
regenworm++om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop